Porsche ma w swojej ofercie Panamerę od 2009 roku. Pierwsza generacja została po siedmiu latach zastąpiona przez drugą generację, która w 2020 r. przeszła modernizację. Teraz przyszedł czas na zupełnie nową odsłonę luksusowej limuzyny. Auto otrzyma silniki benzynowe V6 o pojemności 2,9 litra i benzynowe V8 o pojemności 4,0 litra z turbosprężarką i 48-woltową technologią miękkiej hybrydy, które zostały dostosowane do normy Euro 7. Modele plug-in 4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid otrzymają mocno zmieniony układ napędowy, który oprócz modyfikacji samego napędu będą miały także ulepszone silniki elektryczne i większe akumulatory o pojemności 25,9 kWh. Porsche doda do swojej oferty czwartą hybrydę plug-in. Prawdopodobnie będzie to niedawno wprowadzony w Cayenne Turbo E-Hybrid silnik o mocy 739 KM i maksymalnym momencie obrotowym 950 Nm.
Wnętrze Panamery upodobni się do tego z modelu Taycan
Czytaj więcej
Porsche Reunion 7 można śmiało określić połączeniem świąt Bożego Narodzenia z Wielkanocą. To najbardziej wyjątkowe spotkanie świata Porsche.
Panamera z trzema ekranami na desce rozdzielczej
Wewnątrz nowa Panamera będzie bazować na swoim elektrycznym bracie Taycanie. Na desce rozdzielczej znajdą się trzy monitory: zakrzywiony i konfigurowalny wyświetlacz informacyjny dla kierowcy o przekątnej 12,6 cala, ekran dotykowy z systemem informacyjno-rozrywkowym zabudowany centralnie i kolejny monitor po stronie pasażera. Dźwignia zmiany biegów znajduje się na kolumnie kierownicy. Dzięki temu na konsoli środkowej znalazło się miejsce, w którym oprócz cupholderów są powiększone schowki i elektrycznie regulowane nawiewy.
Czytaj więcej
Rumak Porsche wierzga teraz wyżej, ale wciąż nie tak wysoko jak ten z logo Ferrari. Liftingowane logo Porsche ma teraz dorodniejszego rumaka, szczotkowaną fakturę oraz nowoczesny wzór plastra miodu. Zmiany są na tyle subtelne, że bez zwrócenia szczególnej uwagi trudno je dostrzec.