Aktualizacja: 13.02.2025 11:12 Publikacja: 08.10.2024 08:04
Hyundai Staria startuje na polskim rynku z ceną 199 900 zl
Foto: mat. prasowe
199 900 zł - właśnie tyle trzeba zapłacić za bazową odmianę Hyundaia Starii. Trzeba jednak uczciwie zauważyć, że „bazowa” nie znaczy „uboga”. Taki samochód ma na pokładzie m.in. trójstrefową klimatyzację, reflektory LED, czujniki parkowania i kamerę, a także podgrzewane przednie fotele i kierownicę czy aktywny tempomat. Bogatsza wersja Smart Business kosztuje 217 900 zł i ma m.in. żaluzje przeciwsłoneczne w tylnych rzędach, elektrycznie sterowaną klapę bagażnika, elektrycznie przesuwane drzwi boczne i przesuwane szyby w drugim rzędzie. W gamie są jeszcze dwie bogatsze wersje - Smart VIP kosztuje 232 900 zł i jest wyposażona m.in. w system monitorowania martwego pola, kamery 360 stopni, wentylowane fotele z przodu i skórzaną tapicerkę. Na szczycie gamy uplasowała się Staria Luxury. Ma fotele kapitańskie z konsolą ze schowkami i portami USB-C pomiędzy i funkcją wentylacji. Skórzana tapicerka może być czarna, granatowa, szara lub brązowa. Samochód został też dodatkowo wyciszony. Taki van kosztuje 252 900 zł.
Tesla w marcu wprowadza na rynek odświeżony Model Y. Nowy elektryk miał już swoją premierę w Polsce. Sprawdzamy, ile kosztuje najbardziej popularny elektryk na świecie.
Jaecoo 7 debiutuje na polskim rynku w nowej odmianie o nazwie Super Hybrid. Łączna moc takiego modelu to aż 347 KM, co sprawia, że stosunek ceny do koni mechanicznych wypada tu wyjątkowo korzystnie.
Dacia Bigster, czyli samochód dla tych, którym podoba się Duster, ale chcieliby mieć więcej przestrzeni, został już wyceniony. Czy w stosunku do mniejszego modelu trzeba wiele dopłacić?
Marka Jaecoo, która tak jak Omoda należy do chińskiego koncernu Chery, wprowadza na nasz rynek model o nazwie 7. Ma kanciaste linie i może mieć napęd na cztery koła. Lista wyposażenia seryjnego jest długa, a plany firmy - ambitne.
Volvo XC90 jest na rynku już od niemal 10 lat, ale wcale z niego nie znika. Właśnie przeszło lifting. Ile trzeba zapłacić za lubianego, szwedzkiego SUV-a po odświeżeniu?
Donald Trump zapowiedział cofnięcie wszystkich dopłat do budowy zakładów produkujących samochody elektryczne i baterie do nich. W projekty związane z elektromobilnością zainwestował Ford ok 3 mld dolarów, tyle samo przeznaczył na zwiększenie produkcji elektryków General Motors, BMW wydało 1,7 mld dolarów na nowy zakład w Karolinie Północnej, a Hyundai zainwestował w nową fabrykę aż 5 mld dolarów.
Ferrari zarobiło w zeszłym roku mnóstwo pieniędzy. Zyski wzrosły znacząco i to mimo to, że sprzedano tylko o 89 samochodów więcej niż w roku poprzednim.
Nowy cennik promocyjny EV9 kończy się na kwocie 224 199 zł netto, co oznacza, że wszystkie wersje tego 6- lub 7-miejscowego ponad 5-metrowego elektrycznego SUV-a są dostępne w ramach programu rządowego „NaszEauto”. Jest haczyk - promocja dotyczy wyprodukowanych w 2023 r. EV9 w najbogatszej wersji wyposażenia GT-Line.
Suzuki India rozpoczęło eksport modelu pięciodrzwiowego modelu Jimny. Jednak zaledwie cztery dni po rozpoczęciu przyjmowania zamówień Suzuki zamroziło możliwość zakupu tego auta.
Kamper Dacia Sandman to niestety tylko marzenie o niedrogim kamperze i cyfrowy projekt zaprezentowany na YouTube. A szkoda, bo tani kamper Dacii mógłby stać się hitem sprzedaży w swoim segmencie.
Suzuki GSX-8R zadebiutował przed kilkoma miesiącami i błyskawicznie zyskał uznanie. Najnowsza edycja „gieesiksa” podkreśla jego japońskie pochodzenie i pozwala jeszcze lepiej wyróżnić się na drodze. Poznajcie limitowaną edycję KIIRO!
Fabrycznie nowe Suzuki Vitara i S-Cross są dostępne taniej nawet o 18 tysięcy złotych. Promocja trwa do końca stycznia. Sprawdź, ile trzeba zapłacić za auta marki z Hamamatsu.
Na rok 2025 patrzymy z optymizmem i wchodzimy w niego w pełnej gotowości. Pozostaniemy blisko naszych klientów i konsumentów, by razem przygotować się na zmiany, które czekają nasz rynek. Będziemy dalej rozwijać się w sposób zrównoważony, mając na uwadze dobro naszych pracowników oraz wpływ biznesu na społeczności i środowisko – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas