Informacja od Chryslera była zaskoczeniem, bo znany od 1988 roku kultowy Voyager był już dwukrotnie wycofywany ze sprzedaży. Najpierw w 2014 roku, kiedy ostatnie modele były sprzedawane jako Lancia. W 2019 roku powrócił na salony, ale tym razem jako podstawowa wersja modelu Chysler Pacifica. Zaledwie dwa lata później, w 2021 r. ponownie zniknął z oficjalnej oferty Chryslera. Chociaż nie do końca... bo od tego czasu Chryslera Voyagera nie można było kupić jako klient prywatny. Zamiast tego Chrysler pozostawił Voyagera w swojej ofercie wyłącznie dla klientów flotowych, głównie wypożyczalni samochodów.
Chrysler Voyager
I oto znowu jest dla wszystkich - Chrysler Voyager na rok modelowy 2025. Nie jest nowym modelem, wręcz przeciwnie to przedliftowa wersja modelu Pacifica. Oznacza to, że klienci Chryslera stoją teraz przed dziwnym wyborem: kupić nowszego 5,2-metrowego vana Pacyfica czy 5,2-metrowego starszego konstrukcyjnie vana Voyager. To niesamowite, że gigant samochodowy Chrysler nie ma aktualnie w ofercie niczego innego poza Pacificą.
Czytaj więcej
Frank B. Rhodes Jr., spadkobierca Chryslera, chce uratować amerykańskie marki. Wystosował apel do inwestorów i pracowników o wsparcie w tworzeniu nowego podmiotu. Jednocześnie skrytykował zarządców Stellantisa za złe zarządzanie, czego efektem jest słaba pozycja Jeepa, RAM-a oraz marek Dodge oraz Chrysler.
Chrysler Voyager