Kia EV9: Rodzinny, elektryczny gigant

Po modelu EV6 pojawia się EV9. Elektryczny SUV o długości ponad 5 m i zasięgu około 500 km. Auto, w którym zmieści się rodzina, bagaże, pies i kot.

Volvo EX30: dobrze wycenione, małe i najbardziej dynamiczne

Na rynek wchodzi niewielki miejski elektryczny crossover Volvo EX30, który jest świetnie dopasowany wielkością i charakterem do napędu elektrycznego. Dlatego Volvo liczy, że atrakcyjnie wyceniony EX30 przyspieszy elektryfikację, na którą stawia marka.

Opel Corsa E: Nowy wygląd, nowy napęd, nowa cena

Opel poddał liftingowi najmniejszy model w gamie. Główną nowością jest przód, który z czarnym pasem upodobnił Corsę do innych modeli Opla. Jest też mocniejszy elektryczny silnik i nowa cena.

SsangYong Torres: Szansa na sukces

SsangYong przedstawił zupełnie nowy model. To całkiem spory SUV, który dostępny będzie z silnikiem spalinowym, w opcji z montowaną instalacją LPG, a od 2024 roku pojawi się także w wersji elektrycznej.

Aston Martin DB12: Klasyka i nowoczesność

Aston Martin DB12 otwiera nowy rozdział w historii brytyjskiej marki. Silnik V8 zamiast V12, zupełnie nowe wnętrze, klasyczna linia nadwozia powinny przyciągnąć klientów. Tych starych i nowych.

Rolls-Royce Spectre: Elektryczna subtelność

Rolls-Royce zaprezentował pierwszego produkowanego seryjnie elektryka. Nabywcy Spectre szybko zapomną o tym, że kupili auto na prąd.

Mercedes-AMG S63 E Performance: Siła dwóch serc

Ma bardzo długą nazwę – Mercedes-AMG S63 E Performance – ogromną moc i rewelacyjne osiągi. Oto limuzyna, która nie musi się bać konkurencji.

Audi RS7 Sportback Performance/RS6 Avant Performance: Mount Everest

Audi podnosi poprzeczkę. Topowe RS6 Avant i RS7 Sportback są teraz najmocniejszymi modelami w palecie. Wszystko za sprawą nowych wersji Performance.

Jeep Avenger: Spaghetti western

Avenger ma przesłanki do tego, żeby stać się kołem napędowym amerykańskiej marki w Europie. Sprawdzamy, jak jeździ elektryk budowany w Polsce.

BMW XM: Jeżdżąca prowokacja

BMW chce się wyróżnić i wprowadza do sprzedaży flagowy model. To SUV stworzony przez sportowy oddział M GmbH, który imponuje wyglądem i mocą.

Mercedes EQE SUV: Rodzinny elektryk

Mercedes ma w swojej ofercie kolejnego elektryka. To już siódmy e-model w gamie. EQE SUV ma być wygodnym, rodzinnym, przestronnym autem.

Hyundai Ioniq 6: Kolejne lądowanie na Księżycu

Ioniq 6 nie chce przejść do historii jako kolejny elektryk Hyundaia. Ten samochód to coś znacznie więcej. Auto, które wyróżnia się stylem i ciekawymi detalami.

Jeździliśmy pierwszym w historii SUV-em Ferrari. Jest najmocniejszy i najdroższy

To pierwsze w historii czterodrzwiowe Ferrari i pierwszy model tej marki z podniesionym zawieszeniem. Purosangue jest nie tylko najmocniejszym i najlepiej prowadzącym się „SUV-em” na świecie, ale również najdroższym.

Mitsubishi ASX: Nowy, ale dobrze znany crossover

Wraz z nową generacją ASX, Mitsubishi powinno znaleźć więcej klientów. Nowy model ma dużą różnorodności napędów i obszerne wnętrze. Sprawdzamy co potrafi nowy crossover, który tylko minimalnie różni się od swojego protoplasty Renault Captur.

Maserati GranTurismo: Definicja GT

Jest wytworne, komfortowe, dostarcza wysublimowanych emocji podczas prowadzenia i nadaje się świetnie do zwiedzania Europy. Najnowsza generacja Maserati GranTurismo potrafi połączyć te cechy w proporcjach, które czynią z niego najlepsze GT na świecie.

Ford Ranger Raptor: Potrafi więcej niż sobie możesz wyobrazić

Ford wprowadził na rynek nowego Rangera Raptora. Pick-up nie ma tym razem diesla, a trzylitrowy silnik V6 i zawieszenie, którego nie powstydziłyby się wyczynówki startujące na Dakarze.

Volkswagen ID. Buzz: To musi się udać

To jest jedna z najważniejszych premier roku. Volkswagen otwiera nowy segment i zupełnie nowe spojrzenie na niego. ID Buzz ma szansę jak T1 stać się elementem popkultury i zapisać się w wyjątkowy sposób w historii motoryzacji.

Mercedes-AMG C 63S E-Performance: Piekło nie zamarzło

Fani odwracają się plecami, zakrywają z rozpaczy oczy. Nowa klasa C w wersji AMG już nie ma ośmiu cylindrów, tylko cztery. Upadek czy nowy początek?