Reklama

Odchodzi prawdziwa legenda. Koniec sprzedaży Nissana GT-R.

Kultowa Godzilla opuszcza Europę. Nissan wycofuje z oferty swój supermodel GT-R. Powody tej decyzji są co najmniej dwa.

Publikacja: 22.03.2022 15:14

Odchodzi prawdziwa legenda. Koniec sprzedaży Nissana GT-R.

Foto: mat. prasowe

Nissan wycofuje z europejskiego rynku swój najbardziej sportowy model - GT-R. Ostatnie sztuki przypłyną na Stary Kontynent około czerwca. Na polski rynek trafią jeszcze dwa egzemplarze. Nissan jako powód rezygnacji podaje przyszłe przepisy dotyczące emisji hałasu i niestety też coraz mniejsze zainteresowanie klientów. W innych częściach świata GT-R nadal będzie dostępny. Aktualnie najmocniejszy Nissan oferuje napęd na wszystkie koła i moc 600 KM.

Czytaj więcej

Nissan Townstar: Polskie ceny nowej generacji kombivana

Foto: mat. prasowe

Coupe świętowało swoją premierę w 2007 roku. Od tego czasu Nissan na bieżąco aktualizował swój topowy model wprowadzając na rynek różne edycje i wersje. GT-R był cenowo bardzo atrakcyjny i znacznie tańszy niż porównywalne supersportowe samochody z Niemiec. Do tego posiada znakomite właściwości jezdne i dynamiczne. W wielu grach wideo, GT-R jest nadal jednym z najważniejszych nośników wizerunku marki. Według danych fabrycznych Nissan GT-R przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy i rozpędza się do 315 km/h. 

Czytaj więcej

Crossovery dobrze trzymają wartość rezydualną. Modele Nissana na czele
Reklama
Reklama

Nissan wycofuje z europejskiego rynku swój najbardziej sportowy model - GT-R. Ostatnie sztuki przypłyną na Stary Kontynent około czerwca. Na polski rynek trafią jeszcze dwa egzemplarze. Nissan jako powód rezygnacji podaje przyszłe przepisy dotyczące emisji hałasu i niestety też coraz mniejsze zainteresowanie klientów. W innych częściach świata GT-R nadal będzie dostępny. Aktualnie najmocniejszy Nissan oferuje napęd na wszystkie koła i moc 600 KM.

Coupe świętowało swoją premierę w 2007 roku. Od tego czasu Nissan na bieżąco aktualizował swój topowy model wprowadzając na rynek różne edycje i wersje. GT-R był cenowo bardzo atrakcyjny i znacznie tańszy niż porównywalne supersportowe samochody z Niemiec. Do tego posiada znakomite właściwości jezdne i dynamiczne. W wielu grach wideo, GT-R jest nadal jednym z najważniejszych nośników wizerunku marki. Według danych fabrycznych Nissan GT-R przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy i rozpędza się do 315 km/h. 

Reklama
Po Drodze
Szept luksusu unoszący się nad asfaltem. Rolls-Royce Phantom ma 100 lat
Po Drodze
Maybach i AMG: Dwa światy, jedna filozofia
Po Drodze
Koenigsegg odzyskuje rekord 0-400-0 km/h. Benzyna znów górą nad prądem
Po Drodze
129 lat temu narodziła się ciężarówka. Daimler zmienił świat transportu
Po Drodze
Ameryka w błyskawicznym tempie wraca do silników V8
Reklama
Reklama