Hybrydy plug-in tracą klientów w Europie, ale nie w Polsce

Klienci salonów samochodowych w Europie odwracają się od hybryd plug-in. Postrzegane do niedawna jako korzystny kompromis pomiędzy napędem spalinowym a elektrycznym, coraz szybciej tracą rynek na rzecz aut z napędem bateryjnym – podaje Bloomberg.

67 procent sprzedaży Toyoty to hybrydy. Corolla najpopularniejsza

Toyota sprzedała w pierwszym półroczu 2022 r. prawie 27,5 tysiąca hybryd, które stanowią 67 proc. sprzedaży marki.

Większy zasięg i potężny zastrzyk mocy. Tak wyglądają nowoczesne hybrydy plug-in.

Popularność hybryd w Europie rośnie lawinowo. Efekt śnieżnej kuli wywołuje rosnąca świadomość ekologiczna, potrzeba komfortu i czynniki ekonomiczne. Ten ostatni parametr świetnie obrazuje zapotrzebowanie na paliwo dużych SUV-ów wykorzystujących technologię plug-in. Wystarczy regularnie uzupełniać prąd, by uśrednione wyniki nieznacznie przekraczały litr na setkę. Jak to możliwe? Spieszymy z wyjaśnieniami.

Hyundai Tucson Plug-in Hybrid: Ile faktycznie pali hybryda plug-in?

Hyundai wprowadza sporo świeżości do segmentu kompaktowych SUV-ów i wyróżnia się napędami. To nie tylko benzynowe lub wysokoprężne silniki, lecz również hybrydy i hybrydy plug-in.

Volvo S90 Recharge T8 AWD – Hybrydowy pomost do lepszego świata

Hybrydowe Volvo S90 Recharge T8 nie ustępuje w funkcjonalności tradycyjnym spalinowym samochodom, przyjemnie się prowadzi i pozwala codziennie dojeżdżać do pracy w trybie bezemisyjnym. Na tym nie koniec, ponieważ Volvo już zapowiada nową generację hybryd typu plug-in, które staną jeszcze bardziej wszechstronne i trafią na rynek w pierwszej połowie 2022 roku.