Suzuki pracuje nad nową edycją Cappuccino. Tak przynajmniej twierdzi amerykański magazyn motoryzacyjny „Carscoops”. Japończycy oferowali ten mały, dwuosobowy roadster w latach 1991–1997. Sportowy model w formacie Kei-Car oferowany był niemal wyłącznie na rynku japońskim, tylko nieliczne egzemplarze trafiły za sprawą importu do Europy, najwięcej do Wielkiej Brytanii.
Tak prezentuje się koncepcyjny Daihatsu Vision Copen Concept. Na bazie tego projektu może powstać nowe Suzuki Cappuccino
Czytaj więcej
Nowa Vitara będzie miała napęd elektryczny i oparta jest na koncepcyjnym modelu Suzuki EVX. Auto będzie produkowana w Indiach, zostało opracowane wspólnie z Toyotą i trafi do Europy latem 2025 roku.
Nowe Cappuccino, o ile się pojawi nie będzie dziełem Suzuki, lecz efektem współpracy z Toyotą i Daihatsu. Suzuki jest biznesowo powiązane ze swoimi japońskimi konkurentami, dlatego bazą dla nowego Cappuccino mógłby być nadchodzący model Daihatsu Copen, który został zaprezentowany jako samochód koncepcyjny na Japan Mobility Show 2023. Jest szansa, że ten dwumiejscowy samochód z napędem na tylne koła będzie miał również szansę na karierę w barwach Toyoty. Fani widzą w nim wcielenie długo oczekiwanego sportowego modelu S-FR. Pozostaje jednak pytanie, jaka technologia dachu zostanie wykorzystana w nowym modelu. Do tej pory Copen był wyposażony w składany twardy dach, a Cappuccino posiadał wieloczęściowy system dachu, który umożliwiał konfigurację tego auta jako coupe, targa lub kabriolet.
Tak prezentuje się koncepcyjny Daihatsu Vision Copen Concept