Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.06.2025 05:12 Publikacja: 01.03.2023 13:24
Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda
Foto: mat. prasowe
Zacznijmy od prostego pytania: Jak radzi sobie Skoda?
Najpierw pandemia nauczyła nas jak radzić sobie z problemami. Później do tego doszły półprzewodniki. To są niestety rzeczy i tematy, które się zbyt szybko nie ustabilizują. Uważam, że ciągle jesteśmy daleko od stabilności.
Już bardzo dawno nauczyliśmy się nie oceniać klientów po wyglądzie, bo można się na tym bardzo mocno przejechać...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
W 2024 roku Mercedes-Benz Polska sprzedał 26,3 tys samochodów. O 38 proc. więcej, niż rok wcześniej. Tym samym n...
Volkswagen przeprowadził restrukturyzację, zoptymalizował procesy produkcyjne. Ale to wszystko nie pomoże, jeśli...
To preferencje klienta powinny decydować o kierunku strategii i rozwoju marki, a nie inne kwestie – mówi Jacek P...
Mamy dobrze skonstruowaną ofertę dla klienta Seata. Widzę tu dobrą perspektywę na przyszły rok. Co do Cupry to n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas