Opel Mokka Electric: Nowa nazwa, napęd z Jeepa Avengera i Peugeota 308

Opel zmienia nazwę Mokki-e na Mokka Electric. Poza nową nazwą elektryczny model otrzyma również zoptymalizowany napęd. Oprócz e-wersji w ofercie są również silniki benzynowe (110 i 130 KM) oraz diesel (110 KM).

Publikacja: 23.12.2022 18:13

Opel Mokka Electric

Opel Mokka Electric

Foto: mat. prasowe

Przy okazji zmiany nazwy elektryczna Mokka otrzymała zoptymalizowany układ napędowy. SUV otrzymał nowy silnik o większej mocy. Od teraz zamiast 136 KM będzie 156 KM i większa bateria o pojemności 54 kWh (dotychczas 45 kWh). Nowy akumulator pozwoli zwiększyć zasięg do 406 km według WLTP (dotychczas 338 km). Według danych Opel zmodernizowana Mokka powinna się oszczędniej obchodzić ze zużyciem prądu - średnio 15,2 kWh/100 km. Większy magazyn energii można będzie naładować do 80 procent w 30 minut za pomocą szybkiej ładowarki o mocy 100 kW.

Czytaj więcej

Opel hamuje planowaną ekspansję w Chinach. Winne napięcia polityczne
Opel Mokka Electric

Opel Mokka Electric

mat. prasowe

Napęd nowego Opla Mokka Electric pochodzi z Jeepa Avengera i elektrycznej wersji Peugeota 308. Auto przyspiesza od zera do 100 km/h w mniej niż 10 sekund, a prędkość jest ograniczona elektronicznie do 150 km/h. Co ciekawe w listopadzie 2022 roku na rynku niemieckim aż 65 procent nabywców Mokki wybrało wersję elektryczną. Póki co Opel nie ogłosił cen nowej Mokki Electric, ale te na pewno wyższe niż modele, który póki co widnieje w cennikach Opla. Mokka-e (136 KM) startuje z ceną 176 500 zł.

Opel Mokka Electric

Opel Mokka Electric

mat. prasowe

Opel Mokka Electric

Opel Mokka Electric

mat. prasowe

Czytaj więcej

Festiwal głupoty w tunelu na Zakopiance – wideo

Przy okazji zmiany nazwy elektryczna Mokka otrzymała zoptymalizowany układ napędowy. SUV otrzymał nowy silnik o większej mocy. Od teraz zamiast 136 KM będzie 156 KM i większa bateria o pojemności 54 kWh (dotychczas 45 kWh). Nowy akumulator pozwoli zwiększyć zasięg do 406 km według WLTP (dotychczas 338 km). Według danych Opel zmodernizowana Mokka powinna się oszczędniej obchodzić ze zużyciem prądu - średnio 15,2 kWh/100 km. Większy magazyn energii można będzie naładować do 80 procent w 30 minut za pomocą szybkiej ładowarki o mocy 100 kW.

Premiery
Dla tych, dla których Audi RS Q8 jest za wolne. Najmocniejszy model w dziejach Audi
Premiery
Polska premiera BMW M5 równocześnie ze światową
Premiery
Ford szykuje się na rajd Dakar. Pod maską V8, a za kierownicą legendy
Premiery
Alpine A290: Nowa era w dziejach francuskiej marki
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Premiery
Panda może żyć dalej. Kolejna modernizacja najmniejszego Fiata