Widać wyraźnie, że mamy do czynienia z następcą C-HR pierwszej generacji, ale jednocześnie nie sposób nie docenić jak wielki krok w przyszłość pod względem wyglądu wykonała Toyota. Najnowsza generacja C-HR została zaprojektowana w Europie, tu będzie też produkowana i sprzedawana. Pozostawiono sylwetę nawiązującą do coupe, która obecnie podkreślona jest dwukolorową karoserią. Zrezygnowano natomiast z oryginalnej klamki przy tylnych drzwiach, która na co dzień była uciążliwa. Pojawiły się cztery chowane klamki w stylu samochodów klasy premium.
Nowa Toyota C-HR
Czytaj więcej
Tesla została oskarżona przez belgijskiego klienta o dostarczenie wadliwego samochodu. Po wieloletnim procesie, sąd zdecydował na rzecz konsumenta – podał dziennik „Het Laatste Nieuws”.
Nowy model ma 436 cm długości, 183 cm (+3,5 cm) szerokości, 156 cm wysokości i 264 cm rozstawu osi. Poza poszerzeniem karoserii wszystkie wymiary pozostały niezmienione. We wnętrzu dominuje 12,3-calowy ekran. Na szczęście Toyota nie zrezygnowała z fizycznych przycisków najczęściej używanych funkcji. Bogatsze wersje są wyposażony w head up, 64-kolorowe podświetlenie ambientowe, panoramiczny dach i nagłośnienie JBL.
Nowa Toyota C-HR