Odchodzi prawdziwa legenda. Koniec sprzedaży Nissana GT-R.

Kultowa Godzilla opuszcza Europę. Nissan wycofuje z oferty swój supermodel GT-R. Powody tej decyzji są co najmniej dwa.

Publikacja: 22.03.2022 15:14

Odchodzi prawdziwa legenda. Koniec sprzedaży Nissana GT-R.

Foto: mat. prasowe

Nissan wycofuje z europejskiego rynku swój najbardziej sportowy model - GT-R. Ostatnie sztuki przypłyną na Stary Kontynent około czerwca. Na polski rynek trafią jeszcze dwa egzemplarze. Nissan jako powód rezygnacji podaje przyszłe przepisy dotyczące emisji hałasu i niestety też coraz mniejsze zainteresowanie klientów. W innych częściach świata GT-R nadal będzie dostępny. Aktualnie najmocniejszy Nissan oferuje napęd na wszystkie koła i moc 600 KM.

Czytaj więcej

Nissan Townstar: Polskie ceny nowej generacji kombivana

mat. prasowe

Coupe świętowało swoją premierę w 2007 roku. Od tego czasu Nissan na bieżąco aktualizował swój topowy model wprowadzając na rynek różne edycje i wersje. GT-R był cenowo bardzo atrakcyjny i znacznie tańszy niż porównywalne supersportowe samochody z Niemiec. Do tego posiada znakomite właściwości jezdne i dynamiczne. W wielu grach wideo, GT-R jest nadal jednym z najważniejszych nośników wizerunku marki. Według danych fabrycznych Nissan GT-R przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy i rozpędza się do 315 km/h. 

Czytaj więcej

Crossovery dobrze trzymają wartość rezydualną. Modele Nissana na czele

Nissan wycofuje z europejskiego rynku swój najbardziej sportowy model - GT-R. Ostatnie sztuki przypłyną na Stary Kontynent około czerwca. Na polski rynek trafią jeszcze dwa egzemplarze. Nissan jako powód rezygnacji podaje przyszłe przepisy dotyczące emisji hałasu i niestety też coraz mniejsze zainteresowanie klientów. W innych częściach świata GT-R nadal będzie dostępny. Aktualnie najmocniejszy Nissan oferuje napęd na wszystkie koła i moc 600 KM.

Coupe świętowało swoją premierę w 2007 roku. Od tego czasu Nissan na bieżąco aktualizował swój topowy model wprowadzając na rynek różne edycje i wersje. GT-R był cenowo bardzo atrakcyjny i znacznie tańszy niż porównywalne supersportowe samochody z Niemiec. Do tego posiada znakomite właściwości jezdne i dynamiczne. W wielu grach wideo, GT-R jest nadal jednym z najważniejszych nośników wizerunku marki. Według danych fabrycznych Nissan GT-R przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy i rozpędza się do 315 km/h. 

Po Drodze
Najwolniejsze Ferrari na świecie ma silnik V12 i moc 780 KM. Rozpędza się do 24 km/h
Po Drodze
Przez UE Dacia musi zmodenizować modele Sandero, Sandero Stepway, Jogger i Logan
Po Drodze
Z tymi modelami musimy się pożegnać. Maserati Levante: Koniec pierwszego SUV-a
Po Drodze
Najmniej awaryjne SUV-y według rankingu ADAC. Na szczycie trzy niemieckie marki
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie
Po Drodze
Renault Scenic zdobył tytuł Car of the Year 2024
Materiał Promocyjny
Problem sukcesji w polskich firmach będzie narastał