Kilka dni po ogłoszeniu przez Opla rozpoczęcia eksportu do Ekwadoru i Kolumbii niemiecka marka zapowiedziała powrót na rynek japoński.

W przyszłości Opel planuje stać się marką globalną. Ponownie będzie sprzedawać swoje samochody w Japonii. Zgodnie z zapowiedziami firmy od przyszłego roku będą tam oferowane trzy modele. Wykorzystana zostanie do tego istniejąca struktura sprzedaży francuskiej spółki macierzystej PSA. Francuzi sprzedali w ubiegłym roku w Japonii 15 600 samochodów marek Peugeot, Citroën i DS. Opel postawił sobie za cel sprzedaż ponad 10 procent swojej produkcji do połowy dekady poza Europą.

Opel Corsa.

CZYTAJ TAKŻE: Opel Grandland X Hybrid4: SUV ładowany z gniazdka

Początkowo Opel wprowadza w Japonii Corsę, Combo Life i Grandland X SUV w Japonii. Michael Lohscheller, szef Opla powiedział zgodnie z zapowiedziami: „Japoński rynek samochodowy jest jednym z największych na świecie. Jako niemiecka marka Opel ma tam doskonałą reputację. Dlatego powrót do Japonii jest bardzo ważnym krokiem, aby znacznie zwiększyć nasz zysk eksportowy. Opel wkracza na świat – nasz powrót do Japonii jest kolejnym tego dowodem ”. W zeszłym tygodniu Opel ogłosił, że wkrótce będzie sprzedawał samochody w Ekwadorze i Kolumbii.

Opel Grandland X Hybrid4
Opel Combo Life.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Najnowsza limuzyna prezydenta USA

Nowa Bestia prezydenta USA

Na doroczną sesję Zgromadzenia Ogólnego NZ w Nowym Jorku prezydent Donald Trump przyjechał najnowszą ...

Budowa autostrady A1 pod Częstochową, odcinek budowany dotąd przez firmę Salini, który powinien być już praktycznie gotowy...

Włosi ostatecznie przegrali autostradę A1

Jeszcze przed końcem roku powinien być gotowy odcinek autostrady A1 omijający Częstochowę. W piątek ...

Coraz bliżej zmian w leasingu i opodatkowaniu aut firmowych

We wtorek w nocy Sejm uchwalił ustawę, która zmienia zasady rozliczania leasingu i użytkowania ...

Ceny | Mercedes GLE: Same mocne punkty

Nowy Mercedes GLE konkurentów ma sporo, ale nie powinno to stanowić większego problemu. Nieważne, czy ...

Toyota i Suzuki pogłębiają współpracę

Toyota i Suzuki zacieśniają współpracę. Celem japońskiej kooperacji jest bardziej intensywna współpraca w segmencie ...

Łada 4×4 Vision Concept: Idzie nowe. Koniec z tradycją

Wszystko się kiedyś kończy. Nawet produkowana od 1977 roku Łada Niva. Właśnie zaprezentowano wizję ...