Po modernizacji zawieszenia Mazda obiecuje poprawę komfortu jazdy i stabilności prowadzenia. Zmodyfikowano geometrię i tłumienie przedniego zawieszenia z podwójnymi wahaczami poprzecznymi oraz poprawiono elementy wielowahaczowego zawieszenia tylnego. W tylnym zawieszeniu zastosowano bardziej miękkie sprężyny i zwiększono skok zawieszenia. Ponadto dostrojono oprogramowanie układu wspomagania kierownicy, system Kontroli Zachowania Kinematycznego (KPC), który zwiększa przyczepność na zakrętach, układu DSC oraz układu napędu na wszystkie koła i-Activ AWD.
Mazda CX-60
Czytaj więcej
Nowy kultowy roadster Mazdy ma wzorować się na pokazanym na salonie Japan Mobility Show w 2023 r. koncepcyjnym modelu. MX-5 powinien otrzymać napęd elektryczny z dodatkowym silnikiem Wankla.
Druga ważna innowacja dotyczy zakresu wyposażenia. W przyszłości Mazda CX-60 będzie dostępna w dwóch nowych topowych wersjach wyposażenia - Homura Plus i Takumi Plus. Pozostałe wersje - Prime Line, Exclusive Line, Homura i Takumi - pozostają bez zmian. Warianty Plus rozszerzają zakres wyposażenia, które obejmuje m.in. przesuwany panoramiczny szklany dach, lepszy system nagłośnienia, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika czy kamery 360 stopni. Jednocześnie podstawowe wyposażenie Homura zostało wzbogacone o wnętrze ze skóry nappa w kolorze czarnym, pokrycie deski rozdzielczej ze skóry, dekoracyjne wstawki z wykończeniem w kolorze brązu w drzwiach i na konsoli środkowej oraz czarną podsufitkę. Aktualizację na rok modelowy 2025 uzupełnia nowy metaliczny lakier Zircon Sand.
Mazda CX-60