Do tej pory Suzuki Vitara była dostępna tylko z miękką hybrydą - z silnikiem benzynowym, turbodoładowanym o pojemności 1,4 litra i mocy 129 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm. Teraz dołączy do tego wariantu również klasyczna hybryda, która dołączy do portfolio w pierwszym kwartale 2022 roku.

Czytaj więcej

Suzuki Katana: Japoński miecz ostrzejszy od poprzednika

mat. prasowe

Sercem nowej w pełni hybrydowej Vitary będzie silnik elektryczny o mocy 24 kW i 60 Nm, który nie tylko wspiera nowy czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,5 litra o mocy 102 KM podczas przyspieszania, ale może również samodzielnie napędzać Vitarę. Moc systemowa wynosić będzie 115 KM. Napęd połączony jest ze zautomatyzowaną sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Suzuki Vitara ma mieć wbudowany akumulator litowo-jonowy o pojemności 0,84 kWh. Wersję hybrydową będzie można zamówić z napędem na przednie lub na wszystkie koła. Prędkość maksymalna osiągana wynosić ma 180 km/h, a spalanie określono na 4,7 do 6,0 l/100 km. Nowa hybryda Suzuki nosić nazwę Vitara 1.5 Dualjet Hybrid.

Czytaj więcej

Tak wygląda nowe Suzuki S-Cross. Znamy polskie ceny