Motoryzacja na kursie kolizyjnym z bezumownym Brexitem

Tomasz Przygucki, prezes TrybEco: Postrzeganie roweru elektrycznego się zmieniło

Rower elektryczny przydaje się choćby po to żeby więcej i częściej jeździć – mówi ...

Porsche nie nadąża z produkcją. Pożycza pracowników od Audi

Boom na samochody elektryczne dopiero się rozkręca, a Porsche już w tym momencie nie ...

Rolls Royce: W tym roku też będzie zysk

Mimo spadku sprzedaży spowodowanego pandemią COVID-19, rok 2020 zakończymy zyskiem — powiedział Torsten Müller-Ötvös, ...

Tak wygląda przyszłość grupy Renault. Nowa struktura, cztery marki

To była pierwsza decyzja nowego prezesa Grupy Renault, Luki de Meo. Nie będzie już ...

Fabryka PSA w Tychach uruchamia trzecią zmianę produkcyjną

Zakład Groupe PSA w Tychach uruchomił trzecią zmianę produkcyjną. Fabryka prowadzi, od stycznia 2019 ...

Oliver Blume, dyr. generalny Porsche AG: Polska i tym razem dała sobie radę

Sprawna organizacja dilerska jest nie do zastąpienia. Połączenie najbardziej zaawansowanych technologii ze zwyczajnym kontaktem ...

Nowy szef w Ford Polska

Piotr Pawlak został prezesem i dyrektorem zarządzającym Ford Polska. Tę funkcję objął już we ...

Andreas Bovensiepen, CEO marki Alpina: Nie jesteśmy firmą tuningową

Zaboli nas wprowadzenie limitu prędkości na niemieckich autostradach – mówi Andreas Bovensiepen, CEO ekskluzywnej ...

FCA: Wielkie zmiany w Tychach, ale nie tylko

Po 46 latach pracy ze stanowiska dyrektora fabryki Fiat Chrysler Automobiles (FCA) w Tychach ...

Przychody branży motoryzacyjnej wzrosną do 2035 r. o ponad 50 proc.

Przychody branży motoryzacyjnej wygenerowane przez sprzedaż nowych oraz używanych aut, a także części zamiennych ...