Aktualizacja: 21.11.2024 09:48 Publikacja: 30.04.2023 12:34
Foto: mat. prasowe
Zwycięstwo w Le Mans nabrało szczególnego znaczenia. W tym roku przypada setna rocznica legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans. W dniach 10-11 czerwca odbędzie się 91. edycja tego niezwykle wymagającego dla sprzętu i kierowców wyścigu. Porsche oficjalnie zakomunikowało, że celem marki jest zwycięstwo, ale oczywistym jest, że tak liczny udział producentów w tym roku również wynika z chęci sięgnięcia po najwyższe miejsce na podium. Porsche nie będzie miało łatwego zadania. Musi stawić czoła Ferrari, z którą to marką od lat w różnych klasach rywalizuje na torach wyścigowych. Zmierzy się również z takimi markami jak Alpine, Cadillac, Peugeot, Glickenhaus oraz Toyota, która od 2018 roku króluje w Le Mans i pokazała w marcu tego roku podczas słynnego wyścigu długodystansowego na torze Sebring, że posiada bardzo szybkie samochody.
Brytyjski magazyn „What Car?” opublikował kolejną odsłonę swojego rankingu „Reliability Survey”, w którym 30 tysięcy właścicieli przekazało swoje opinie na temat aut. Jak wypadło Suzuki? Niezawodnie!
Od końca 2024 roku Dodge Durango nie będzie już oferowany z silnikami Hemi V8. Na pożegnanie przygotowano wersje specjalne. Jedna z nich nazywa się Dodge Durango SRT Hellcat Hammerhead.
Volvo opracowało model EX90, elektrycznego SUV-a, który w dłuższej perspektywie przejmie miejsce po XC90. Model, który Volvo w swoich planach wysyłało na zasłużoną emeryturę. Jednak słaby popyt na modele elektryczne sprawił, że Szwedzi zmienili zdanie i XC90 mało, że zostaje w ofercie to doczeka się modernizacji.
Polski importer Mercedesa zorganizował wyjątkowe wydarzenie pod nazwą „Welcome to Beyond”, na którym można było bezpośrednio sprawdzić w jakim kierunku zmierza marka ze Stuttgartu. Były premiery, auta koncepcyjne i nowości rynkowe.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Sprawdzamy, jaki gust motoryzacyjny ma obecnie jedna z największych gwiazd świata. Okazuje się, że oprócz modeli sportowych Taylor Swift interesuje się również pojazdami użytkowymi.
Jeszcze niedawno samochody elektryczne nie tylko stanowiły rzadkość na drogach, ale przede wszystkim były dobrem luksusowym, na które mogli sobie pozwolić nieliczni. Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej, a doskonałym przykładem jest nowa Kia EV3, której ceny po dopłatach z programu “Mój Elektryk” zaczynają się już od 139 900 zł. To jednak nie wszystko, bo ten zgrabny crossover jest naszpikowany innowacjami i oferuje nawet ponad 770 km zasięgu w trybie miejskim! Zaciekawieni?
Udział tego sektora rynku w tym roku przekroczy 45 proc. wartości zakupów. Tanie sklepy, mimo ograniczonej oferty, narzucają swój model innym sektorom, co przekładać się będzie na ograniczanie oferty na sklepowych półkach.
Takie sieci, jak Biedronka, Lidl czy Aldi, zdobyły już blisko połowę polskiego rynku spożywczego. Teraz będą zmniejszać ofertę na półkach, by zaoszczędzić. To problem dla klientów i producentów.
Od 20 listopada br. w restauracjach McDonald’s dostępny jest burger drwala. Popularna kanapka sprzedawana jest tylko w sezonie jesienno-zimowym, a jej wprowadzeniu z reguły towarzyszy przemyślana akcja marketingowa.
Jose Munoz, Amerykanin hiszpańskiego pochodzenia został dyrektorem generalnym Hyundai Motor.Co. Jest pierwszym cudzoziemcem zajmującym tak wysokie stanowisko nie tylko w samym Hyundaiu, ale i w koreańskiej korporacji.
O godzinie 19:00, rozpocznie się cyfrowa premiera nowego modelu Skody. To elektryczny SUV Elroq, którego będzie można zobaczyć w Salonie Online. Skoda stawia na nowy rodzaj polskiej premiery auta, którego można zobaczyć bez konieczności wychodzenia z domu.
Spółka Jeronimo Martins Polska obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale nie informowała o istotnych zasadach i ograniczeniach promocji. Prezes UOKiK postawił właścicielowi sieci Biedronka zarzut naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Urząd przygląda się też akcjom innych sieci, m.in. Lidla oraz Eurocash.
Lotus, Nissan, Audi, Volkswagen redukują miejsca pracy. Continental wdraża program oszczędnościowy, a Ford skraca czas pracy. To tylko kilka przykładów pogłębiającego się kryzysu w motoryzacji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas