Porsche 911 GTS: Serce czy rozum
Porsche zelektryfikowało model 911. Słynne coupé doczekało się silnika hybrydowego. Sprawdziliśmy, czy z takim napędem 911 to nadal 911.
Skoda Kodiaq: SUV, który potrafi wszystko
Skoda nie zrewolucjonizowała drugiej generacji modelu Kodiaq. Dlaczego? Bo niemal wszystko było w porządku i niewiele w tym aucie trzeba było zmieniać. I w ten oto sposób wyszedł najlepszy SUV jaki Czesi kiedykolwiek oferowali.
Volvo EX90: Odważ się być mądrym
Dzięki nowemu, topowemu modelowi EX90 Volvo chce ustanowić standardy w zakresie bezpieczeństwa oraz jeszcze mocniej wejść w świat elektromobilności.
Nowa Skoda Octavia: Auto, które (po)lubisz
Skoda zaprezentowała nową Octavię. Zmodernizowana generacja, produkowanego od 1996 roku hitu wprowadza wiele nowego, nie psując niczego, co było dobre w poprzednich modelach.
Audi S8: S jak sport, siła i subtelność
Największa limuzyna Audi w swojej topowej wersji - S8 - ma połączyć świat sportu i komfortu. Potrafi zaskoczyć ciszą, ale i rozbudzić brzmieniem swojego silnika V8. Oczarować komfortem i zadziwić sportowym zacięciem. Okazuje się znakomitym autem na każdą okazję.
BMW M2: Ciesz się każdą chwilą
Szukacie auta do użytku codziennego, ale które zapewni wam dawkę emocji, dobrą jazdę w zakrętach i na torze wyścigowym? Nie szukajcie. Oto BMW M2.
Jaguar F-Type P450 Convertible: Jego dni dobiegły końca
Jaguar się zmienia i chce oferować wyłącznie elektryczne modele. Tym samym dni modelu F-Type są policzone. To aktualnie jedyny sportowy model w ofercie dostępny jako coupé i cabrio, z silnikiem V6 i V8, z napędem na tylne lub cztery koła.
Porsche Taycan Turbo GT: Szef jest tylko jeden
Porsche lubi bić rekordy. Ten Porsche Taycan Turbo GT zanim pojawił się w salonach pobił aż dwa - na niemieckim torze Nürburgring i amerykańskim Laguna Seca. To demonstracja siły i tego do jakiej perfekcji prowadzenia można dopracować elektryczną limuzynę. Pierwsza jazda wyjątkowo mocnym i szybkim Porsche.
Renault Scenic: Wszystko od nowa
Był praktyczny van, teraz jest SUV. Były napędy spalinowe, teraz jest tylko jeden – elektryczny. Pierwsza jazda nowym Renault Scenic, który został samochodem roku 2024.
Volkswagen ID.7: Wszystko jest dobrze, ale...
Volkswagen rozbudowuje paletę modeli ID. Siódemka to duża limuzyna, która ma zastąpić nie tyle Passata, ile powoli schodzącego z rynku Atreona. Volkswagen obiecuje duży zasięg i niewielkie zużycie energii.
Nissan e-4ORCE: Coś więcej niż napęd na cztery koła
Nissan wymyślił sobie nową technologię napędu na cztery koła dla modeli zelektryfikowanych i elektrycznych. Silnik na każdej osi zapewnia połączenie mocy i kontroli nad każdym z czterech kół. Sprawdzamy, jak to działa.