Wersja STJ — Super Trofeo Jota oznacza pożegnanie z silnikiem V10 oraz z produkowanym przez 10 lat modelem Huracan. Nic dziwnego, że STJ tak łatwo znalazła nabywców. Powstanie tylko 10 egzemplarzy. Model napędzany jest silnikiem o pojemności 5,2 l i mocy 640 KM. Wolnossące V10, poza wyglądem, było jednym z największych atutów mniejszego Lamborghini. Jego brzmienie powodowało, że nawet obojętni na piękno faceci obracali się na ulicy, a ci siedzący za kierownicą doznawali ekstazy. Wersja STJ bazuje na modelu STO, ale posiada m.in. nowe regulowane amortyzatory pochodzące z wersji wyczynowych, 20-calowe felgi z centralną nakrętką oraz rozszerzony pakiet aerodynamiczny. Modyfikacje spowodowały, że na torze Nardo STJ jest o sekundę szybszy od STO.
Lamborghini Huracan STJ
Czytaj więcej
Lamborghini wprowadza na rynek zupełnie nowy flagowy model - Revuelto. To następcę Aventadora, który jest wyposażony w hybrydowy układ napędowy typu plug-in, podwozie z włókna węglowego, piękne nadwozie i nowoczesne wnętrze.
Następca Huracana zostanie zaprezentowany jeszcze w tym roku i podobno będzie nazywał się Temerario. Można się spodziewać, że jego wygląd nie straci na agresywności, ale tego samego już nie można powiedzieć o układzie napędowym. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w Temerario miejsce silnika V10 zajmie wspomagane silnikiem elektrycznym V8. Jedno jest pewne. Będzie szybszy od poprzednika.
Lamborghini Huracan STJ