Porsche 718 Cayman GT4 RS. Kolejne arcydzieło na kołach. Tylko głupek wyśmiewa Caymana – że to najtańszy model Porsche, że kupują go tylko ci, których nie stać na 911. Już Cayman GTS pokazał, że to świetny samochód, Spyder udowadnia, jak wiele drzemie w nim frajdy i oryginalności, a GT4 RS pokazuje, że ten samochód może równać się z najlepszymi. Może wręcz zmusić do refleksji, czy przypadkiem nie jest lepszy od mistrza 911. Bo choć polakierowany na niepozorny szary kolor, to prawdziwy majstersztyk. GT4 RS jest najdoskonalszym Caymanem, jaki powstał, i jednym z najlepszych Porsche w historii.
Porsche 718 Cayman GT4 RS
Wyobraź sobie, że jedziesz na torze. Piąty bieg, strzałka prędkościomierza zatrzymała się na liczbie 260, bardzo mocno hamujesz przed ostrym zakrętem. Mimo że jesteś zaparty i przypięty, czujesz ogromne przeciążenie na całym ciele. Serce, płuca, głowa są w trybie nurkowania. Zrzucasz dwa biegi w dół, wchodzisz w zakręt. Czujesz, jak przednia oś wgryza się w asfalt, nie pozwalając uślizgnąć się karoserii ani o centymetr. Tył pozostaje w pełni stabilny.
Czytaj więcej
Cayenne, pierwszy SUV Porsche obchodzi swoje 20 urodziny. W tym czasie pojawiły się trzy generacje i dwa warianty nadwozia, a sam model miał i ma fundamentalne znaczenie dla marki Porsche.
Porsche 718 Cayman GT4 RS