W ofercie włoskiego producenta pojawił się zmodernizowany Fiat Panda. Wraz z wprowadzonymi zmianami, zwiększyła się liczba opcji wariantów i wyposażenia. Auto można już zamawiać, a najtańsza opcja została wyceniona na 46 200 zł.
Na czterdzieste urodziny modelu Panda, włoski producent postanowił wprowadzić modernizacje. Objęły one stylistykę zewnętrzną, która została lekko odświeżona (dodano nowe wykończenie zderzaków, listwy progowe i obręcze kół). Natomiast we wnętrzu zastosowano m.in. nowy system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym. Jest on kompatybilny z Apple CarPlay oraz Android Auto. Do napędu samochodu wykorzystano dwie jednostki napędowe. Pierwsza z nich to miękka hybryda 1.0-litra o mocy 70-koni mechanicznych. Druga to czysta benzyna 0,9-litra TwinAir o mocy 85 KM.
CZYTAJ TAKŻE: Tak mógłby wyglądać Fiat 126 gdyby był produkowany dzisiaj
Wraz z modernizacją Pandy, do oferty wprowadzono nową odmianę „Sport”. Wyróżnia się ona 16-calowymi felgami aluminiowymi, które posiadają czarno-czerwone wykończenie. Ponadto są też: klamki oraz obudowy lusterek polakierowane w kolorze nadwozia, jak również chromowane logo „Sport” widoczne na panelu bocznym. W palecie kolorów pojawił się nowy odcień Matt Grey.
Oferta zmodernizowanej Pandy zaczyna się od 46 200 zł za auto z silnikiem 1.0 (70 KM) w wersji wyposażenia Panda. Wśród innych wariantów można wymienić: Citi Life (od 49 200 zł), Sport (od 52 200 zł), Citi Cross (od 55 200 zł), CROSS (od 59 200 zł). Ceny Pandy z mocniejszą jednostką benzynową (0,9-litra; 85 KM) zaczynają się od 61 200 zł za wariant Wild 4×4. Wśród innych opcji są: Citi Cross (od 67 200 zł) oraz Cross (od 71 200 zł).
Ceny konkurencji:
– Citroen C1 1.0 VTi (72 KM) Live – od 42 450 zł
– Hyundai i10 1.0 MPI (67 KM) Access – od 40 100 zł
– Kia Picanto 1.0 MPI (67 KM) M – od 39 990 zł
– Suzuki Ignis 1.2 DualJeet SHVS (90 KM) Comfort Plus – od 58 500 zł
– Toyota Aygo 1.0 VVT-I (72 KM) X – od 38 300 zł
– Volkswagen UP! 1.0 (65 KM) 2021 move up! – od 53 090 zł
CZYTAJ TAKŻE: Fiat Tipo po modernizacji. Jedno z najtańszych aut na rynku
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.