Marcin Kwoka, Head of Market Operations MBC Poland: Z definicji Mercedes nie walczy ceną

Nasza strategia sprawdza się przy bogacącym się społeczeństwie – mówi Marcin Kwoka, Head of Market Operations w Mercedes-Benz Cars (MBC) Poland.

Piotr Łakomy, dyr. marki Volkswagen Samochody Dostawcze: Segment C/D będzie segmentem Craftera

W perspektywie trzech lat będziemy mieli w całej gamie modeli elektryczne wersje – mówi Piotr Łakomy, dyrektor marki VW Samochody Dostawcze.

Emil Lisowski, CEO Marathon International: W tej chwili wszystko jest trudne

Nasza branża pożegnała marzenia o ciężarówkach elektrycznych. To jest produkt bardzo awaryjny, nie nadaje się na długie dystanse. Nie wierzymy w elektryfikacje przy transporcie międzynarodowym mówi - Emil Lisowski, CEO Marathon International

Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce: Segment premium rośnie dynamicznie

Dekadę temu stanowił on ok. 14 proc. rynku, a w ubiegłym roku sięgnął 22,3 proc. – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce.

Frank Krol, prezes Mitsubishi Motors Europe: Hybrydy stały się „nowymi dieslami”

Prognozujemy ożywienie popytu na hybrydy ładowane z gniazdek, zwłaszcza w przypadku aut większych, z segmentu C - mówi Frank Krol, prezes Mitsubishi Motors Europe

Jürgen Guldner, dyr. rozwoju technologii wodorowej BMW: Każda nowa technologia jest kosztowna

Nie wiemy, co przyniesie przyszłość. BMW zawsze było elastyczne i to okazało się kluczem do sukcesu. Elastyczność to możliwość zapewniania wyboru. Wodór jest jedną z opcji – mówi dr Jürgen Guldner dyrektor rozwoju technologii wodorowej BMW Group.

Sun Yong Hwang, Prezes Hyundai Motor Poland: Polski rynek nie urośnie

Najpopularniejszym modelem w Polsce jest Tucson - w 2023 sprzedaliśmy ponad 10 tys. sztuk tego modelu. W pierwszej połowie roku będzie już jego nowa wersja. To nasz najważniejszy model na polskim rynku - mówi Sun Yong Hwang, Prezes Hyundai Motor Poland.

Ola Källenius, prezes Mercedes-Benz: Trzeba szanować konkurencję, obojętne skąd pochodzi

- Dla Mercedesa celem ostatecznym jest zeroemisyjna motoryzacja. Wyznacza nasze cele i wiadomo w jakim kierunku zmierzamy. Już cztery lata temu stworzyliśmy sobie ramy tego projektu i opisaliśmy nasze ambicje. Więc nie ma tutaj jakichkolwiek wątpliwości - powiedział dziennikarzom Ola Källenius.

Witold Leder, CEO Spyrosoft Solutions: Software w motoryzacji rośnie w siłę

Na przeszkodzie wprowadzenia aut autonomicznych nie stoi technologia, a konieczność rozstrzygnięcia dylematów prawnych i etycznych związanych z powierzeniem odpowiedzialności za kierowanie pojazdami w ręce sztucznej inteligencji - mówi Witold Leder, CEO Spyrosoft Solutions.

Stefanie Hegels, prezes VW Poznań: Poznań będzie realizował nadwyżki produkcyjne Golfa

Produkcja Volkswagena Caddy w Poznaniu oraz Volkswagena Craftera we Wrześni będzie kontynuowana. Wielkopolska to jedyne miejsce na świecie, w którym powstają te dwa modele - mówi Stefanie Hegels, prezes Volkswagen Poznań.

Jacek Górski, dyrektor Inchcape JLR Poland: Przygotowujemy się na lepsze czasy

Nasze marki idą w kierunku tzw. nowoczesnego luksusu. Nie będziemy się ścigać na udziały w rynku – mówi Jacek Górski, dyrektor Inchcape JLR Poland.

Maciej Mazur, dyr. zarządzający PSPA: Elektromobilność to nie tylko zielone tablice

O elektromobilności - w kontekście rynkowym i gospodarczym – mówi się najczęściej jako o wyzwaniu. Ale w praktyce to wielka, wręcz historyczna, szansa na rozwój polskiej gospodarki, a także wzrost jej innowacyjności i w rezultacie konkurencyjności – mówi Maciej Mazur, dyrektor zarządzający PSPA i prezydent AVERE.

Pavel Šolc, prezes zarządu VW Group Polska: Elektromobilność nabiera dużego rozpędu

Jako Grupa Volkswagen mamy sporo atutów. Przede wszystkim nasze bogate know-how, długa tradycja marek, ich silny wizerunek, rozwinięte zakłady produkcyjne oraz szeroka sieć dealerska i serwisowa – mówi Pavel Šolc, prezes zarządu VW Group Polska.

Daria Zielaskiewicz, dyrektorka Seat&Cupra: Seat pozostanie na rynku

Seat i Cupra tworzą kompleksową ofertę. Cupra będzie odpowiadała na elektryfikację motoryzacji, a Seat pozostanie odpowiedzią dla rynku aut z silnikami spalinowymi - mówi Daria Zielaskiewicz, dyrektorka Seat&Cupra

Pola Gonciarz: Kobieta ma tę przewagę, że w trakcie jazdy potrafi się pomalować

Świat zdobywają ludzie, którzy są pewni siebie, wiedzą czego chcą i stawiają na swoim… albo przynajmniej bardzo dobrze grają, że tacy są - mówi Pola Gonciarz, aktorka.

Paweł Szuflak, dyrektor marki VW w Polsce: W skali Europy polski rynek jest dojrzały

Liczne przekonania klientów w kontekście elektromobilności to dla nas temat do ciągłej pracy – mówi Paweł Szuflak, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.

Waldemar Jarosz, Goodyear Polska: Przyszłość rysuje się pod znakiem cyfryzacji

Duże floty nie wahają się inwestować w nowoczesne systemy do monitorowania pojazdów i stanu ogumienia, takie jak czujniki TPMS Goodyear, umieszczone w oponie, pozwalające na sprawdzanie parametrów opony z dowolnego miejsca na świecie w trakcie jazdy - mówi Waldemar Jarosz, dyr. dywizji opon ciężarowych Goodyear

Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda: Jesteśmy ciągle daleko od stabilności

Portfolio Skody uzupełni mały miejski, w pełni elektryczny samochód. Będzie więcej tanich modeli BEV – mówi Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda.