Włoska firma docenia klientów, którzy chcą zbudować swój indywidualny projekt. Niedawno zaprezentowano model Omologata, zbudowany dla klienta na bazie 812 Superfast. Teraz nowe BR20 to dwumiejscowe coupé z silnikiem V12, które ma być nowoczesną interpretacją coupe Ferrari z lat 50. i 60. Tutaj włoski producent samochodów sportowych wyraźnie inspiruje się modelami 410 SA lub 500 Superfast. Dla uzyskania sylwetki bardziej przypominającą coupe, z GTC4 Lusso usunięto dwa tylne siedzenia. Umożliwiło to wydłużenie karoserii o trzy centymetry. Z tyłu dwie okrągłe pary świateł nawiązują do stylistyki końcówek układu wydechowego. Ferrari przywiązuje dużą wagę do tego, że rury wydechowe zostały specjalnie zaprojektowane dla BR20.

mat. prasowe

W przypadku wnętrza zespół projektantów Ferrari połączył dwa brązowe odcienie i materiały wykonane głównie ze skóry i karbonu. Fotele są pokryte ciemnobrązową skórą z ekskluzywnym wzorem i srebrnymi przeszyciami. Ferrari zabudowało również dębowe listwy z wstawkami z włókna węglowego, które zdobią podłogę bagażnika. Ferrari nie podaje żadnych informacji na temat silnika. Przypuszczalnie pod maską pracuje niezmieniony 6,2-litrowy V12 o mocy 690 KM. Seryjne Lusso rozpędza się od 0 do 100 km/hw 3,4 sekundy i pozwala osiągnąć maksymalnie 335 km/h.

Czytaj więcej

Ferrari sprzedaje więcej aut niż przed pandemią

mat. prasowe

Ferrari od dłuższego czasu oferuje budowę pojedynczych modeli według życzenia i pomysłów klienta. Marka z Maranello potrzebuje około roku, aby wyprodukować unikatowy egzemplarz.

mat. prasowe

mat. prasowe

mat. prasowe