Chińskie marki radzą sobie coraz lepiej w Europie. Również na polskim rynku można już odczuć ich wpływ. Szczególnie dobrze wychodzi to MG, które w ciągu pięciu miesięcy sprzedało nad Wisłą tysiąc samochodów. Teraz za sprawą nowego modelu będzie ich jeszcze więcej. To nowy MG3, model wyposażony w napęd hybrydowy, który ma nie tylko 30 proc. więcej mocy niż konkurencja czy ponad 2x większą pojemność akumulatora, co przekłada się na dodatkowe 10 km prędkości w trybie elektrycznym, ale i startuje z bardzo dobrą ceną.
MG3
MG Motor podczas polskiej premiery, którą prowadziła Anna Lucińska zaprezentował model MG3. Chińska marka jest w tej dobrej sytuacji, że nie brzmi chińsko, a część ewentualnych klientów kojarzy ją z angielskim odpowiednikiem, który był założony w 1924 roku. To na pewno wpływa pozytywnie przy wyborze nowego samochodu przez polskiego klienta, który szybciej zdecyduje się na MG niż na chińsko brzmiącą, nikomu nieznaną markę.
Czytaj więcej
W ciągu ostatniej dekady Mary Barra, dyrektor generalna koncernu General Motors była agresywna w wychodzeniu w nieopłacalnych rynków. Jednak opuszczenie najnowszego problematycznego kraju będzie znacznie trudniejsze i skomplikowane. Amerykański koncern stracił w w pierwszym kwartale w Chinach 106 mln dolarów (ok. 417,5 mln zł).
MG3