DS 7: Podróż SUV-em w klasie wyższej

DS swoim największym SUV-em chce zaprosić swoich klientów do podróży à la française. Obiecuje połączenie komfortu i wyższego poziomu przyjemności z jazdy. DS chwali się swoim modelem wspominając o unikatowym wyglądzie, rodem z paryskiej szkoły designu, zachwycającym wnętrzu, stworzonym zgodnie z tradycjami francuskiego rzemiosła, i innowacyjnych rozwiązaniach technicznych.

Publikacja: 27.03.2024 15:21

DS 7

DS 7

Foto: mat. prasowe

DS Automobiles to jedna z młodszych marek segmentu premium w Europie. Od momentu swojego powstania 10 lat temu jest mecenasem kultury i Muzeum Luwru. DS 7 to największy SUV w gamie, auto o wyrazistych liniach i charakterystycznych elementach. Reflektory DS Pixel LED Vision 3.0, zintegrowane z światłami dziennymi DS Light Veil, oraz zmodyfikowana osłona chłodnicy wyróżniają model po ostatnich modernizacjach.

Czytaj więcej

Lancia wraca do gry. Po 13 latach przerwy tak wygląda nowy model włoskiej marki
DS 7

DS 7

mat. prasowe

We wnętrzu DS 7 znajdziemy sporo ciekawych i szlachetnych materiałów jak np. licowaną skórę Nappa z perłowymi przeszyciami – detalem nawiązującym do świata mody haute couture. Promieniste ściegi mają przywodzić na myśl wzór bransolety zegarka, podkreślając bliski związek DS Automobiles z tradycjami francuskiego rzemiosła. Wśród rozwiązań technicznych znajdziemy m.in. dostępne w standardzie inteligentne zawieszenie DS Active Scan Suspension, kamerę na podczerwień DS Night Vision, system ostrzeżenia o zmęczeniu kierowcy, DS Driving Assist, który wspiera kierowcę, automatycznie regulując dystans do jadącego z przodu samochodu i utrzymując auto w granicach pasa ruchu.

DS 7

DS 7

mat. prasowe

DS Automobiles od 2015 r. startuje na torach mistrzostw świata Formuły E, gdzie marka dwukrotnie zdobyła mistrzostwo świata. Motorsport jest dla Francuzów laboratorium, w którym testuje technologie przenoszone następnie do pojazdów produkowanych seryjnie. Przykładem tego może być opracowany przez DS silnik E-Tense 4x4 360, który jest oferowany w DS 7. Gamę jednostek Hybrid Plug-in w tym SUV-ie uzupełniają E-Tense 300 z napędem 4x4 i E-Tense 225. Alternatywnie przyszły właściciel DS 7 ma też do wyboru wysokoprężny silnik BlueHDi 130. DS 7 występuje w pięciu wersjach wyposażenia – Bastille, Performance Line w wersji standard i podwyższonej +, Rivoli oraz najwyższej Opéra. Ceny rozpoczynają się od 199 900 zł.

DS 7

DS 7

mat. prasowe

Czytaj więcej

Jeep Avenger: Spaghetti western

DS Automobiles to jedna z młodszych marek segmentu premium w Europie. Od momentu swojego powstania 10 lat temu jest mecenasem kultury i Muzeum Luwru. DS 7 to największy SUV w gamie, auto o wyrazistych liniach i charakterystycznych elementach. Reflektory DS Pixel LED Vision 3.0, zintegrowane z światłami dziennymi DS Light Veil, oraz zmodyfikowana osłona chłodnicy wyróżniają model po ostatnich modernizacjach.

We wnętrzu DS 7 znajdziemy sporo ciekawych i szlachetnych materiałów jak np. licowaną skórę Nappa z perłowymi przeszyciami – detalem nawiązującym do świata mody haute couture. Promieniste ściegi mają przywodzić na myśl wzór bransolety zegarka, podkreślając bliski związek DS Automobiles z tradycjami francuskiego rzemiosła. Wśród rozwiązań technicznych znajdziemy m.in. dostępne w standardzie inteligentne zawieszenie DS Active Scan Suspension, kamerę na podczerwień DS Night Vision, system ostrzeżenia o zmęczeniu kierowcy, DS Driving Assist, który wspiera kierowcę, automatycznie regulując dystans do jadącego z przodu samochodu i utrzymując auto w granicach pasa ruchu.

W Salonach
Elektryczny Ford Explorer wyceniony. Ile trzeba zapłacić za krewniaka Volkswagena?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
W Salonach
Nowa Dacia Duster wyceniona. W gamie m.in. silnik z fabrycznym LPG i hybryda
W Salonach
Tyle kosztuje Toyota GR Yaris po liftingu. Jest drożej niż wcześniej, ale…
W Salonach
Bestseller Forda wyceniony. Tyle kosztuje Ford Kuga po liftingu
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
W Salonach
Tyle kosztuje Volkswagen Golf po liftingu. Bazowy silnik to 1.5 TSI