Nowy elektryczny Porsche Macan: Gra wysokiego ryzyka

Porsche przedstawiło nową generację bazowego modelu SUV-a. Nowy Macan zapowiada rewolucję w gamie marki i konieczność dostosowania się klientów.

Porsche Taycan Turbo GT: Szef jest tylko jeden

Porsche lubi bić rekordy. Ten Porsche Taycan Turbo GT zanim pojawił się w salonach pobił aż dwa - na niemieckim torze Nürburgring i amerykańskim Laguna Seca. To demonstracja siły i tego do jakiej perfekcji prowadzenia można dopracować elektryczną limuzynę. Pierwsza jazda wyjątkowo mocnym i szybkim Porsche.

Renault Scenic: Wszystko od nowa

Był praktyczny van, teraz jest SUV. Były napędy spalinowe, teraz jest tylko jeden – elektryczny. Pierwsza jazda nowym Renault Scenic, który został samochodem roku 2024.

Volkswagen ID.7: Wszystko jest dobrze, ale...

Volkswagen rozbudowuje paletę modeli ID. Siódemka to duża limuzyna, która ma zastąpić nie tyle Passata, ile powoli schodzącego z rynku Atreona. Volkswagen obiecuje duży zasięg i niewielkie zużycie energii.

Skoda Superb Combi: Praktycznie bez wad

Skoda prezentuje nową generację Superba. Początkowo z nadwoziem kombi, które oferuje ogrom miejsca. To auto zbudowane wg starych dobrych wartości.

Suzuki Swift: Magia dnia wczorajszego

Nowy Swift nie zrywa z przeszłością i rozsądnie podchodzi do modernizacji oraz nowości. To auto zaskakuje tym, o czym konkurencja już dawno zapomniała.

Skoda Scala i Kamiq: auta dla ludu stały się dziś wygodne, nowoczesne i... drogie

Skoda Scala i Kamiq po liftingu zyskały odświeżony wygląd zewnętrzny, bogatsze i nowocześniejsze wyposażenie, ale straciły diesla.

BMW X2: Dla tych młodych duchem

BMW wymyśliło model X2 od nowa. Ten SUV coupé występuje jako elektryk, ale na szczęście również ma w swojej ofercie klasyczne silniki spalinowe.

Nowe Audi S3: Hot hatch jak za starych dobrych czasów

Audi zmodernizuje w tym roku model A3 i przy okazji pozwoli sportowej wersji S3 zostać buntownikiem, który zachęca do szybszej i bardziej ostrej jazdy.

Zupełnie nowy Mini Countryman. Tym razem z polskim akcentem

Mini już dawno nie jest mini. Trzecia generacja Countrymana pokazuje, jak bardzo. Za stylistykę odpowiada Polak, a produkcja przeniosła się do Niemiec.

Mercedes eSprinter: Polski rekord

Wszystko w tym elektrycznym mercedesie jest duże: karoseria, bateria, zasięg i moc. Jedynie zużycie prądu jest rewelacyjnie niskie.

Jeździliśmy nowym Fiatem Seicento. Teraz to crossover i następca modelu Punto

Odwiedziliśmy fabrykę w Tychach, skąd wyjeżdżają najważniejsze modele koncernu Stellantis i wskoczyliśmy za kierownicę najnowszego Fiata 600.

Kia EV9: Rodzinny, elektryczny gigant

Po modelu EV6 pojawia się EV9. Elektryczny SUV o długości ponad 5 m i zasięgu około 500 km. Auto, w którym zmieści się rodzina, bagaże, pies i kot.

Volvo EX30: dobrze wycenione, małe i najbardziej dynamiczne

Na rynek wchodzi niewielki miejski elektryczny crossover Volvo EX30, który jest świetnie dopasowany wielkością i charakterem do napędu elektrycznego. Dlatego Volvo liczy, że atrakcyjnie wyceniony EX30 przyspieszy elektryfikację, na którą stawia marka.

Opel Corsa E: Nowy wygląd, nowy napęd, nowa cena

Opel poddał liftingowi najmniejszy model w gamie. Główną nowością jest przód, który z czarnym pasem upodobnił Corsę do innych modeli Opla. Jest też mocniejszy elektryczny silnik i nowa cena.

SsangYong Torres: Szansa na sukces

SsangYong przedstawił zupełnie nowy model. To całkiem spory SUV, który dostępny będzie z silnikiem spalinowym, w opcji z montowaną instalacją LPG, a od 2024 roku pojawi się także w wersji elektrycznej.

Aston Martin DB12: Klasyka i nowoczesność

Aston Martin DB12 otwiera nowy rozdział w historii brytyjskiej marki. Silnik V8 zamiast V12, zupełnie nowe wnętrze, klasyczna linia nadwozia powinny przyciągnąć klientów. Tych starych i nowych.

Rolls-Royce Spectre: Elektryczna subtelność

Rolls-Royce zaprezentował pierwszego produkowanego seryjnie elektryka. Nabywcy Spectre szybko zapomną o tym, że kupili auto na prąd.