Elektryczne Gitary zachęcają do elektrycznej jazdy

Kultowy zespół Elektryczne Gitary przygotował nową wersję swojego przeboju „Włosy” („Noś długie włosy jak my”), w której zachęca do jazdy elektrykami. „Jedź elektrykiem jak my!” to tytuł piosenki, a zarazem nazwa najnowszej kampanii firmy Volkswagen Financial Services.

Publikacja: 08.12.2023 15:03

Elektryczne Gitary zachęcają do elektrycznej jazdy

Foto: mat. prasowe

Volkswagen Financial Services podkreśla, że „Jedź elektrykiem jak my!” to jedna z największych kampanii promujących elektromobilność w Polsce. Jednocześnie to największa do tej pory produkcja filmowa, w której firma VW FS bierze udział. W jej realizację zaangażowano sprzęt o wartości 3,5 mln złotych, w tym 5 dronów i camera car. Przeznaczono dwa dni zdjęciowe, spędzono 30 godzin na planie i pokonano blisko 4 tys. km. Jednym z największych wyzwań było stworzenie szybkich i dynamicznych ujęć samochodowych, m.in. w centrum Warszawy. – Wszystko zaczęło się od pomysłu, aby naszą elektromobilną ofertę promował sparafrazowany lejtmotyw „Noś długie włosy jak my” znany z przeboju zespołu Elektryczne Gitary. Bez wahania postawiliśmy na ten hasłowy twist i wymyśliliśmy „Jedź elektrykiem jak my!”, które stało się hasłem całej kampanii. Kuba Sienkiewicz napisał nowe słowa do swojego przeboju sprzed lat i wystąpił dla nas wraz z całym zespołem – wyjaśnia Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.

Czytaj więcej

Mikołaj Woźniak, prezes VW FS: Auto sprzedaje się nie ceną, lecz ratą

Nowy utwór Elektrycznych Gitar na ekranach TVN i Polsatu

W efekcie powstał 2-minutowy klip reklamowy oraz 30-sekundowy spot telewizyjny, którego emisja planowana jest w TVN, na Polsacie oraz w telewizjach tematycznych TVN. Dodatkowo powstał film przedstawiający kulisy produkcji, czyli tzw. „making of”. – Udział w kampanii „Jedź elektrykiem jak my!” to dla mnie prawdziwa przyjemność. Cieszę się, że melodia naszej piosenki „Włosy” na nowo rozbrzmi w domach wielu Polaków. Współpraca z Volkswagen Financial Services jest nie tylko artystycznym doświadczeniem, ale również szansą na promowanie świadomego podejścia do mobilności – powiedział Kuba Sienkiewicz, lider Elektrycznych Gitar. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do zmiany swoich aut na elektryczne, a także pozycjonowanie Volkswagen Financial Services jako firmy, która oferuje finansowanie pojazdów z napędem elektrycznym.

To już druga kampania TV, którą VW FS realizuje w ostatnim czasie. W listopadzie w stacjach telewizyjnych można było obejrzeć spot „Volkswagen Financial Services: nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych”. Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.

Czytaj więcej

Nowe paliwo E10. Które samochody nie powinny go tankować

Czytaj więcej

Po 65 roku życia możesz stracić prawo jazdy. Nowe przepisy UE już od 2024 r.

Volkswagen Financial Services podkreśla, że „Jedź elektrykiem jak my!” to jedna z największych kampanii promujących elektromobilność w Polsce. Jednocześnie to największa do tej pory produkcja filmowa, w której firma VW FS bierze udział. W jej realizację zaangażowano sprzęt o wartości 3,5 mln złotych, w tym 5 dronów i camera car. Przeznaczono dwa dni zdjęciowe, spędzono 30 godzin na planie i pokonano blisko 4 tys. km. Jednym z największych wyzwań było stworzenie szybkich i dynamicznych ujęć samochodowych, m.in. w centrum Warszawy. – Wszystko zaczęło się od pomysłu, aby naszą elektromobilną ofertę promował sparafrazowany lejtmotyw „Noś długie włosy jak my” znany z przeboju zespołu Elektryczne Gitary. Bez wahania postawiliśmy na ten hasłowy twist i wymyśliliśmy „Jedź elektrykiem jak my!”, które stało się hasłem całej kampanii. Kuba Sienkiewicz napisał nowe słowa do swojego przeboju sprzed lat i wystąpił dla nas wraz z całym zespołem – wyjaśnia Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.

Na prąd
Coraz niższa sprzedaż elektryków. W Niemczech 100 tys. aut czeka na klientów
Na prąd
Rosjanie pokazali Ładę Nivę w wersji elektrycznej. To samochód bez przyszłości
Na prąd
Fiat 500 miał być wyłącznie w wersji elektrycznej. Teraz otrzyma silnik spalinowy
Na prąd
Elektryfikacja floty jednej z popularnych firm oferujących przejazdy w Polsce
Akcje Specjalne
Naszym celem jest osiągnięcie 9 GW mocy OZE do 2030 roku
Na prąd
Rośnie rynek używanych elektryków. Poradnik jak kupić e-auto z drugiej ręki
Na prąd
Chiński piętrowy autobus zdobywa ulice Londynu. Ma napęd elektryczny i akumulatory XXL