Dotąd Elroq dostępny był wyłącznie w odmianach z napędem na tył. Teraz, dzięki dodatkowej jednostce elektrycznej na przedniej osi, SUV staje się autem bardziej wszechstronnym z napędem na cztery koła – zyskuje trakcję na śliskich nawierzchniach, stabilność przy dużych prędkościach i lepsze osiągi. Przyspieszenie do 100 km/h w 6,6 s stawia go w gronie dynamicznych kompaktów, a jednocześnie przyda się w zimowych warunkach czy podczas wyjazdu w góry.
Skoda Elroq 85x
Czytaj więcej
Skoda powiększa rodzinę Elroq o topowy model RS. Kompaktowy SUV z napędem elektrycznym o mocy 340...
Topowa wersja Elroqa ma akumulator 82 kWh brutto i dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 286 KM. Auto osiąga 180 km/h i ma zasięg: do 539 km w cyklu WLTP, do 647 km w mieście. Dzięki ładowaniu prądem stałym z mocą do 175 kW, od 10 do 80 proc. można doładować się w 28 minut. Elroq to pierwszy seryjny model Škody w stylistyce Modern Solid. Zamiast klasycznego grilla pojawiła się przednia maska Tech-Deck Face, z ukrytym pod ciemnym szkłem radarem i kamerą. Nowością jest też napis Škoda na masce – logo ze strzałą zniknęło z przodu. Auto można wyposażyć w matrycowe reflektory LED Matrix (pakiet Plus – 8 950 zł).
Skoda Elroq 85x