Maciej Mazur, dyr. zarządzający PSPA: Elektromobilność to nie tylko zielone tablice

O elektromobilności - w kontekście rynkowym i gospodarczym – mówi się najczęściej jako o wyzwaniu. Ale w praktyce to wielka, wręcz historyczna, szansa na r...

Pavel Šolc, prezes zarządu VW Group Polska: Elektromobilność nabiera dużego rozpędu

Jako Grupa Volkswagen mamy sporo atutów. Przede wszystkim nasze bogate know-how, długa tradycja marek, ich silny wizerunek, rozwinięte zakłady produkcyjne...

Daria Zielaskiewicz, dyrektorka Seat&Cupra: Seat pozostanie na rynku

Seat i Cupra tworzą kompleksową ofertę. Cupra będzie odpowiadała na elektryfikację motoryzacji, a Seat pozostanie odpowiedzią dla rynku aut z silnikami spa...

Pola Gonciarz: Kobieta ma tę przewagę, że w trakcie jazdy potrafi się pomalować

Świat zdobywają ludzie, którzy są pewni siebie, wiedzą czego chcą i stawiają na swoim… albo przynajmniej bardzo dobrze grają, że tacy są - mówi Pola Goncia...

Paweł Szuflak, dyrektor marki VW w Polsce: W skali Europy polski rynek jest dojrzały

Liczne przekonania klientów w kontekście elektromobilności to dla nas temat do ciągłej pracy – mówi Paweł Szuflak, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.

Waldemar Jarosz, Goodyear Polska: Przyszłość rysuje się pod znakiem cyfryzacji

Duże floty nie wahają się inwestować w nowoczesne systemy do monitorowania pojazdów i stanu ogumienia, takie jak czujniki TPMS Goodyear, umieszczone w opon...

Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda: Jesteśmy ciągle daleko od stabilności

Portfolio Skody uzupełni mały miejski, w pełni elektryczny samochód. Będzie więcej tanich modeli BEV – mówi Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda.

Pavel Šolc, prezes zarządu VW Group Polska: Elektromobilna transformacja nabiera tempa

Potrzebna jest znacznie szybsza rozbudowa infrastruktury ładowania oraz przyspieszona transformacja energetyczna. Polska jest częścią Unii Europejskiej, cz...

Grigoriy Grigoriev, Power Dot Polska: Polacy nie są gotowi na elektromobilność

Polska jest bardzo atrakcyjna. Niewiele w dziedzinie elektromobilności tu jak dotąd zrobiono, a potencjał jest ogromny - mówi Grigoriy Grigoriev, Power Dot...

Attlia Szabó, prezes Ford Polska: W Polsce jest dużo nowoczesnych salonów

Poziom dystrybucji w Czechach i na Węgrzech jest zbliżony, chociaż w Polsce prezentuje się dojrzalej – mówi Attlia Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Fo...

Reklama
Reklama

Jim Rowan, prezes Volvo Car: Auto w przyszłości doładuje lodówkę albo e-rower

Wiem, że niektóre osoby denerwuje funkcja utrzymania pasa ruchu. Jest jednak przycisk „off”, którym można ją wyłączyć – mówi Jim Rowan, prezes Volvo Car.

Robin Švaříček, CEO HoppyGo: Polacy chcą i potrafią się dzielić

coraz rzadziej spotykamy się też z dość stereotypowym powiedzeniem, że‚ żony, szczoteczki do zębów i samochodu się nie pożycza, a my jesteśmy żywym dowodem...

Marta Ciesielska, sieć serwisowa Q Service Castrol: Przewaga sieci warsztatowych

Bez wątpienia branża rozwija się w kierunku większej digitalizacji. Trend umawiania wizyt online jest coraz mocniej widoczny - mówi Marta Ciesielska, kiero...

Maciej Mazur, Dyr. Zarządzający PSPA: Nie pojazd, a infrastruktura jest wyzwaniem

Elektromobilność stoi przed infrastrukturalną barierą. Jej pokonanie to wyzwanie dla regionu Europy Środowo-Wschodniej. Bez tego utrzymanie wzrostów rejest...

Christian Koitzsch, dyrektor fabryki Bosch: Innowacje w mikroelektronice są kluczowe

Poświęciliśmy pięć lat, by stworzyć najnowocześniejszą fabrykę półprzewodników w Europie - mówi Christian Koitzsch, dyrektor fabryki Bosch w Dreźnie

Mikołaj Woźniak, prezes VW FS: Auto sprzedaje się nie ceną, lecz ratą

Klienci nie pytają, czy auto kosztuje 150 tys. zł czy 165 tys. zł, tylko chcą znać swoje realne obciążenie miesięczne. To jest faktyczna bariera, która wsk...

Aleksander Rajch: W 2025 r. będzie w Polsce ponad 40 tys. aut elektrycznych

Właściciele elektryków muszą mieć szeroki dostęp do infrastruktury prywatnej poza dobrze zaopatrzoną infrastrukturą ogólnodostępną - mówi Aleksander Rajch,...

Pavel Šolc, prezes VW Group Polska: Infrastruktura ładowania jest kluczowa

Dla wszystkich musi być jasne, że za kilkanaście lat nie tylko nie będzie można zarejestrować auta spalinowego, ale że takich samochodów po prostu nie będ...

Kerstin Meerwaldt, BMW AG: Premium musi znaczyć przyjazny dla środowiska

Baterie, które nie są już w stanie zasilać aut zanim zostaną poddane recyklingowi posłużą do mniej wymagających zadań, takich jak przechowywanie energii el...

Yong Girl Lee, LG: Polska ma szansę stać się kluczowym graczem w elektromobilności

W ostatnich latach poprawił się nie tylko zasięg aut elektrycznych, ale i czas ich ładowania - mówi Yong Girl Lee, Business Support Director of LG Energy S...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama