Skoda Fabia: Recepta na globalny sukces

Jeszcze nigdy Skoda nie miała tak dopracowanego modelu w tej klasie. Nowa Fabia udowadnia też, że nowoczesne auto nie musi być zelektryfikowane.

Elektryfikacja na wyższym poziomie

Podróżowanie elektrykami to już nie problem, ale przyjemność. Jedziemy w ekopodróż Audi e-tronem GT i Porsche Taycanem po najwyższych drogach Europy.

Volkswagen Caddy Life: Najlepszy polski samochód

Nowy Volkswagen Caddy Style może być idealną alternatywą dla rodzinnego kombi. Do tego to jedno z nielicznych aut budowanych wyłącznie w Polsce.

Cupra Formentor VZ5: Taka właśnie powinna być Cupra

Cupra zaczyna pokazywać pazury. Oto nowa topowa wersja modelu Formentor. VZ5 jest wyposażony w 5-cylindrowy silnik 2.5 TSI o mocy 390 KM.

Hyundai Ioniq 5: Bardzo ważny elektryk

Ioniq 5 to ważny samochód dla Hyundaia i równie istotny dla całej branży moto. Przygotowana do napięcia 800-wolt platforma E-GMP ustanawia w tej klasie nowe standardy i utrudni życie amerykańskiej i niemieckiej konkurencji.

Volkswagen ID.4 GTX: GTI nowych czasów

Volkswagen intensywnie działa na rzecz elektromobilności. Teraz próbuje z SUV-a ID.4 wykrzesać sportowego ducha. Wrażenia z pierwszej jazdy.

Nowa Skoda Kodiaq. Nowocześniej i z benzynową wersją RS

Skoda wprowadziła do oferty zmodernizowaną odmianę Kodaiqa. Flagowy SUV marki zyskał nowocześniejszy wygląd oraz szereg systemów, których brakowało na tle innych modeli z gamy.

Mazda wierzy w silniki spalinowe

Japońska marka wprowadziła do oferty nową jednostkę napędową – Skyactive X. Silnik ma zużywać mniej paliwa oraz mieć mniejszą emisję dwutlenku węgla, przy jednoczesnym wzroście mocy maksymalnej. Sprawdziliśmy jak czy to działa.

Skoda Octavia Combi iV, czyli jak Czesi ograli Niemców

Przez ostatni czas Skoda coraz bardziej podnosiła poprzeczkę dla swoich modeli. Do jakiego poziomu doszli Czesi, widać po najnowszej Octavii.

Porsche 911 GT3: Absolutny majstersztyk

Porsche GT3 ma szansę stać się najbardziej pożądaną wersją 911. Nowy model niesie ze sobą cały pakiet innowacyjnych rozwiązań i ogromną frajdę z jazdy.

Ford Mustang Mach-E: Muszę zmienić zdanie

To pierwsze zbudowane od podstaw auto elektryczne Forda. Ma wyjątkową nazwę i ma stać się światowym e-samochodem amerykańskiego koncernu.

Volvo XC40 Recharge P8: Elektryczny kierunek Szwedów

Wielu producentów zakłada, że już za kilka lat samochody z konwencjonalnym napędem stracą rację bytu. Tym tropem podążają Szwedzi, którzy teraz wprowadzają do polskich salonów model z napędem elektrycznym.

Audi Q2: Crossover, który nigdy nie będzie jabłkiem

Audi Q2 znakomicie wygląda, dobrze jeździ i ma sporo miejsca w środku. Mimo to nie widać go na topowych miejscach list sprzedaży. Sprawdzamy dlaczego.

Bentley Bentayga: Nie musi się podobać

Jego wygląd może budzić kontrowersje, ale wystarczy się nim przejechać, by docenić wszechobecny luksus i skupić się wyłącznie na jego zaletach.

Alfa Romeo Stelvio vs. Volvo XC60: Finezja kontra pragmatyzm

SUV-y to pożądane modele pośród aut premium. XC60 jest najpopularniejszym samochodem w swoim segmencie w Polsce. Znacznie mniejszym zainteresowaniem cieszy się Stelvio, które przy okazji ma zupełnie odmienny charakter. Jak wypada w starciu z Volvo?

Volkswagen Golf eHybrid: Stara szkoła w nowym wydaniu

Przez ostatnich kilka dekad to właśnie Golf uchodził za wzór klasy kompaktowej. Jednak konkurencja nie śpi, rośnie w sile i naciska na króla kompaktów. Sprawdzamy czy ósma generacja Golfa będzie w stanie obronić dziedzictwo poprzedników.

Hyundai Tuscon: Lepiej być nie może

Nowy Tuscon nauczy cię zawsze korzystać z kierunkowskazów i pozwoli zabłysnąć wśród znajomych. SUV, z którego Hyundai może być dumny.

Opel Grandland X Hybrid: 300 KM z gniazdkiem

Samochody typu SUV już od dłuższego czasu są podporą sprzedaży wielu marek. Praktyczne, obszerne, czasami oferują napęd na cztery koła. Siedzi się wysoko, co daje poczucie większego bezpieczeństwa. Nic dziwnego, że SUV-y coraz szybciej przejmują klientów, którzy wcześniej wyjeżdżali z salonów sedanami czy hatchbackami. Marka, która nie oferuje SUV-ów traci znaczącą część potencjalnych nabywców.