Hyundai zaprezentował nowy model. Startuje na polskim rynku z rewelacyjną ceną

Hyundai wprowadza do sprzedaży zupełnie nowy model. Inster startuje na polskim rynku z rewelacyjną ceną od 103 900 zł. Nie licząc Dacii Duster, to najtańszy elektryk na rynku.

Publikacja: 20.12.2024 06:11

Cena Hyundaia Inster stratuje od 103 900 zł z mniejszą baterią (42 kWh)

Cena Hyundaia Inster stratuje od 103 900 zł z mniejszą baterią (42 kWh)

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster wśród miejskich elektryków nie będzie miał na polskim rynku wielu konkurentów. Nowy model wjeżdża do segmentu, w którym aktualnie znajdują się dwa, licząc na siłę trzy modele konkurencji, do tego dwa z nich są droższe, a trzeci jest spartański. Tak więc Inster ma atrakcyjną cenę i do tego zadziorny, ciekawy wygląd. Tak wygląda koreański przepis na sukces. Może nie sprzeda się w tysiącach egzemplarzy, ale jest szansa na to, że trafi do tych, którzy szukali fajnego miejskiego i taniego elektryka z sensownym zasięgiem.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster startuje z ceną od 103 900 zł

Wracając do konkurencji Instera to teoretycznie ma trzech rywali – stylowego Fiata 500e, który jednak jest znacznie droższy od koreańskiego modelu (27 500 zł więcej/od 131 400 zł), Citroena C3, który też kosztuje więcej (plus 4050 zł/od 107 950 zł) i Dacie Duster, która jest najtańszym elektrykiem na rynku i tylko dlatego znalazła się na tej liści (od 76 900), ale nikt kto myśli o którymś z trzech powyższych modeli prawie na pewno nie bierze pod uwagę Dacii. A ile trzeba zapłacić za nowego Hyundaia? Cena stratuje od 103 900 zł z mniejszą (42 kWh) i od 112 900 zł z większą (49 kWh) baterią.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Hyundai celuje w klasę premium. Nowy okręt flagowy to Ioniq 9

Koreańczycy w elektromobilność weszli jako jedni z pierwszych, jednak jak dotąd trzymali się z daleka od bardzo małych aut napędzanych prądem. Zmienia to Inster, który ma 3,82 m długości, 1,61 m szerokości i niemal dokładnie tyle samo wysokości. Inster nie do końca jest nowym modelem. Bazuje na Hyundaiu Casper, który jest oferowany z silnikiem spalinowym np. w Korei już od 2021 roku. Inster oferowany będzie w Europie wyłącznie z napędem elektrycznym i plasuje się pomiędzy segmentami A i B. Auto prezentuje się bardzo nowocześnie, to jeden z tych samochodów, za którymi się obejrzysz. Ma fikuśną sylwetkę z szeregiem fajnych detali jak np. pikselowe światła, które już trochę stały się wizytówką Hyundaia. Inster jest dostępny również w wersji cross, która różni się nieco innymi dodatkami jak np. plastykowymi nakładkami na nadkolach.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster z pojemnym wnętrzem, w którym zmieści się materac

W środku są cyfrowe zegary i dotykowy wyświetlacz do obsługi multimediów (obydwa mają po 10,25 cala). Przednia kanapa ma przechodzące przez całą szerokość siedzisko. To ułatwia przeskakiwanie z fotela kierowcy na pasażera i odwrotnie i przydać może na jakimś ciasnym miejscu parkingowym. Drążek skrzyni biegów nie przeszkadza, bo jest zabudowany na kolumnie kierownicy. Miejsca jest sporo, a po rozłożeniu tylnej, regulowanej podłużnie kanapy we wnętrzu zmieści się nawet materac. Tak, w Insterze możecie spokojnie przenocować. Z dmuchaniem materaca i podgrzaniem wody na poranną kawę też nie będzie problemu, bo mały Hyundai może również oddawać energię i obsłużyć różnego rodzaju elektryczne sprzęty.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Bazowa wersja ma 97 KM i akumulator 42 kWh. Mocniejsza 115 KM i akumulator o pojemności 49 kWh. Zasięg w modelu z większą baterią wynosi 355 km (cykl WLTP). Na miasto wystarczy. W Insterze klienci otrzymają system podgrzewania baterii, pompę ciepła, a także wspomnianą funkcję dwukierunkowego ładowania V2L.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Hyundai Staria jest już w ofercie. Sprawdzamy polskie ceny hybrydowego vana

Hyundai Inster wśród miejskich elektryków nie będzie miał na polskim rynku wielu konkurentów. Nowy model wjeżdża do segmentu, w którym aktualnie znajdują się dwa, licząc na siłę trzy modele konkurencji, do tego dwa z nich są droższe, a trzeci jest spartański. Tak więc Inster ma atrakcyjną cenę i do tego zadziorny, ciekawy wygląd. Tak wygląda koreański przepis na sukces. Może nie sprzeda się w tysiącach egzemplarzy, ale jest szansa na to, że trafi do tych, którzy szukali fajnego miejskiego i taniego elektryka z sensownym zasięgiem.

Pozostało jeszcze 85% artykułu
Premiery
Ford Puma w nowej wersji już w przyszłym roku. Powalczy z konkurencją dobrą ceną
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. z najlepszą usługą wymiany walut w Polsce wg Global Finance
Premiery
Toyota przywraca znaną nazwę. W 2025 r. pojawi się w ofercie nowy miejski SUV
Premiery
Louis Vuitton na kołach. Francuzi mają nowy okręt flagowy
Premiery
Papież ma nowy samochód. Pierwszy taki w stuletniej historii
Premiery
Chińskie linie lotnicze wyprodukują własne auto. Bilety lotnicze w cenie samochodu
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10