Fiat na koniec roku przedstawił cennik zmodernizowanego Tipo. Jego facelifting nie ograniczył się wyłącznie do poprawek stylistycznych. Dokonano również unowocześnienia systemu multimedialnego oraz dodano nowy wariant nadwozia. W porównaniu do poprzednika zmieniła się np. atrapa chłodnicy, na której środku znalazło się miejsce na nowe logo marki z dużymi literami „FIAT”. Zmodernizowano również dół zderzaka przedniego oraz światła, które zarówno z przodu, jak i z tyłu zostały wykonane w technologii Full-LED. Ponadto w ofercie pojawiły się nowe lakiery takie jak niebieski – Ocean Blue oraz pomarańczowy – Paprika Oragne.
ZOBACZ TAKŻE: Fiat Panda ma 40 lat. Taka mała, a taka duża
We wnętrzu zastosowano nowy system informacyjno-rozrywkowy UConnect 5, składający się z 7-calowgo, ciekłokrystalicznego wyświetlacza zegarów (wykonany w technologii TFT), który zastąpił tradycyjny zestaw wskaźników analogowych oraz 10,25-calowego ekranu centralnego obsługującego m.in. CarPlay i Android Auto. Wśród innych nowości można wymienić np. zastosowanie złącza USB dla pasażerów tylnej kanapy. Wraz z modernizacją do oferty wprowadzono odmianę Tipo Corss. Charakteryzuje się ona innym wykończeniem dolnej części nadwozia, podniesionym zawieszeniem o 4 centymetry, jak też dodatkowymi osłonami, szerszymi opony oraz relingami dachowymi.
Fiat Tipo Life.
Fiat Tipo Cross.