Nowa Toyota C-HR wygląda jak Lexus

Właśnie debiutująca, druga generacja Toyoty C-HR przyciąga wzrok odważnym wyglądem i będzie oferowana również jako hybryda typu plug-in.

Publikacja: 27.06.2023 05:46

Nowa Toyota C-HR

Nowa Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Widać wyraźnie, że mamy do czynienia z następcą C-HR pierwszej generacji, ale jednocześnie nie sposób nie docenić jak wielki krok w przyszłość pod względem wyglądu wykonała Toyota. Najnowsza generacja C-HR została zaprojektowana w Europie, tu będzie też produkowana i sprzedawana. Pozostawiono sylwetę nawiązującą do coupe, która obecnie podkreślona jest dwukolorową karoserią. Zrezygnowano natomiast z oryginalnej klamki przy tylnych drzwiach, która na co dzień była uciążliwa. Pojawiły się cztery chowane klamki w stylu samochodów klasy premium.

Nowa Toyota C-HR

Nowa Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Tesla przegrała proces z klientem. Batalia trwała cztery lata

Nowy model ma 436 cm długości, 183 cm (+3,5 cm) szerokości, 156 cm wysokości i 264 cm rozstawu osi. Poza poszerzeniem karoserii wszystkie wymiary pozostały niezmienione. We wnętrzu dominuje 12,3-calowy ekran. Na szczęście Toyota nie zrezygnowała z fizycznych przycisków najczęściej używanych funkcji. Bogatsze wersje są wyposażony w head up, 64-kolorowe podświetlenie ambientowe, panoramiczny dach i nagłośnienie JBL.

Nowa Toyota C-HR

Nowa Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

C-HR będzie dostępny wyłącznie z napędem hybrydowym. Silniki 1.8 l (140 KM) oraz 2.0 plug-in (223 KM) występują w zestawieniu z napędem na przednie koła. Natomiast dwulitrową hybrydę (198 KM) można zamówić z opcjonalnym napędem 4x4, który realizowany jest za pomocą silnika elektrycznego. Podstawowy model 1,8 l rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,9 sekundy i osiąga maksymalnie 170 km/h. Najmocniejszy PHEV, kończy sprint do setki w 7,4 s i może popędzić 180 km/h. Na energii elektrycznej będzie można pokonać wg producenta 66 kilometrów, a moc ładowarki pokładowej wynosi 7,4 kW. Toyota przyjmuje już rezerwacje na nowe C-HR. Poza wersją GR Sport Premiere Edition na początku dostępna będzie również High Premiere Edition.

Nowa Toyota C-HR

Nowa Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Nowa Toyota C-HR

Nowa Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Nowa Toyota C-HR

Nowa Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Nowa Toyota C-HR

Nowa Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Toyota szykuje rewolucje w dziedzinie akumulatorów. Zasięg do 1500 km

Widać wyraźnie, że mamy do czynienia z następcą C-HR pierwszej generacji, ale jednocześnie nie sposób nie docenić jak wielki krok w przyszłość pod względem wyglądu wykonała Toyota. Najnowsza generacja C-HR została zaprojektowana w Europie, tu będzie też produkowana i sprzedawana. Pozostawiono sylwetę nawiązującą do coupe, która obecnie podkreślona jest dwukolorową karoserią. Zrezygnowano natomiast z oryginalnej klamki przy tylnych drzwiach, która na co dzień była uciążliwa. Pojawiły się cztery chowane klamki w stylu samochodów klasy premium.

Premiery
Papież ma nowy samochód. Pierwszy taki w stuletniej historii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Premiery
Chińskie linie lotnicze wyprodukują własne auto. Bilety lotnicze w cenie samochodu
Premiery
Hyundai celuje w klasę premium. Nowy okręt flagowy to Ioniq 9
Premiery
Nowa Skoda Kodiaq doczekała się wersji RS. Dla rodziców, którym wiecznie się spieszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Premiery
Mazda modernizuje swojego SUV-a. CX-60 z poprawionym zawieszeniem i nowym wyposażeniem