Marta Ciesielska, sieć serwisowa Q Service Castrol: Przewaga sieci warsztatowych

Bez wątpienia branża rozwija się w kierunku większej digitalizacji. Trend umawiania wizyt online jest coraz mocniej widoczny - mówi Marta Ciesielska, kierownik działu sieci serwisowych Q Service Castrol

Maciej Mazur, Dyr. Zarządzający PSPA: Nie pojazd, a infrastruktura jest wyzwaniem

Elektromobilność stoi przed infrastrukturalną barierą. Jej pokonanie to wyzwanie dla regionu Europy Środowo-Wschodniej. Bez tego utrzymanie wzrostów rejestracji będzie trudne do osiągnięcia – mówi Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Palia Alternatywnych

Christian Koitzsch, dyrektor fabryki Bosch: Innowacje w mikroelektronice są kluczowe

Poświęciliśmy pięć lat, by stworzyć najnowocześniejszą fabrykę półprzewodników w Europie - mówi Christian Koitzsch, dyrektor fabryki Bosch w Dreźnie

Mikołaj Woźniak, prezes VW FS: Auto sprzedaje się nie ceną, lecz ratą

Klienci nie pytają, czy auto kosztuje 150 tys. zł czy 165 tys. zł, tylko chcą znać swoje realne obciążenie miesięczne. To jest faktyczna bariera, która wskazuje, czy mnie stać na ten lub inny samochód – mówi Mikołaj Woźniak, prezes Volkswagen Financial Services.

Aleksander Rajch: W 2025 r. będzie w Polsce ponad 40 tys. aut elektrycznych

Właściciele elektryków muszą mieć szeroki dostęp do infrastruktury prywatnej poza dobrze zaopatrzoną infrastrukturą ogólnodostępną - mówi Aleksander Rajch, członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych.

Pavel Šolc, prezes VW Group Polska: Infrastruktura ładowania jest kluczowa

Dla wszystkich musi być jasne, że za kilkanaście lat nie tylko nie będzie można zarejestrować auta spalinowego, ale że takich samochodów po prostu nie będzie w salonach - mówi Pavel Šolc - prezes zarządu, Volkswagen Group Polska.

Kerstin Meerwaldt, BMW AG: Premium musi znaczyć przyjazny dla środowiska

Baterie, które nie są już w stanie zasilać aut zanim zostaną poddane recyklingowi posłużą do mniej wymagających zadań, takich jak przechowywanie energii elektrycznej z paneli słonecznych i turbin wiatrowych - mówi Kerstin Meerwaldt, odpowiedzialna za zrównoważony rozwój w BMW AG.

Yong Girl Lee, LG: Polska ma szansę stać się kluczowym graczem w elektromobilności

W ostatnich latach poprawił się nie tylko zasięg aut elektrycznych, ale i czas ich ładowania - mówi Yong Girl Lee, Business Support Director of LG Energy Solution Wrocław

Jacek Fior, polski koordynator Camptoo.pl: Wędkarze zamienili namioty na kampery

Zwrotu ku karawaningowi nie zatrzymamy – to przestała być chwilowa moda. Jednak nie mam wątpliwości, że branża wyhamuje - mówi Jacek Fior, polski koordynator platformy rezerwacyjnej Camptoo.pl

Henryk Czubek: Dla transportu publicznego elektromobilność wydaje się być bardziej stosowna

Polska ma jeszcze wiele do zrobienia. Zarówno w kwestii przestrzegania standardów obowiązujących w transporcie jak i unowocześniania infrastruktury - mówi Henryk Czubek z zespołu ds. UNIDO w Stałym Przedstawicielstwie RP przy Biurze ONZ w Wiedniu

Maciej Panek: Polska piątym pod względem ilości aut współdzielonych krajem w UE

Jeszcze kilka lat temu posiadanie własnego samochodu było trendem dominującym, ale z każdym rokiem obserwujemy znaczne przesunięcie z posiadania na używanie - mówi Maciej Panek, CEO Panek CarSharing.

W. Bremm von Kleinsorgen, CEO CEE Mercedes: Na poziomie globalnym polski rynek jest silny

Polska jest piątym rynkiem na świecie dla Mercedesa klasy S – mówi Wolfgang Bremm von Kleinsorgen, CEO Central & Eastern Europe Mercedes-Benz.

Wojciech Halarewicz, Mazda: Auta przeznaczone do Rosji przekierowaliśmy do Polski

Jeśli chodzi o jakość zarządzania siecią sprzedaży, portfel klientów i ich lojalność, to Polska jest absolutnym punktem odniesienia dla naszych innych rynków - mówi Wojciech Halarewicz, wiceprezes Mazda Europe.

Adrian Börner, Product Price Manager Porsche: Iga Świątek zagra w turnieju Porsche

Chodzi nam o dotarcie do nowych grup docelowych, w tym do młodych kobiet - mówie Adrian Börner, Product and Price Manager w Porsche na Europę Środkową i Wschodnią

Young Jin Lee, Prezes Hyundai Motor Poland: Przyszłe modele gamy N będą elektryczne

Po raz pierwszy od powstania Hyundaia w Polsce osiągnęliśmy roczną sprzedaż ponad 26,5 tys. sztuk – mówi Young Jin Lee, prezes Hyundai Motor Poland.

Witold Wcisło, prezes Inchcape Polska: Serwis auta odbywa się w 100 proc. zdalnie

Nowością jest showroom aut używanych. Z dumą mogę powiedzieć, że projekt jest unikalny w skali Polski – mówi Witold Wcisło, prezes Inchcape Polska.

Emil Dembiński, prezes Volvo Cars Poland: Będzie normalnie i wrócą promocje

W Polsce walczymy z niemieckimi konkurentami. Nam w Volvo zależy na tym, żeby pozostać w tej czołówce i mieć 15-20 proc. udziału w segmencie premium - mówi Emil Dembiński, prezes Volvo Cars Poland.

Rafał Rudziński, Bosch: Minie chwila zanim auta autonomiczne staną się codziennością

W przyszłości rynek oprze się na pojazdach elektrycznych bateryjnych oraz wykorzystujących właśnie ogniwa paliwowe - mówi Rafał Rudziński, prezes zarządu firmy Robert Bosch Sp. z.o.o.