Jeśli 476 KM to dla ciebie zbyt mało, a 557 za dużo to Mercedes ma rozwiązanie tego problemu. Nową wersję modelu AMG GT S Roadster z silnikiem o mocy 522 KM. Jednostka napędowa ma 4.0 litry pojemności, osiem cylindrów w układzie V i dwa turbodoładowania. To wystarczy, żeby osiągnąć 100 km/h w czasie 3,8 s. Dobry czas, bo tylko o 0,1 sekundy wolniejszy od topowego modelu. Prędkość maksymalna wynosi 308 km/h.

""

Nazwa nowego modelu składa się aż z 22 liter: Mercedes AMG GT S Roadster

moto.rp.pl

Seryjnie montowana jest szpera dyferencjału tylnej osi, który nie tylko wspomaga w zakrętach, ale i znacznie poprawia trakcję. Lista opcji jest bardzo długa. Za dodatkową opłatą możemy zamówić sobie mieszane ogumienie (przód 19, tył 20 cali), ceramiczny układ hamulcowy czy skrętną tylną oś.

Nowa wersja silnikowa jest już dwunastym modelem z rodziny AMG GT. Klienci wybierać mogą pomiędzy czterema wersjami coupe, trzema roadsterami, dwiema wyścigowymi wersjami i nowymi czterodrzwiowymi coupe oferowanymi w trzech wariantach.

CZYTAJ TAKŻE: Test Mercedesa GLC Coupe