Ta hybryda stała się hitem. Sprzedano ponad 11 tys. aut w 10 miesięcy

Od stycznia do października 2024 roku kupiono w Polsce 11 051 egzemplarzy hybrydowej Toyoty C-HR. Nowy model stał się zdecydowanym liderem segmentu, a klienci chętnie decydują się na auta w wyższych wersjach wyposażenia.

Publikacja: 10.12.2024 10:05

Od stycznia do października sprzedano 11 051 egz. Toyoty C-HR, czyli niemal tyle, ile w całym ubiegł

Od stycznia do października sprzedano 11 051 egz. Toyoty C-HR, czyli niemal tyle, ile w całym ubiegłym roku

Foto: mat. prasowe

Toyota C-HR to jeden z najważniejszych modeli Toyoty na europejskim rynku, a w Polsce najpopularniejszy crossover. W 2024 r. w salonach klienci mogli jeszcze znaleźć w salonach pierwszą generację tego modelu, ale to też był moment kiedy zadebiutowała nowa Toyota C-HR, w której zastosowano hybrydę 5. generacji oraz, po raz pierwszy w historii modelu hybrydę plug-in. Dane z pierwszych dziesięciu miesięcy sprzedaży potwierdzają, że C-HR znakomicie przyjął się na rynku. To lider segmencie C-SUV, a także jeden z trzech najpopularniejszych modeli Toyoty z napędem hybrydowym. Od stycznia do października sprzedano 11 051 egzemplarzy tego auta, czyli niemal tyle, ile w całym ubiegłym roku. Do klientów trafiły 1363 pojazdy pierwszej generacji oraz 9688 egzemplarzy drugiej odsłony tego modelu.

Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Klienci nowej Toyoty C-HR w większości zdecydowali się silnik o mocy 140 KM (5866 egz.). 3467 aut to samochody z 2.0 litrową hybrydą o mocy 197 KM, która występuje w wariantach z napędem na przód lub z napędem na cztery koła AWD-i. 355 egzemplarzy sprzedano w najmocniejszej wersji Plug-in Hybrid (223 KM), która do oferty dołączyła w drugim kwartale 2024 roku. W wyprzedaży rocznika 2024 nowa Toyota C-HR kosztuje od 119 900 zł w otwierającej cennik wersji Comfort. Taką wersja wyposażenia wybrało 2904 klientów. W standardzie bazowa odmiana Toyoty C-HR ma m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, lampy przednie i tylne w technologii LED, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację dwustrefową, system automatycznych klamek zewnętrznych przednich i tylnych, system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym wyświetlaczem, 6 głośników, inteligentnego asystenta głosowego, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto.

Czytaj więcej

Ranking największych na świecie producentów samochodów. Dominuje jedna marka
Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

W przypadku drugiej generacji klienci chętnie decydują się na samochody w wyższych specyfikacjach. Najpopularniejszą wersją nowej Toyoty C-HR jest odmiana Style (3049 sprzedanych egz.), to ta wersja, którą opcjonalnie można zamówić z dwukolorowym nadwoziem (pakiet Bi-tone). C-HR Style w wyprzedaży rocznika kosztuje od 149 600 zł, a standardem w tej wersji są m.in. 18-calowe felgi aluminiowe, 12,3-calowy ekran systemu multimedialnego Toyota Smart Connect + z systemem nawigacji dostępnej online i offline, inteligentne wycieraczki z czujnikiem deszczu, inteligentny kluczyk, przednie i tylne czujniki parkowania, podgrzewane fotele przednie, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z funkcją oświetlania przestrzeni wokół pojazdu, podgrzewana kierownica, indukcyjna ładowarka, system dodatkowego nastrojowego oświetlenia wnętrza diodami LED, port USB-C w drugim rzędzie siedzeń, czy system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem.

Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Toyota C-HR w wyprzedaży rocznika startuje z ceną 119 900 zł

Dużą popularnością cieszą się też topowe odmiany nowej Toyoty C-HR. Dostępna ze wszystkimi wariantami napędu hybrydowego wersja Executive to 1812 sprzedanych aut, które zwracają uwagę 19-calowymi felgami aluminiowymi, czarnym dachem oraz wykończeniem przedniego grilla i tylnego zderzaka w kolorze Night Sky Black. W środku znajdziemy m.in. przednie fotele sportowe, elektryczną regulację fotela kierowcy, elektrycznie unoszone drzwi bagażnika, system dodatkowego nastrojowego oświetlenia wnętrza diodami LED z możliwością personalizacji oraz światła główne w technologii LED. W salonach Toyoty można zamówić auto w tej wersji już od 160 400 zł.

Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Toyota C-HR GR Sport, która dostępna jest wyłącznie z napędami 2.0 Hybrid oraz 2.0 Plug-in Hybrid, znalazła w pierwszych dziesięciu miesiącach 618 nabywców. Obecnie w wyprzedaży rocznika 2024 auto kosztuje od 184 100 zł. Usportowiony charakter tej wersji podkreślają elementy stylistyczne GR SPORT, 19-calowe felgi aluminiowe oraz tapicerka z ekologicznego zamszu Ultrasuede. Imponująca jest też lista wyposażenia, na której są m.in. system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA), lampy przednie Matrix LED, adaptacyjne światła drogowe (AHS), system doświetlania zakrętów, automatyczne samopoziomowanie reflektorów przednich, kamera cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM), kamera monitorująca kierowcę (DMC), asystent zmiany pasa ruchu (LCA) oraz zaawansowany asystent parkowania Toyota Teammate Advanced Park.

Toyota C-HR GR Sport

Toyota C-HR GR Sport

Foto: mat. prasowe

Do gamy wprowadzono też dwie limitowane wersje specjalne Executive Premiere Edition oraz GR Sport Premiere Edition. Sprzedano 734 egzemplarze odmiany GR Sport Premiere Edition, która ma m.in. 20-calowe felgi aluminiowe, cyfrowe lusterko wsteczne, wyświetlacz HUD na przedniej szybie oraz system Premium Audio JBL z 9 głośnikami. 571 sprzedanych egzemplarzy to wersja Executive Premiere Edition, która ma wszystkie elementy wyposażenia wersji Executive z pakietami Tech i VIP oraz dodatkowo malowanie nadwozia Bi-tone+ z tylną częścią auta w kolorze Night Sky Black i tapicerkę skórzaną. Obecnie u dealerów dostępne są ostatnie egzemplarze tych wersji z 2024 roku produkcji z napędem 2.0 Plug-in Hybrid. Auta kosztują od 210 900 zł.

Toyota C-HR GR Sport

Toyota C-HR GR Sport

Foto: mat. prasowe

Toyota C-HR

Toyota C-HR

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Hołd rajdowym tradycjom Toyoty. GR86 w wersji specjalnej

Toyota C-HR to jeden z najważniejszych modeli Toyoty na europejskim rynku, a w Polsce najpopularniejszy crossover. W 2024 r. w salonach klienci mogli jeszcze znaleźć w salonach pierwszą generację tego modelu, ale to też był moment kiedy zadebiutowała nowa Toyota C-HR, w której zastosowano hybrydę 5. generacji oraz, po raz pierwszy w historii modelu hybrydę plug-in. Dane z pierwszych dziesięciu miesięcy sprzedaży potwierdzają, że C-HR znakomicie przyjął się na rynku. To lider segmencie C-SUV, a także jeden z trzech najpopularniejszych modeli Toyoty z napędem hybrydowym. Od stycznia do października sprzedano 11 051 egzemplarzy tego auta, czyli niemal tyle, ile w całym ubiegłym roku. Do klientów trafiły 1363 pojazdy pierwszej generacji oraz 9688 egzemplarzy drugiej odsłony tego modelu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Materiał Promocyjny
Wybierz idealną Vitarę dla siebie. Czym różnią się Vitary z napędami Mild Hybrid i DualJet Hybrid?
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Hybrydy
Chińczycy biją rekord. Hybryda plug-in z niesamowitym zasięgiem 2100 km
Hybrydy
Skoda Kodiaq. Co musisz wiedzieć o technologii PHEV?
Hybrydy
Hybrydy plug-in tracą klientów w Europie, ale nie w Polsce
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Hybrydy
67 procent sprzedaży Toyoty to hybrydy. Corolla najpopularniejsza
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej