Peugeot zaprezentował odświeżoną serię 308 – zarówno w wersji hatchback, jak i kombi 308 SW. Lifting nie ograniczył się do kosmetyki: poza zmianami stylistycznymi i cyfrowymi, Francuzi mocno wzmocnili ofertę układów napędowych. Klienci dostaną nie tylko nowego elektryka E-308 z większym zasięgiem, ale także hybrydy i po przerwie Peugeot powraca również do silników diesla.
Nowy Peugeot 308
Z zewnątrz uwagę zwracają podświetlane logo marki (od wersji GT), przeprojektowany grill i diodowe światła w charakterystycznym motywie pazura, które teraz powędrowały do głównych świateł. Do tego dochodzą nowe kolory nadwozia i wzory felg. W kabinie pozostał rozpoznawalny i-Cockpit z małą kierownicą i cyfrowymi zegarami, które teraz zyskały trójwymiarową grafikę. Zmieniono także oświetlenie ambientowe, a pod 10-calowym ekranem pojawiły się konfigurowalne przełączniki i-Toggle.
Czytaj więcej
Grupa Stellantis ma nowego dyrektora ds. designu europejskich marek. To Gilles Vidal, którego moż...
Nowy Peugeot 308