W 2009 roku pojawiła się limuzyna Porsche, model Panamera. Siedem lat później w 2016 roku zaprezentowano drugą generację tego modelu. Teraz Panamera obchodzi swoje dziesięciolecie i świętuje ten fakt specjalną wersją – Panamera 10 Years Edition.

Panamera 10 Years Edition oferuje szczególnie bogate wyposażenie standardowe z zakresu komfortu i konfiguracji podwozia. Wyróżniają ją również ekskluzywne, zarezerwowane wyłącznie dla tej edycji elementy stylistyczne, takie jak nowe 21-calowe obręcze Panamera Sport Design w metalizowanym kolorze białego złota, z satynowym wykończeniem, oraz utrzymane w tym samym odcieniu logo „Panamera10” na przednich drzwiach. Jubileuszowe logo znajduje się także w kabinie, na panelu ozdobnym przed pasażerem z przodu i osłonach progów drzwi. Wnętrze wykończono czarną, częściowo skórzaną tapicerką. Wysokiej klasy atmosferę podkreślają dekoracyjne przeszycia w kolorze białego złota. Nowa, urodzinowa edycja jest dostępna dla wariantów Panamera 4 i Panamera 4 E-Hybrid oraz dla odmian Sport Turismo z tymi samymi zespołami napędowymi.

Porsche Panamera 10 Years Edition.

Panamera 10 Years Edition jest fabrycznie wyposażona w szereg dodatkowych elementów z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. To m.in. matrycowe reflektory LED z PDLS Plus, asystenci zmiany i utrzymania pasa ruchu z rozpoznawaniem znaków drogowych, asystent parkowania z kamerą cofania, a także panoramiczny dach, przyciemniane szyby, podgrzewane komfortowe fotele z 14-zakresową regulacją i herbem Porsche na zagłówkach, domykanie drzwi, cyfrowe radio oraz nagłośnienie przestrzenne Bose. Hybrydowe odmiany Panamera 10 Years Edition zostają wyposażone w mocniejszą pokładową ładowarkę o mocy 7,2 kW (zamiast standardowych 3,6 kW).

Porsche Panamera4 10 Years Edition z 2,9-litrową jednostką biturbo o mocy 243 kW (330 KM) można już zamawiać w cenie od 522 tys. zł (seryjny model kosztuje od 446 000 zł). Wariant Sport Turismo z tym samym silnikiem kosztuje od 535 tys. zł (seryjna wersja od 461 tys. zł). Ceny urodzinowej edycji Porsche Panamera 4 E-Hybrid startują od 580 tys. zł (seria 515 tys. zł), a odmiany Sport Turismo – od 593 tys. zł (529 tys. zł). 2,9-litrowy motor biturbo i mocny, 136 konny silnik elektryczny dostarczają tu łącznie 340 kW (462 KM).

ZOBACZ TAKŻE: Wszystko o elektrycznym Porsche Taycan: ceny, zasięg, dane techniczne

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Luca de Meo, prezes SEAT-a: Jesteśmy marką dla ludzi młodych

Przez całe lata nie było jasności, czym ma być SEAT. Marką sportową? Masową? Nigdy ...

Hyundai i30 1.4 T-GDI N-line: Świetny wóz, ale…

Nie potrzebujesz sportowego auta, ale nie chcesz by twój samochód wyglądał nudno? Każda szanująca ...

Wybrano najlepsze silniki roku. Wśród nich… elektryczny

3.9-litrowy silnik twin-turbo Ferrari został po raz czwarty z rzędu silnikiem roku. Drugie miejsce ...

Premiery 2019 | Audi: To będzie bardzo pracowity rok

To będzie ważny i bardzo pracowity rok dla Audi. Dużo ważnych nowości i jeszcze ...

Porsche Macan: Jeden do wszystkiego

Czemu tak dużo osób decyduje się na SUV-y? Z uwagi na ich uniwersalny charakter. ...

200 mld zł poszło już na polskie drogi

W tym tygodniu podpisana zostanie umowa na dokończenie autostradowej obwodnicy Częstochowy – poinformowało w ...