Wasza pokazowa ciężarówka Goodyear ruszyła właśnie w trasę w ramach kampanii Drive Results 2023 i ma odwiedzić kilkanaście europejskich krajów, w tym Polskę. Co kryje w sobie i jaki jest cel tego tournée?
Nasza ciężarówka z interaktywnym show roomem na pokładzie to bohaterka drugiej edycji kampanii, która wyjeżdża na europejskie drogi. Ma dostarczyć odwiedzającym jeszcze więcej wrażeń dzięki połączeniu elementów fizycznych i wirtualnych. Po co ta podróż? By w atrakcyjny i angażujący sposób promować nasz pakiet rozwiązań dla flot Goodyear Total Mobility. Ten nowoczesny, mobilny salon to miejsce, gdzie można poznać nasze najnowsze opony i zobaczyć z bliska przeróżne rozwiązania, jak systemy Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint czy Goodyear DrivePoint. W ciężarówce można się przekonać, co mamy na myśli, gdy mówimy o zintegrowanej ofercie zarządzania flotą z możliwością "szycia na miarę" i dostosowania do indywidualnych potrzeb niemal każdego partnera.
Do czego konkretnie służą systemy, które Pan wymienił?
Goodyear TPMS to czujniki ciśnienia i temperatury pozwalające monitorować stan ogumienia w trakcie jazdy i przewidywać ewentualne zagrożenia. Z kolei Goodyear Checkpoint i Drivepoint ułatwiają kontrolę stanu opon bez udziału wyspecjalizowanego personelu lub konieczności wizyt w serwisie. W pierwszym przypadku wystarczy przejazd po zamontowanej w nawierzchni płycie, by manager otrzymał informacje o pomiarze ciśnienia w oponach, głębokości bieżnika, obciążeniach osi i całkowitej masie pojazdu. W drugim przypadku jedno relatywnie małe urządzenie zamontowane w bazie floty pozwala odczytywać poziom ciśnienia w oponach znajdujących się tam pojazdów. Wszystkie wymienione systemy są połączone z nowoczesnymi aplikacjami i wspierane systemami przetwarzania danych, sprowadzając bardzo skomplikowany proces zarządzania flotą do poziomu jednego ekranu komputera czy tabletu.
Kiedy ten interaktywny show room dotrze do Polski?