Jeździliśmy rekordowym Mercedesem. Na jednym ładowaniu przejedzie 1200 km

Polski importer Mercedesa zorganizował wyjątkowe wydarzenie pod nazwą „Welcome to Beyond” i sprowadził mnóstwo ciekawych aut. Top of the top – była możliwość poprowadzenia unikatowego elektryka EQXX, który ma zasięg 1202 km.

Aston Martin DB12 Volante: Pozostał tylko on

Lato nadeszło w pełni. I chodzi mi nie tylko o ładną i ciepłą pogodę, ale również o lato w motoryzacji. Oto nowy Aston Martin DB12 Volante.

BMW M2: Ciesz się każdą chwilą

Szukacie auta do użytku codziennego, ale które zapewni wam dawkę emocji, dobrą jazdę w zakrętach i na torze wyścigowym? Nie szukajcie. Oto BMW M2.

Skoda Elroq: Jeździliśmy Skodą, której jeszcze nie ma w salonach

Skoda chce wstrząsnąć rynkiem samochodów elektrycznych za pomocą nowego modelu. Czesi pokazali oficjalnie rzeźbę tego modelu, a my mogliśmy tego kompaktowego SUV-a nie tylko zobaczyć bez kamuflażu, ale również nim pojeździć.

Voyah Free: Chińczyk klasy premium, który chce zgarnąć klientów Audi, BMW i Mercedesa

Jeśli wszystko pójdzie po myśli chińskiej marki Voyah, to model Free stanie się konkurentem BMW, Audi i Mercedesa. Ten elektryczny SUV chce powalczyć o klientów segmentu premium. Sprawdzamy czy jest na to szansa.

Nowy elektryczny Porsche Macan: Gra wysokiego ryzyka

Porsche przedstawiło nową generację bazowego modelu SUV-a. Nowy Macan zapowiada rewolucję w gamie marki i konieczność dostosowania się klientów.

Jaguar F-Type P450 Convertible: Jego dni dobiegły końca

Jaguar się zmienia i chce oferować wyłącznie elektryczne modele. Tym samym dni modelu F-Type są policzone. To aktualnie jedyny sportowy model w ofercie dostępny jako coupé i cabrio, z silnikiem V6 i V8, z napędem na tylne lub cztery koła.

Porsche Taycan Turbo GT: Szef jest tylko jeden

Porsche lubi bić rekordy. Ten Porsche Taycan Turbo GT zanim pojawił się w salonach pobił aż dwa - na niemieckim torze Nürburgring i amerykańskim Laguna Seca. To demonstracja siły i tego do jakiej perfekcji prowadzenia można dopracować elektryczną limuzynę. Pierwsza jazda wyjątkowo mocnym i szybkim Porsche.

Renault Scenic: Wszystko od nowa

Był praktyczny van, teraz jest SUV. Były napędy spalinowe, teraz jest tylko jeden – elektryczny. Pierwsza jazda nowym Renault Scenic, który został samochodem roku 2024.

Volkswagen ID.7: Wszystko jest dobrze, ale...

Volkswagen rozbudowuje paletę modeli ID. Siódemka to duża limuzyna, która ma zastąpić nie tyle Passata, ile powoli schodzącego z rynku Atreona. Volkswagen obiecuje duży zasięg i niewielkie zużycie energii.

Nissan e-4ORCE: Coś więcej niż napęd na cztery koła

Nissan wymyślił sobie nową technologię napędu na cztery koła dla modeli zelektryfikowanych i elektrycznych. Silnik na każdej osi zapewnia połączenie mocy i kontroli nad każdym z czterech kół. Sprawdzamy, jak to działa.

Defender Experience: Coś więcej niż terenowa przygoda

Mówią, że ładnemu we wszystkim ładnie, a Defender dobrze wygląda w każdej scenerii, czy to pod teatrem, czy na bocznych trasach w Karkonoszach. To auto, które nie tylko można uznać, za ciekawe stylistycznie, ale również model, który poradzi sobie w trudnych warunkach.

Skoda Superb Combi: Praktycznie bez wad

Skoda prezentuje nową generację Superba. Początkowo z nadwoziem kombi, które oferuje ogrom miejsca. To auto zbudowane wg starych dobrych wartości.

Suzuki Swift: Magia dnia wczorajszego

Nowy Swift nie zrywa z przeszłością i rozsądnie podchodzi do modernizacji oraz nowości. To auto zaskakuje tym, o czym konkurencja już dawno zapomniała.

Skoda Scala i Kamiq: auta dla ludu stały się dziś wygodne, nowoczesne i... drogie

Skoda Scala i Kamiq po liftingu zyskały odświeżony wygląd zewnętrzny, bogatsze i nowocześniejsze wyposażenie, ale straciły diesla.

BMW X2: Dla tych młodych duchem

BMW wymyśliło model X2 od nowa. Ten SUV coupé występuje jako elektryk, ale na szczęście również ma w swojej ofercie klasyczne silniki spalinowe.

Nowe Audi S3: Hot hatch jak za starych dobrych czasów

Audi zmodernizuje w tym roku model A3 i przy okazji pozwoli sportowej wersji S3 zostać buntownikiem, który zachęca do szybszej i bardziej ostrej jazdy.

Zupełnie nowy Mini Countryman. Tym razem z polskim akcentem

Mini już dawno nie jest mini. Trzecia generacja Countrymana pokazuje, jak bardzo. Za stylistykę odpowiada Polak, a produkcja przeniosła się do Niemiec.