Hyundai zaprezentował nowy model. Startuje na polskim rynku z rewelacyjną ceną

Hyundai wprowadza do sprzedaży zupełnie nowy model. Inster startuje na polskim rynku z rewelacyjną ceną od 103 900 zł. Nie licząc Dacii Duster, to najtańszy elektryk na rynku.

Publikacja: 20.12.2024 06:11

Cena Hyundaia Inster stratuje od 103 900 zł z mniejszą baterią (42 kWh)

Cena Hyundaia Inster stratuje od 103 900 zł z mniejszą baterią (42 kWh)

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster wśród miejskich elektryków nie będzie miał na polskim rynku wielu konkurentów. Nowy model wjeżdża do segmentu, w którym aktualnie znajdują się dwa, licząc na siłę trzy modele konkurencji, do tego dwa z nich są droższe, a trzeci jest spartański. Tak więc Inster ma atrakcyjną cenę i do tego zadziorny, ciekawy wygląd. Tak wygląda koreański przepis na sukces. Może nie sprzeda się w tysiącach egzemplarzy, ale jest szansa na to, że trafi do tych, którzy szukali fajnego miejskiego i taniego elektryka z sensownym zasięgiem.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster startuje z ceną od 103 900 zł

Wracając do konkurencji Instera to teoretycznie ma trzech rywali – stylowego Fiata 500e, który jednak jest znacznie droższy od koreańskiego modelu (27 500 zł więcej/od 131 400 zł), Citroena C3, który też kosztuje więcej (plus 4050 zł/od 107 950 zł) i Dacie Duster, która jest najtańszym elektrykiem na rynku i tylko dlatego znalazła się na tej liści (od 76 900), ale nikt kto myśli o którymś z trzech powyższych modeli prawie na pewno nie bierze pod uwagę Dacii. A ile trzeba zapłacić za nowego Hyundaia? Cena stratuje od 103 900 zł z mniejszą (42 kWh) i od 112 900 zł z większą (49 kWh) baterią.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Hyundai celuje w klasę premium. Nowy okręt flagowy to Ioniq 9

Koreańczycy w elektromobilność weszli jako jedni z pierwszych, jednak jak dotąd trzymali się z daleka od bardzo małych aut napędzanych prądem. Zmienia to Inster, który ma 3,82 m długości, 1,61 m szerokości i niemal dokładnie tyle samo wysokości. Inster nie do końca jest nowym modelem. Bazuje na Hyundaiu Casper, który jest oferowany z silnikiem spalinowym np. w Korei już od 2021 roku. Inster oferowany będzie w Europie wyłącznie z napędem elektrycznym i plasuje się pomiędzy segmentami A i B. Auto prezentuje się bardzo nowocześnie, to jeden z tych samochodów, za którymi się obejrzysz. Ma fikuśną sylwetkę z szeregiem fajnych detali jak np. pikselowe światła, które już trochę stały się wizytówką Hyundaia. Inster jest dostępny również w wersji cross, która różni się nieco innymi dodatkami jak np. plastykowymi nakładkami na nadkolach.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster z pojemnym wnętrzem, w którym zmieści się materac

W środku są cyfrowe zegary i dotykowy wyświetlacz do obsługi multimediów (obydwa mają po 10,25 cala). Przednia kanapa ma przechodzące przez całą szerokość siedzisko. To ułatwia przeskakiwanie z fotela kierowcy na pasażera i odwrotnie i przydać może na jakimś ciasnym miejscu parkingowym. Drążek skrzyni biegów nie przeszkadza, bo jest zabudowany na kolumnie kierownicy. Miejsca jest sporo, a po rozłożeniu tylnej, regulowanej podłużnie kanapy we wnętrzu zmieści się nawet materac. Tak, w Insterze możecie spokojnie przenocować. Z dmuchaniem materaca i podgrzaniem wody na poranną kawę też nie będzie problemu, bo mały Hyundai może również oddawać energię i obsłużyć różnego rodzaju elektryczne sprzęty.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Bazowa wersja ma 97 KM i akumulator 42 kWh. Mocniejsza 115 KM i akumulator o pojemności 49 kWh. Zasięg w modelu z większą baterią wynosi 355 km (cykl WLTP). Na miasto wystarczy. W Insterze klienci otrzymają system podgrzewania baterii, pompę ciepła, a także wspomnianą funkcję dwukierunkowego ładowania V2L.

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Hyundai Inster

Hyundai Inster

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Hyundai Staria jest już w ofercie. Sprawdzamy polskie ceny hybrydowego vana
Premiery
Renault pokochało styl retro. Wskrzesza kolejny model ze swojej przeszłości
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Premiery
Ten mały elektryk z Chin ma podbić Europę. Cena poniżej 85 tys. zł
Premiery
To czwarty najchętniej kupowany elektryk w Europie. Teraz został zmodernizowany
Premiery
To będzie najmocniejszy model w historii tej marki. Później przejmie ją BMW
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Premiery
Renault zaszalało. Kolejny model o historycznych genach. W sprzedaży od 2026 r.
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej