Emil Lisowski, CEO Marathon International: W tej chwili wszystko jest trudne

Nasza branża pożegnała marzenia o ciężarówkach elektrycznych. To jest produkt bardzo awaryjny, nie nadaje się na długie dystanse. Nie wierzymy w elektryfik...

Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce: Segment premium rośnie dynamicznie

Dekadę temu stanowił on ok. 14 proc. rynku, a w ubiegłym roku sięgnął 22,3 proc. – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce.

Frank Krol, prezes Mitsubishi Motors Europe: Hybrydy stały się „nowymi dieslami”

Prognozujemy ożywienie popytu na hybrydy ładowane z gniazdek, zwłaszcza w przypadku aut większych, z segmentu C - mówi Frank Krol, prezes Mitsubishi Motors...

Jürgen Guldner, dyr. rozwoju technologii wodorowej BMW: Każda nowa technologia jest kosztowna

Nie wiemy, co przyniesie przyszłość. BMW zawsze było elastyczne i to okazało się kluczem do sukcesu. Elastyczność to możliwość zapewniania wyboru. Wodór je...

Sun Yong Hwang, Prezes Hyundai Motor Poland: Polski rynek nie urośnie

Najpopularniejszym modelem w Polsce jest Tucson - w 2023 sprzedaliśmy ponad 10 tys. sztuk tego modelu. W pierwszej połowie roku będzie już jego nowa wersja...

Ola Källenius, prezes Mercedes-Benz: Trzeba szanować konkurencję, obojętne skąd pochodzi

- Dla Mercedesa celem ostatecznym jest zeroemisyjna motoryzacja. Wyznacza nasze cele i wiadomo w jakim kierunku zmierzamy. Już cztery lata temu stworzyliśm...

Witold Leder, CEO Spyrosoft Solutions: Software w motoryzacji rośnie w siłę

Na przeszkodzie wprowadzenia aut autonomicznych nie stoi technologia, a konieczność rozstrzygnięcia dylematów prawnych i etycznych związanych z powierzenie...

Stefanie Hegels, prezes VW Poznań: Poznań będzie realizował nadwyżki produkcyjne Golfa

Produkcja Volkswagena Caddy w Poznaniu oraz Volkswagena Craftera we Wrześni będzie kontynuowana. Wielkopolska to jedyne miejsce na świecie, w którym powsta...

Jacek Górski, dyrektor Inchcape JLR Poland: Przygotowujemy się na lepsze czasy

Nasze marki idą w kierunku tzw. nowoczesnego luksusu. Nie będziemy się ścigać na udziały w rynku – mówi Jacek Górski, dyrektor Inchcape JLR Poland.

Maciej Mazur, dyr. zarządzający PSPA: Elektromobilność to nie tylko zielone tablice

O elektromobilności - w kontekście rynkowym i gospodarczym – mówi się najczęściej jako o wyzwaniu. Ale w praktyce to wielka, wręcz historyczna, szansa na r...

Pavel Šolc, prezes zarządu VW Group Polska: Elektromobilność nabiera dużego rozpędu

Jako Grupa Volkswagen mamy sporo atutów. Przede wszystkim nasze bogate know-how, długa tradycja marek, ich silny wizerunek, rozwinięte zakłady produkcyjne...

Daria Zielaskiewicz, dyrektorka Seat&Cupra: Seat pozostanie na rynku

Seat i Cupra tworzą kompleksową ofertę. Cupra będzie odpowiadała na elektryfikację motoryzacji, a Seat pozostanie odpowiedzią dla rynku aut z silnikami spa...

Pola Gonciarz: Kobieta ma tę przewagę, że w trakcie jazdy potrafi się pomalować

Świat zdobywają ludzie, którzy są pewni siebie, wiedzą czego chcą i stawiają na swoim… albo przynajmniej bardzo dobrze grają, że tacy są - mówi Pola Goncia...

Paweł Szuflak, dyrektor marki VW w Polsce: W skali Europy polski rynek jest dojrzały

Liczne przekonania klientów w kontekście elektromobilności to dla nas temat do ciągłej pracy – mówi Paweł Szuflak, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.

Waldemar Jarosz, Goodyear Polska: Przyszłość rysuje się pod znakiem cyfryzacji

Duże floty nie wahają się inwestować w nowoczesne systemy do monitorowania pojazdów i stanu ogumienia, takie jak czujniki TPMS Goodyear, umieszczone w opon...

Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda: Jesteśmy ciągle daleko od stabilności

Portfolio Skody uzupełni mały miejski, w pełni elektryczny samochód. Będzie więcej tanich modeli BEV – mówi Tomasz Porawski, dyrektor marki Skoda.

Pavel Šolc, prezes zarządu VW Group Polska: Elektromobilna transformacja nabiera tempa

Potrzebna jest znacznie szybsza rozbudowa infrastruktury ładowania oraz przyspieszona transformacja energetyczna. Polska jest częścią Unii Europejskiej, cz...

Grigoriy Grigoriev, Power Dot Polska: Polacy nie są gotowi na elektromobilność

Polska jest bardzo atrakcyjna. Niewiele w dziedzinie elektromobilności tu jak dotąd zrobiono, a potencjał jest ogromny - mówi Grigoriy Grigoriev, Power Dot...

Attlia Szabó, prezes Ford Polska: W Polsce jest dużo nowoczesnych salonów

Poziom dystrybucji w Czechach i na Węgrzech jest zbliżony, chociaż w Polsce prezentuje się dojrzalej – mówi Attlia Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Fo...

Jim Rowan, prezes Volvo Car: Auto w przyszłości doładuje lodówkę albo e-rower

Wiem, że niektóre osoby denerwuje funkcja utrzymania pasa ruchu. Jest jednak przycisk „off”, którym można ją wyłączyć – mówi Jim Rowan, prezes Volvo Car.