Ferrari BR20: Zbudowane na życzenie klienta

Na zlecenie klienta Ferrari zbudowało Ferrari BR20 bazujące na modelu GTC4 Lusso. Model jest najmłodszym członkiem rodziny One-Off Ferrari.

Publikacja: 16.11.2021 12:48

Ferrari BR20: Zbudowane na życzenie klienta

Foto: mat. prasowe

Włoska firma docenia klientów, którzy chcą zbudować swój indywidualny projekt. Niedawno zaprezentowano model Omologata, zbudowany dla klienta na bazie 812 Superfast. Teraz nowe BR20 to dwumiejscowe coupé z silnikiem V12, które ma być nowoczesną interpretacją coupe Ferrari z lat 50. i 60. Tutaj włoski producent samochodów sportowych wyraźnie inspiruje się modelami 410 SA lub 500 Superfast. Dla uzyskania sylwetki bardziej przypominającą coupe, z GTC4 Lusso usunięto dwa tylne siedzenia. Umożliwiło to wydłużenie karoserii o trzy centymetry. Z tyłu dwie okrągłe pary świateł nawiązują do stylistyki końcówek układu wydechowego. Ferrari przywiązuje dużą wagę do tego, że rury wydechowe zostały specjalnie zaprojektowane dla BR20.

Foto: mat. prasowe

W przypadku wnętrza zespół projektantów Ferrari połączył dwa brązowe odcienie i materiały wykonane głównie ze skóry i karbonu. Fotele są pokryte ciemnobrązową skórą z ekskluzywnym wzorem i srebrnymi przeszyciami. Ferrari zabudowało również dębowe listwy z wstawkami z włókna węglowego, które zdobią podłogę bagażnika. Ferrari nie podaje żadnych informacji na temat silnika. Przypuszczalnie pod maską pracuje niezmieniony 6,2-litrowy V12 o mocy 690 KM. Seryjne Lusso rozpędza się od 0 do 100 km/hw 3,4 sekundy i pozwala osiągnąć maksymalnie 335 km/h.

Czytaj więcej

Ferrari sprzedaje więcej aut niż przed pandemią

Foto: mat. prasowe

Ferrari od dłuższego czasu oferuje budowę pojedynczych modeli według życzenia i pomysłów klienta. Marka z Maranello potrzebuje około roku, aby wyprodukować unikatowy egzemplarz.

Foto: mat. prasowe

Foto: mat. prasowe

Foto: mat. prasowe

Włoska firma docenia klientów, którzy chcą zbudować swój indywidualny projekt. Niedawno zaprezentowano model Omologata, zbudowany dla klienta na bazie 812 Superfast. Teraz nowe BR20 to dwumiejscowe coupé z silnikiem V12, które ma być nowoczesną interpretacją coupe Ferrari z lat 50. i 60. Tutaj włoski producent samochodów sportowych wyraźnie inspiruje się modelami 410 SA lub 500 Superfast. Dla uzyskania sylwetki bardziej przypominającą coupe, z GTC4 Lusso usunięto dwa tylne siedzenia. Umożliwiło to wydłużenie karoserii o trzy centymetry. Z tyłu dwie okrągłe pary świateł nawiązują do stylistyki końcówek układu wydechowego. Ferrari przywiązuje dużą wagę do tego, że rury wydechowe zostały specjalnie zaprojektowane dla BR20.

Premiery
Papież ma nowy samochód. Pierwszy taki w stuletniej historii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Premiery
Chińskie linie lotnicze wyprodukują własne auto. Bilety lotnicze w cenie samochodu
Premiery
Hyundai celuje w klasę premium. Nowy okręt flagowy to Ioniq 9
Premiery
Nowa Skoda Kodiaq doczekała się wersji RS. Dla rodziców, którym wiecznie się spieszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Premiery
Mazda modernizuje swojego SUV-a. CX-60 z poprawionym zawieszeniem i nowym wyposażeniem