Toyota RAV4 hybrid: Jak się wyróżnić

Samochód to nie tylko osiągi i emocje. To także forma sztuki, której podkreśleniu służą różnego rodzaju wersje limitowane. Co wyróżnia RAV4 Hybrid Selectio...

Dacia Duster 1,5 dCi Prestige: Na nowe czasy

Druga generacja najtańszego SUV-a na rynku ma wielkie szanse powtórzyć sukces poprzednika. Ale żeby to zrobić, musi kusić czymś więcej, niż tylko niską cen...

Jeep Cherokee: Zmarszczki wygładzone

Wystarczyły trzy lata, by Cherokee doczekał się liftingu. To głównie wygładzenie „zmarszczek”, w tym wymiana przednich reflektorów na mniej kontrowersyjne....

Toyota RAV4 hybrid: Delikatność jej służy

Japończycy przekonują, że apetyt na paliwo tego ważącego blisko 1,7 tony samochodu sięga niewiele ponad 5 litrów na 100 km. Można taką producencką deklarac...

Bentley Continental GT: Ponadczasowy

Są rzeczy, które ciężko zmieniać tak, żeby były coraz to lepsze i lepsze. Poprawiać je z generacji na generację. Ulepszać, nie zatracając pierwotnego pomys...

Lexus UX: Na podbój serc

W najszybciej rosnącym w Europie samochodowym segmencie małych SUV-ów pojawił się nowy gracz. Poznajcie się, oto Lexus UX. Walczy o dusze i portfele osób m...

Toyota RAV4 hybrid: Dopasuj ją do własnych potrzeb

Pierwsza generacja japońskiego SUV-a pojawiła się na rynku w 1994 roku i była jednym z pierwowzorów swojego segmentu. Model przypadł do gustu europejskiej...

Renault Clio RS Trophy: Groźniejszy niż się wydaje

Wyróżniać się czy niknąć w tłumie? To pytanie szczególnie ważne, gdy projektuje się sportowe wersje zwyczajnych samochodów.

BMW 430i Gran Coupe M-Performance: Czy czerwone samochody jeżdżą szybciej

Są samochody, do których serce się wyrywa, ale rozum mnoży dowody, że lepiej się jednak nie angażować. Bywa też odwrotnie. A jeśli wszystko zaskoczy? Wtedy...

Isuzu D-Max Arctic Trux: Mały Monster Truck

Pojazdy Isuzu nie są w miastach częstym widokiem. W końcu to samochody służące do ciężkiej pracy w trudnym terenie. Jak przekonują szefowie japońskiej mark...

Reklama
Reklama

Volkswagen Touareg: Szyby niebieskie od telewizorów

Nowy, flagowy SUV Volkswagena jest tak napakowany innowacyjnymi rozwiązaniami, że może być … niebezpieczny. Nie wiem, ile trzeba czasu, by mimo woli nie ze...

Renault Master: Kategoria B w rozmiarze XXL

Przeprowadzka, zakup mebli albo innych gabarytowych towarów to sytuacje, z którymi nie poradzi sobie nawet największe rodzinne kombi. To potrzebny jest sam...

Toyota RAV4 hybrid: Czas na naukę jazdy

Toyota ma ogromne doświadczenia w napędach hybrydowych. I w SUV-ach. Połączenie tych dwóch kompetencji wyjaśnia, dlaczego RAV4 jest najlepiej sprzedającym...

Nowy Ford Focus: I zostały nas tylko trzy…

Największy w segmencie pakiet asystentów kierowcy, opcjonalne adaptacyjne zawieszenie, tylko dwa rodzaje nadwozia, choć w różnych wersjach specjalnych i… w...

Honda Civic Type R: Techno impreza

Są dwie szkoły projektowania najmocniejszych wersji cywilnych samochodów. Pierwsza z nich głosi, że nie powinny one specjalnie się różnić wyglądem od swoic...

Nowy Jeep Wrangler: Tradycja plus szczypta nowoczesności

Oznaczony kodem JL nowy Wrangler jest ciut większy, a także znacznie lepiej wyposażony i bardziej funkcjonalny od poprzednich pięciu milionów Wranglerów. J...

Jaguar I-Pace: Kot pod prądem

Jaguar z dużym opóźnieniem wszedł do klasy crossoverów i SUV-ów z metką premium, ale nadrobił falstart z nawiązką, wprowadzając do oferty model w pełni ele...

BMW i8 Roadster: Ekologia po bawarsku

Rozstanie z ogniście pomarańczowym, sportowym BMW to ciężkie przeżycie. Odkryty i8 to chyba najpiękniejszy z obecnie produkowanych samochodów.

Peugeot Traveller Long: Ale jestem duży!

Wszystko jest takie… małe. Żałośnie małe. Nieistotne. S-klasa? Mała. Range Rover? Mały. Chevrolet Suburban? Też jakiś niski. Nawet jadący z naprzeciwka TIR...

Citroen Berlingo: Dla taty do pracy, dla rodziny na wakacje

Duży, przestronny, sam z siebie zachęca do grzecznej jazdy. Zmieści się w nim spokojnie duża rodzina, ale i da zapakować całkiem sporo towaru.

Reklama
Reklama