W reklamie najnowszy C4 prowadził słynny piosenkarz, 60-letni Amr Diab. W czasie przejażdżki Diab zatrzymał się przed przejściem dla pieszych, na którym akurat znajdowała się piękna kobieta. Diab spojrzał na nią i uaktywnił kamerę wbudowaną w lusterko wsteczne. Chwilę później już uśmiecha się, bo zdjęcie pięknej pani pojawiło się na ekranie jego smartfona. Kolejne ujęcie, to zdjęcie z ich wspólnej randki. Oczywiście wszystko miało pokazać multimedialne możliwości C4 - opisuje reklamę angielskojęzyczny „Daily News Egypt”.
Czytaj więcej
Na zmodernizowanej platformie EMP2 Grupa PSA w przyszłym roku chce wprowadzić serię nowych i zmodernizowanych, kompaktowych modeli, takich jak Peugeot 308 czy Opel Astra. Marka DS również skorzysta z nowej platformy.
Ku zaskoczeniu Citroena trwająca nieco ponad półtorej minuty reklama wzbudziła ogromne oburzenie w Egipcie, a krytykowani byli i francuski producent i piosenkarz, który jest niesłychanie popularny w krajach arabskich. Ostatecznie, pod wpływem hejtu w mediach społecznościowych Citroen Egypt zdecydował się na wycofanie reklamy i opublikował przeprosiny za to, że chociaż intencje były zupełnie inne, to jednak mogły zostać źle zrozumiane.„Razem z naszym partnerem biznesowym zdecydowaliśmy się na zdjęcie reklamy i przepraszamy wszystkich, których mogła ona obrazić”— napisał Citroen Egypt w oświadczeniu. Amr Diab nie komentował całej sprawy, a video nadal znajduje się na jego stronach w mediach społecznościowych, na których ma kilkadziesiąt milionów obserwujących. Reklamę możecie zobaczyć TU
Czytaj więcej
Pod koniec 2020 roku Citroen wprowadzi do sprzedaży zupełnie nową generację kompaktowego C4. Poza napędami spalinowymi nowy model dostępny będzie również w wersji w pełni elektrycznej.
Zaczepianie kobiet na ulicy jest w Egipcie na porządku dziennym, zdarzają się też niewybredne incydenty, kiedy panowie próbują dotknąć obcą kobietę. I nie jest to niczym wyjątkowym. Tym razem jednak egipskie feministki uznały, że reklama jest dziwaczna i zachęca do fotografowania obcych dziewczyna na ulicy bez ich zgody tylko dlatego, bo akurat się komuś spodobały. A Sabah Khodir , dziennikarka i feministka, która promuje w Egipcie ruch #MeToo oskarżyła Citroena o wykorzystywanie nagannych zachowań do promocji sprzedaży samochodów. I wezwała Hany Shaker, przewodniczącego egipskiego Związku Muzyków do przeprowadzenia dochodzenia, które wyjaśniłoby jak ktoś taki, jak Amr Diab mógł wystąpić w reklamie, godzącej w egipskie wartości kulturalne.