Jacek Pawlak, President&CEO Toyota Central Europe: Nie można wszystkiego wywrócić do góry nogami

Jako Europa daliśmy sygnał do zmian i jesteśmy ich liderem. Nie może to się jednak odbywać kosztem mobilności i miejsc pracy. Możemy doprowadzić do tego, ż...

Xavier Chardon, CEO Citroëna: Motoryzacja potrzebuje nowego początku

Jeśli na nowy samochód musimy pracować cztery lata, to ludzie po prostu go nie kupią – i dalej będą jeździć starszymi, mniej bezpiecznymi autami - mówi Xav...

Podcast „Moto rp.pl”: Wszystko co chcesz wiedzieć o oponach

Gościem dzisiejszego podcastu moto.rp.pl jest Jacek Pryczek, prezes zarządu Goodyear Polska. Rozmawiamy o tym, jak zmienia się rynek opon w erze elektryfik...

Carla Wentzel, VW Group: Traktujemy chińskich producentów bardzo poważnie

Małe elektryczne samochody koncernu VW za 25 tys. euro mają zawojować rynek – mówi Carla Wentzel, prezes zarządu Volkswagen Group Polska.

Arek Nowiński, President of EMEA & APEC w Volvo Cars: Polska to dla nas dziś kraj inżynierów

Hybrydy plug-in to optymalne rozwiązanie na dziś, ale przyszłość należy do elektryków. SUV-y dominują, ale kombi nie zniknie. A Polska? Coraz bardziej licz...

Maria Grazia Davino, dyr. regionalny BYD w Europie: Fundamentem tu i teraz będą hybrydy plug-in

Pierwsza fabryka BYD powstaje na Węgrzech i ruszy pod koniec tego roku. Kolejnych lokalizacji nie wykluczamy – jeśli pojawi się okazja, będziemy gotowi, że...

Marcin Słomkowski, dyr. zarządzający Jameel Motors w Polsce: Nie chcę popełnić błędu innych marek

Na polskim rynku będzie dostępnych więcej modeli niż te, które aktualnie oferujemy - mówi Marcin Słomkowski, dyrektor zarządzający Jameel Motors i dyrektor...

Mikołaj Woźniak, prezes VW Financial Services: Naszą przewagą są wartości rezydualne

W najbliższych latach będziemy obserwować jeszcze większą demokratyzację usług finansowych – mówi Mikołaj Woźniak, prezes Volkswagen Financial Services.

Agnieszka Czajka, Otomoto: Naszą rolą jest to, aby świat cyfrowy i tradycyjny wzajemnie się uzupełniały

Nie sądzę, żeby zakup samochodu w najbliższej przyszłości odbywał się całkowicie online. Na końcu tej drogi wciąż będzie człowiek - mówi Agnieszka Czajka,...

Witold Wcisło, Dyr. Zarządzający Inchcape Polska: Oferujemy dziś to, co inni wprowadzą za 2–3 lata

Pozycjonujemy się jako marka technologiczna oferująca jakość premium za konkurencyjną ceną, a nie tylko jako producent samochodów elektrycznych - mówi Wito...

Reklama
Reklama

Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce: Musimy koncentrować się na sobie

Audi jest dziś liderem segmentu premium w Polsce. Podwalinami naszych sukcesów są nie tylko nasze samochody, ale też dopracowana oferta finansowa oraz bard...

Kazimierz Karolczak, przewodniczący GZM: Nie wykluczamy w przyszłości testów pojazdów autonomicznych

Ponad milion wypożyczeń rowerów w rok, 1,5 miliarda złotych na kolej metropolitalną i pierwsze testy pojazdów autonomicznych – Górnośląsko-Zagłębiowska Met...

M. Konstantynowicz i P. Tatur, Auto Fus Group: Chodziło nam o dotarcie do mężczyzn

Już bardzo dawno nauczyliśmy się nie oceniać klientów po wyglądzie, bo można się na tym bardzo mocno przejechać - mówią Magda Konstantynowicz, Communicatio...

Carla Wentzel, prezeska VW Group Polska: W Volkswagenie nic nie dzieje się przypadkiem

Volkswagen przeprowadził restrukturyzację, zoptymalizował procesy produkcyjne. Ale to wszystko nie pomoże, jeśli sprzedaż nie zacznie znów rosnąć. Musimy p...

Jacek Pawlak, prezes Toyota Central Europe: Hybrydy to był strzał w dziesiątkę

To preferencje klienta powinny decydować o kierunku strategii i rozwoju marki, a nie inne kwestie – mówi Jacek Pawlak, prezes Toyota Central Europe.

Daria Zielaskiewicz, dyrektorka Seat&Cupra: Cupra przyciąga młodszych klientów

Mamy dobrze skonstruowaną ofertę dla klienta Seata. Widzę tu dobrą perspektywę na przyszły rok. Co do Cupry to nigdy w historii tej marki nie mieliśmy tak...

Lucas Lucaprio, malarz i plakacista: Samochód powinien łączyć piękno natury z technologią

Futurystyczne samochody o prostych liniach często przyciągają uwagę swoją minimalistyczną elegancją i nowoczesnym designem - mówi Łukasz Czub, malarz i pla...

Emil Dembiński, prezes Volvo Car Poland: Mamy rekordowy rok i dwa nowe flagowe modele

Nie wszyscy nasi klienci są gotowi na pełną elektromobilność. Nasz cel zakłada to, że do 2030 r. będziemy mieli 90 proc. zelektryfikowanych modeli, czyli e...

Agnieszka Czajka, General Manager Otomoto: Musimy obalać mity rosnące wokół elektromobilności

Transformacja napędowa będzie coraz bardziej zauważalna nie tylko w Polsce, ale też na całym świecie. Prognozy zakładają, że na koniec roku globalna liczba...

Gil Penalosa, organizacja Cities for Everyone: Mobilność przyszłości powinna być dostępna dla każdego

Obecna koncepcja miast musi ulec zmianie. Konieczne jest otworzenie ulic na mieszkańców i umożliwienie im spędzania czasu bez zgiełku i zanieczyszczeń z sz...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama