MG Motor szykuje się do wejścia na polski rynek. To kolejna chińska marka, która będzie szukać nowych klientów nad Wisłą. Marka, która całkiem nieźle radzi sobie na kilku europejskich rynkach. Nowy gracz ma pojawić się w Polsce jeszcze w tym roku. Według JATO Dynamics chińska marka w pierwszej połowie roku sprzedała w Europie 104 293 samochody. W swojej ofercie ma zarówno auta spalinowe, hybrydy PHEV i elektryki. Głównym rynkiem na starym kontynencie jest Wielka Brytania gdzie sprzedano 40 proc. samochodów. MG w Europie odnotowało ponad 107 proc. wzrostu sprzedaży.

Czytaj więcej

W Tychach ruszyła produkcja nowego Fiata Seicento

Oferta MG składa się obecnie z pięciu modeli. Portfolio otwiera elektryczny kompakt MG4. Auto, które na sąsiednich rynkach startuje z ceną około 33 tys. euro. Marka z tym modelem nieźle radzi sobie na rynku w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, we Włoszech i krajach Skandynawskich. Kolejnym modelem jest SUV z napędem plug-in - MG EHS oraz modele HS i ZS. Można liczyć na to, że MG będzie próbowało podbić serca polskich klientów niską ceną.

Czytaj więcej

Oto Lotus Emeya. To nowy sedan z Wuhan. Ma 905 KM