BMW 440i cabrio: Mały mruczek

Są takie samochody, które trzeba powstrzymywać, bo bez tego łamały by większość ograniczeń, zwłaszcza związanych z prędkością. A jeśli do tego mają jeszcze...

Toyota RAV4 hybrid: Szybka i zielona

Stosując technologię hybrydową od prawie 20 lat, Toyota ma największe doświadczenie ze wszystkich producentów. Tak samo jak w tworzeniu SUV-ów. W końcu dzi...

Ford Kuga: Czas na życzliwsze spojrzenie

Ford nie bierze udziału w wyścigu na szybkość wprowadzania na rynek kolejnych generacji swoich modeli. Robi to w swoim tempie. Ale jeśli już się za to weźm...

Mazda MX-5 RF: Stworzona, by cieszyć

Retactable Fastback. Nowa wersja legendarnego roadstera Mazdy, MX-5 RF to pierwszy model z twardym, częściowo odsłanianym dachem. Teraz można dobrze wygląd...

VW Golf 1,4 TSI Plug-In-Hybrid: Cichym ścigałem go lotem

GTE czy GTD? Oto jest pytanie. W przypadku dwóch modeli VII generacji Volkswagena Golfa odpowiedź wcale nie jest oczywista.

Nowe BMW X3. Zupełnie nowa jakość

Na pierwszy rzut oka zmiany nie są wielkie. Najłatwiej nową generację odróżnić po kształcie grilla. Po chwili widać także, że trzecia generacja BMW X3 jest...

Renault Twizy: Mała kulka radości

Od razu małe wyjaśnienia. Ten tekst nie jest reklamą. Nikt mi też za niego nie zapłacił. To zastrzeżenie jest konieczne, bo będę tu piał z zachwytu i wynos...

Skoda Kodiaq: Przestrzeń w dobrej cenie

„Ale dziób to ma wielki” – to była moja pierwsza myśl po zobaczeniu na żywo najnowszego produktu czeskiej marki.

Volvo XC 60 D5 R-Design: Godny następca

XC 60 to kolejny flagowiec Volvo z odświeżanej gamy modelowej marki, a jednocześnie jedna z bardziej oczekiwanych premier. I nie ma się czemu dziwić.

Mercedes-Benz GLC Coupe: Dla indywidualistów

Zdecydowanie poręczniejszy niż GLE Coupe, bardziej uniwersalny. Pasuje do miasta, ale spokojnie zabierze rodzinę na wyprawę. Mercedes GLC Coupe to kolejny...

Reklama
Reklama

Opel Karl: Mały kumpel

Małych, miejskich samochodów z segmentu A na rynku jest dostatek. Jest i Karl, maluszek z Russelsheim. Czy mocne imię wystarczy, żeby się przebić w tym tow...

Mitsubishi L200 Monster: Do ciężkiej pracy i do zabawy

Jest wielki, zajmuje półtora miejsca parkingowego, nie mieści się w garażu, do codziennego użytkowania w mieście niewygodny. A jednak może przydać się i do...

Reklama
Reklama