Reklama

Ta hybryda stała się hitem. Sprzedano ponad 11 tys. aut w 10 miesięcy

Od stycznia do października 2024 roku kupiono w Polsce 11 051 egzemplarzy hybrydowej Toyoty C-HR. Nowy model stał się zdecydowanym liderem segmentu, a klienci chętnie decydują się na auta w wyższych wersjach wyposażenia.

Publikacja: 10.12.2024 10:05

Od stycznia do października sprzedano 11 051 egz. Toyoty C-HR, czyli niemal tyle, ile w całym ubiegł

Od stycznia do października sprzedano 11 051 egz. Toyoty C-HR, czyli niemal tyle, ile w całym ubiegłym roku

Foto: mat. prasowe

Toyota C-HR to jeden z najważniejszych modeli Toyoty na europejskim rynku, a w Polsce najpopularniejszy crossover. W 2024 r. w salonach klienci mogli jeszcze znaleźć w salonach pierwszą generację tego modelu, ale to też był moment kiedy zadebiutowała nowa Toyota C-HR, w której zastosowano hybrydę 5. generacji oraz, po raz pierwszy w historii modelu hybrydę plug-in. Dane z pierwszych dziesięciu miesięcy sprzedaży potwierdzają, że C-HR znakomicie przyjął się na rynku. To lider segmencie C-SUV, a także jeden z trzech najpopularniejszych modeli Toyoty z napędem hybrydowym. Od stycznia do października sprzedano 11 051 egzemplarzy tego auta, czyli niemal tyle, ile w całym ubiegłym roku. Do klientów trafiły 1363 pojazdy pierwszej generacji oraz 9688 egzemplarzy drugiej odsłony tego modelu.

Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Klienci nowej Toyoty C-HR w większości zdecydowali się silnik o mocy 140 KM (5866 egz.). 3467 aut to samochody z 2.0 litrową hybrydą o mocy 197 KM, która występuje w wariantach z napędem na przód lub z napędem na cztery koła AWD-i. 355 egzemplarzy sprzedano w najmocniejszej wersji Plug-in Hybrid (223 KM), która do oferty dołączyła w drugim kwartale 2024 roku. W wyprzedaży rocznika 2024 nowa Toyota C-HR kosztuje od 119 900 zł w otwierającej cennik wersji Comfort. Taką wersja wyposażenia wybrało 2904 klientów. W standardzie bazowa odmiana Toyoty C-HR ma m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, lampy przednie i tylne w technologii LED, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację dwustrefową, system automatycznych klamek zewnętrznych przednich i tylnych, system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym wyświetlaczem, 6 głośników, inteligentnego asystenta głosowego, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto.

Czytaj więcej

Ranking największych na świecie producentów samochodów. Dominuje jedna marka
Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Reklama
Reklama

W przypadku drugiej generacji klienci chętnie decydują się na samochody w wyższych specyfikacjach. Najpopularniejszą wersją nowej Toyoty C-HR jest odmiana Style (3049 sprzedanych egz.), to ta wersja, którą opcjonalnie można zamówić z dwukolorowym nadwoziem (pakiet Bi-tone). C-HR Style w wyprzedaży rocznika kosztuje od 149 600 zł, a standardem w tej wersji są m.in. 18-calowe felgi aluminiowe, 12,3-calowy ekran systemu multimedialnego Toyota Smart Connect + z systemem nawigacji dostępnej online i offline, inteligentne wycieraczki z czujnikiem deszczu, inteligentny kluczyk, przednie i tylne czujniki parkowania, podgrzewane fotele przednie, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z funkcją oświetlania przestrzeni wokół pojazdu, podgrzewana kierownica, indukcyjna ładowarka, system dodatkowego nastrojowego oświetlenia wnętrza diodami LED, port USB-C w drugim rzędzie siedzeń, czy system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem.

Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Toyota C-HR w wyprzedaży rocznika startuje z ceną 119 900 zł

Dużą popularnością cieszą się też topowe odmiany nowej Toyoty C-HR. Dostępna ze wszystkimi wariantami napędu hybrydowego wersja Executive to 1812 sprzedanych aut, które zwracają uwagę 19-calowymi felgami aluminiowymi, czarnym dachem oraz wykończeniem przedniego grilla i tylnego zderzaka w kolorze Night Sky Black. W środku znajdziemy m.in. przednie fotele sportowe, elektryczną regulację fotela kierowcy, elektrycznie unoszone drzwi bagażnika, system dodatkowego nastrojowego oświetlenia wnętrza diodami LED z możliwością personalizacji oraz światła główne w technologii LED. W salonach Toyoty można zamówić auto w tej wersji już od 160 400 zł.

Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Toyota C-HR GR Sport, która dostępna jest wyłącznie z napędami 2.0 Hybrid oraz 2.0 Plug-in Hybrid, znalazła w pierwszych dziesięciu miesiącach 618 nabywców. Obecnie w wyprzedaży rocznika 2024 auto kosztuje od 184 100 zł. Usportowiony charakter tej wersji podkreślają elementy stylistyczne GR SPORT, 19-calowe felgi aluminiowe oraz tapicerka z ekologicznego zamszu Ultrasuede. Imponująca jest też lista wyposażenia, na której są m.in. system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA), lampy przednie Matrix LED, adaptacyjne światła drogowe (AHS), system doświetlania zakrętów, automatyczne samopoziomowanie reflektorów przednich, kamera cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM), kamera monitorująca kierowcę (DMC), asystent zmiany pasa ruchu (LCA) oraz zaawansowany asystent parkowania Toyota Teammate Advanced Park.

Toyota C-HR GR Sport

Toyota C-HR GR Sport

Foto: mat. prasowe

Reklama
Reklama

Do gamy wprowadzono też dwie limitowane wersje specjalne Executive Premiere Edition oraz GR Sport Premiere Edition. Sprzedano 734 egzemplarze odmiany GR Sport Premiere Edition, która ma m.in. 20-calowe felgi aluminiowe, cyfrowe lusterko wsteczne, wyświetlacz HUD na przedniej szybie oraz system Premium Audio JBL z 9 głośnikami. 571 sprzedanych egzemplarzy to wersja Executive Premiere Edition, która ma wszystkie elementy wyposażenia wersji Executive z pakietami Tech i VIP oraz dodatkowo malowanie nadwozia Bi-tone+ z tylną częścią auta w kolorze Night Sky Black i tapicerkę skórzaną. Obecnie u dealerów dostępne są ostatnie egzemplarze tych wersji z 2024 roku produkcji z napędem 2.0 Plug-in Hybrid. Auta kosztują od 210 900 zł.

Toyota C-HR GR Sport

Toyota C-HR GR Sport

Foto: mat. prasowe

Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Hołd rajdowym tradycjom Toyoty. GR86 w wersji specjalnej

Toyota C-HR to jeden z najważniejszych modeli Toyoty na europejskim rynku, a w Polsce najpopularniejszy crossover. W 2024 r. w salonach klienci mogli jeszcze znaleźć w salonach pierwszą generację tego modelu, ale to też był moment kiedy zadebiutowała nowa Toyota C-HR, w której zastosowano hybrydę 5. generacji oraz, po raz pierwszy w historii modelu hybrydę plug-in. Dane z pierwszych dziesięciu miesięcy sprzedaży potwierdzają, że C-HR znakomicie przyjął się na rynku. To lider segmencie C-SUV, a także jeden z trzech najpopularniejszych modeli Toyoty z napędem hybrydowym. Od stycznia do października sprzedano 11 051 egzemplarzy tego auta, czyli niemal tyle, ile w całym ubiegłym roku. Do klientów trafiły 1363 pojazdy pierwszej generacji oraz 9688 egzemplarzy drugiej odsłony tego modelu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu
Reklama
Materiał Promocyjny
Boom na hybrydy w Polsce – zainteresowanie elektrykami ze spadkiem
Materiał Promocyjny
Wybierz idealną Vitarę dla siebie. Czym różnią się Vitary z napędami Mild Hybrid i DualJet Hybrid?
Hybrydy
Chińczycy biją rekord. Hybryda plug-in z niesamowitym zasięgiem 2100 km
Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Hybrydy
Hybrydy plug-in tracą klientów w Europie, ale nie w Polsce
Reklama
Reklama