Po wersji podstawowej i kilku modelach specjalnych, które oferowały niewiele więcej niż odmienne kolory nadwozia Rimac po raz pierwszy wprowadza naprawdę nowy wariant modelu Nevera. Tu również jest dostępny nowy kolor - „Nebula Green”, ale tym razem sportowy elektryk ma w nazwie dodatkową literę „R”. Nie jest to skrót od racing czy rally, ale od słowa radykalny.
Rimac Nevera R
Zaostrzone linie "eRki" dobrze przełamują nieco stateczny język projektowania standardowej Nevery do tego stopnia, że można by ją nazwać liftingiem. Znacznie bardziej agresywny, niżej poprowadzony przód prezentuje się zupełnie odmiennie od oryginału. Boczna linia pozostała bez zmian, ale nowe dodatki sprawiają, że prezentuje się ciekawiej. To samo można powiedzieć o zamontowanym na stałe tylnym skrzydle. Jest wsparty na trzech podpórkach, jest wykonane z kompozytu włókna węglowego i ma logo Rimaca. Tył ma teraz bardziej zakrzywione linie, z lekko uniesionym środkiem. Większy, nieco bardziej wysunięty dwuczęściowy dyfuzor jest bardziej widoczny, a centralny napis Rimac informuje tych, którzy nie wiedzą, z jakim samochodem mają do czynienia.
Czytaj więcej
275,74 km/h – tak szybko może jechać Rimac Nevera… na wstecznym biegu. Chorwacka marka ustanowiła rekord Guinessa w tej kategorii, pobijając poprzedni o ponad 100 km/h.
Rimac Nevera R