Nie tylko duże firmy chcą mieć we flotach nowe auta

Przedsiębiorcy widzą nadchodzące miesiące w najjaśniejszych barwach, co cieszy koncerny samochodowe, bo to przecież oni rejestrują blisko trzy czwarte nowy...

Telematyka: patent na kontrolę kosztów utrzymania floty

Telematyka, czyli monitoring stylu jazdy kierowców, opłaca się nie tylko zakładom ubezpieczeń,które mogą lepiej dopasować ceny do ryzyka oraz oczyścić port...

Bat na dziury

Dziurawe drogi to zmora nie tylko polskich kierowców. Ma sobie z nimi poradzić innowacyjny system CCD (Continuously Controlled Damping), który po raz pierw...

Hotel z wyjątkowym widokiem

Niemcy budują nową sieć hoteli o nazwie: b’mine. Pierwszy powstanie w Düsseldorfie. To hotel, w którym będziesz mógł zaparkować swój samochód niemalże w po...

Trzyletni Opel Astra IV hitem poleasingowego rynku

Samochody niemieckie są najchętniej kupowane przez osoby poszukujące aut pokontraktowych – wynika z danych serwisu sprzedażowego Master1.pl należącego do G...

Marzenia o elektrycznych autach

Polacy na na samochód z silnikiem elektrycznym chcieliby wydać nie więcej niż 80-90 tys. zł. A kosztuje co najmniej połowę więcej.

Kręte drogi autonomicznych samochodów

Możliwe, że autonomiczne pojazdy wkrótce pojawią się na naszych drogach, co zapowiadają nie tylko koncerny samochodowe, ale i politycy. Problemów jednak ni...

Daimler depcze po piętach Tesli. Nowe, elektryczne ciężarówki

Mercedes szykuje się za Oceanem do ofensywy. Cel – mocno namieszać na rynku elektrycznych ciężarówek. W USA nad takimi projektami pracuje obecnie nie tylko...

Reklama
Reklama

Kiedy auta zaczną ze sobą rozmawiać

Toyota zamierza w 2021 r. wprowadzić na rynek USA samochody porozumiewające się między sobą na krótkich dystansach. Może to zapobiec tysiącom wypadków rocz...

Tytuł „Engine of the Year 2018” wygrywa…

3,9 litrowy silnik biturbo z Ferrari 488 GTB również w tym roku wygrał tytuł „Engine of the Year”. W latach 2016 i 2017 również zajął pierwsze miejsce.

E-auta: tuż za rogiem czy dopiero za horyzontem?

Elektryczne auta pozwolą uniknąć kosztownego importu paliw płynnych, ale wymagają wielkich inwestycji w infrastrukturę i są niepraktyczne.

Motoryzacja: cyfrowa transformacja oznacza miliardowe inwestycje

Do 2020 roku wartość inwestycji w cyfryzację usług motoryzacyjno-transportowych, w tym metod ich oferowania i sprzedaży, osiągnie wartość 82 mld dol. Wedłu...

Mech na kołach

Firmy oponiarskie wprowadzają do produkcji opon coraz więcej rozwiązań, które będą wykorzystywane w samochodach autonomicznych.

Projekt eHighway rusza w Niemczech

Zielone światło dla budowy eksperymentalnych odcinków dróg dostosowanych do ładowania samochodów ciężarowych w Niemczech. To wspólny projekt Siemensa i Vol...

W Niemczech powstanie największa stacja do ładowania aut elektrycznych

W południowych Niemczech, a dokładnie przy autostradzie A8 obok bawarskiego miasteczka Zusmarshausen powstanie największa stacja ładowania samochodów elekt...

Apple dogadał się z Volkswagenem. Zbudują autonomiczne auto

Od kilkunastu tygodni w świecie motoryzacyjnym krążą informacje o tym, że projektowany przez Apple samochód budowany będzie przez Volkswagena. Jak donosi t...

Ogniwa paliwowe – przyszłość według Toyoty

Toyota nie wierzy w przyszłość diesla ani w auta w pełni elektryczne i rozwija prace nad ogniwami paliwowymi. Główne zadanie to obniżenie kosztów produkcji...

Izraelskie startupy: od wojskowych technologii do autonomicznych aut

Technologie, które pozwoliły armii Izraela kierować czołgami, naprowadzać i przechwytywać pociski rakietowe czy zapewnić bezpieczeństwo systemom komputerow...

Reklama
Reklama