Seat wycofuje z rynku aż dwa modele. Powodem jest małe zainteresowanie klientów.

Ostatnie pożegnanie, ale wyjątkowo mało bolesne. Płakać nikt nie będzie. Decyzja Seata nie dziwi. Wystarczy spojrzeć na dane sprzedaży tych modeli w Polsce. Seat Mii w 2018 roku skusił tylko 28 osób, a na Toledo zdecydowało się 198 klientów. W porównaniu z Mii bracia – Volkswagen Up i Skoda Citigo sprzedają się znacznie lepiej. Taka sama sytuacja jest z Toledo. Bliźniacza Skoda Rapid sprzedała się w Polsce w 2018 roku w liczbie 9833 egzemplarzy.

Seat Mii
Seat Toledo

ZOBACZ TAKŻE: Za kierownicą – Seat Terraco: rosły Hiszpan

Tym samym oferta Seata zmniejsza się z siedmiu do pięciu modeli. Kto wie czy dni Alhambry też nie są już policzone. Hiszpanie skupią się na modelach SUV. Obecnie mają trzy: Arona (od 66 200 zł), Ateca (od 81 700 zł) i Tarraco (od 121 800 zł). Modele Ibiza i Leon, które sprzedają się dobrze absolutnie nie są zagrożone. Na następców wycofanych modeli nie ma co liczyć.

Seat Mii
Seat Toledo

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ford Transit Smart Energy Concept: Maksymalna oszczędność

Ford na bazie modelu Transit zaprezentował elektryczny minibus, który oferuje wiele energooszczędnych rozwiązań. Ford ...

Wypiłeś? Volvo nie pozwoli ci prowadzić…

Szwedzka marka po ogłoszeniu decyzji o wprowadzeniu od przyszłego roku we wszystkich swoich samochodach ...

Elektryczny rower na ulicach San Francisco

Rowery elektryczne wyjeżdżają z cienia

Sprzęt z kategorii tzw. e-bike, dotąd był zarezerwowany dla klientów z grubszym portfelem. Teraz ...

Hennessey Jeep Grand Cherokee Trackhawk: Najszybszy na świecie

Choć wygląda jak normalny Grand Cherokee, zmodyfikowany przez amerykańską firmę Hennessey Jeep jest najszybciej ...

Wszystkie Volvo przetrwają 1 września…

Szwedzka marka jako jedna z nielicznych w segmencie premium nie musi obawiać się daty ...

Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi Exclusive: Nie taki diesel straszny

Tak wyszło, że w gamie silników Insigni najmocniejszą jednostką jest dwulitrowy diesel, dający z ...