Aktualizacja: 13.02.2025 00:02 Publikacja: 30.04.2023 12:34
Foto: mat. prasowe
Zwycięstwo w Le Mans nabrało szczególnego znaczenia. W tym roku przypada setna rocznica legendarnego 24-godzinnego wyścigu Le Mans. W dniach 10-11 czerwca odbędzie się 91. edycja tego niezwykle wymagającego dla sprzętu i kierowców wyścigu. Porsche oficjalnie zakomunikowało, że celem marki jest zwycięstwo, ale oczywistym jest, że tak liczny udział producentów w tym roku również wynika z chęci sięgnięcia po najwyższe miejsce na podium. Porsche nie będzie miało łatwego zadania. Musi stawić czoła Ferrari, z którą to marką od lat w różnych klasach rywalizuje na torach wyścigowych. Zmierzy się również z takimi markami jak Alpine, Cadillac, Peugeot, Glickenhaus oraz Toyota, która od 2018 roku króluje w Le Mans i pokazała w marcu tego roku podczas słynnego wyścigu długodystansowego na torze Sebring, że posiada bardzo szybkie samochody.
Suzuki India rozpoczęło eksport modelu pięciodrzwiowego modelu Jimny. Jednak zaledwie cztery dni po rozpoczęciu przyjmowania zamówień Suzuki zamroziło możliwość zakupu tego auta.
Salon samochodowy w Brukseli pokazuje, że małe regionalne imprezy tego typu jak najbardziej mają sens, a branża ich potrzebuje. W Belgii nie tylko stawili się niemal wszyscy producenci, ale i kilka marek wykorzystało okazję żeby zaprezentować premierę swoich modeli.
Sprzedaż Toyoty C-HR osiągnęła poziom miliona egzemplarzy w Europie. Drugą generację modelu, zaprojektowaną i produkowaną na Starym Kontynencie klienci przyjęli bardzo dobrze.
Samochody koncepcyjne mają długą historię. Ich początki sięgają 1938 roku. Ale, czy wiemy który producent zbudował pierwsze w historii auto koncepcyjne?
Na warszawskich ulicach pojawiło się unikatowe, wyprodukowane w trzech egzemplarzach Pagani Zonda HP Barchetta. To jeden z najdroższych samochodów na świecie. Nieco ponad dwa lata temu czarne Pagani brało udział w wypadku, o którym pisał cały motoryzacyjny świat.
Ferrari zarobiło w zeszłym roku mnóstwo pieniędzy. Zyski wzrosły znacząco i to mimo to, że sprzedano tylko o 89 samochodów więcej niż w roku poprzednim.
Nowy cennik promocyjny EV9 kończy się na kwocie 224 199 zł netto, co oznacza, że wszystkie wersje tego 6- lub 7-miejscowego ponad 5-metrowego elektrycznego SUV-a są dostępne w ramach programu rządowego „NaszEauto”. Jest haczyk - promocja dotyczy wyprodukowanych w 2023 r. EV9 w najbogatszej wersji wyposażenia GT-Line.
Suzuki India rozpoczęło eksport modelu pięciodrzwiowego modelu Jimny. Jednak zaledwie cztery dni po rozpoczęciu przyjmowania zamówień Suzuki zamroziło możliwość zakupu tego auta.
Kamper Dacia Sandman to niestety tylko marzenie o niedrogim kamperze i cyfrowy projekt zaprezentowany na YouTube. A szkoda, bo tani kamper Dacii mógłby stać się hitem sprzedaży w swoim segmencie.
Suzuki GSX-8R zadebiutował przed kilkoma miesiącami i błyskawicznie zyskał uznanie. Najnowsza edycja „gieesiksa” podkreśla jego japońskie pochodzenie i pozwala jeszcze lepiej wyróżnić się na drodze. Poznajcie limitowaną edycję KIIRO!
Fabrycznie nowe Suzuki Vitara i S-Cross są dostępne taniej nawet o 18 tysięcy złotych. Promocja trwa do końca stycznia. Sprawdź, ile trzeba zapłacić za auta marki z Hamamatsu.
Na rok 2025 patrzymy z optymizmem i wchodzimy w niego w pełnej gotowości. Pozostaniemy blisko naszych klientów i konsumentów, by razem przygotować się na zmiany, które czekają nasz rynek. Będziemy dalej rozwijać się w sposób zrównoważony, mając na uwadze dobro naszych pracowników oraz wpływ biznesu na społeczności i środowisko – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Suzuki S-Cross jest dostępny w kilku odmianach wyposażenia i z dwoma silnikami. Kto powinien zdecydować się na wersję Mild Hybrid, a kto na DualJet? I czym różnią się od siebie poszczególne warianty silnikowe?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas