Dwukrotny mistrz świata podpisał umowę ambasadorską i będzie promował piwo bezalkoholowe holenderskiego browaru Heineken. Red Bull również jest częścią umowy. – Jest idealnym ambasadorem marki Heineken. Jego pasja zarówno na torze, jak i poza nim, w społeczności Sim Racing, rozszerzy nasz przekaz na świat gier i pomoże w naszej akcji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – powiedział Bram Westenbrink, szef Heinekena. Partnerstwo jest wspierane przez inicjatywę odpowiedzialnego picia Heinekena. Już wcześniej w kampanię "When You Drive, Never Drink" (nigdy nie pij kiedy prowadzisz) zaangażowani byli tacy kierowcy wyścigowi jak Nico Rosberg, Daniel Ricciardo, Sergio Perez czy Naomi Schiff.
Czytaj więcej
W czwartym kwartale 2022 r. grupa MOL, która wkroczyła w ostatnim czasie na Polski rynek, wypracowała zysk 1074 mln USD. Jest to znacznie więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej (889 mln USD). Ogólne wyniki grupy są o wiele lepsze i wynoszą 4,7 mld USD wobec 3,29 mld USD rok wcześniej.
– Ludzie, którzy mnie znają, wiedzą, że jestem bardzo zdeterminowany i jako kierowca nie chcę zostawiać miejsca na błędy. Ciesze się, że mogę stać się częścią kampanii 'When You Drive, Never Drink', aby pomóc zwiększyć świadomość odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – powiedział Max Verstappen. W oświadczeniu na dwa tygodnie przed startem pierwszej rundy nowego sezonu, zapisano również, że porozumienie dotyczy stworzenia "nowego wirtualnego doświadczenia wyścigowego". – Będąc zapalonym graczem i pasjonatem simracingu jestem podekscytowany, że mogę odegrać rolę w nowej inicjatywie gamingowej, która jest rozwijana pod nazwą Player 0.0. – dodał Verstappen. Holendesrki kierowca F1 ogłosił wcześniej partnerstwo z marką EA Sports w tym sezonie.
Czytaj więcej
To jest jedna z najważniejszych premier roku. Volkswagen otwiera nowy segment i zupełnie nowe spojrzenie na niego. ID Buzz ma szansę jak T1 stać się elementem popkultury i zapisać się w wyjątkowy sposób w historii motoryzacji.