Aktualizacja: 30.06.2025 23:29 Publikacja: 13.09.2021 15:16
Foto: Volkswagen ID. Life
Czemu nie w przyszłym roku? Bo europejski salon samochodowy przed pandemią COVID-19 odbywał się zamiennie -raz w Paryżu, raz we Frankfurcie. Kiedy Frankfurt zdecydował się wycofać z organizacji tegorocznej imprezy, natychmiast zgłosiło się Monachium. Paryska edycja europejskiego salonu już została zapowiedziana, a bilety są już dostępne w sprzedaży online.
Na monachijską wystawę - jak podają organizatorzy - przyjechało 400 tys. osób z 95 krajów. Wystawiły się 744 firmy — od takich jak Daimler, Grupa BMW, czy Grupa Volkswagena, po kilkuosobowe start-upy, które bardzo chcą pracować dla wielkiej motoryzacji. Zresztą zainteresowanie taką współpracą jest z obu stron. W wykładach, spotkaniach i seminariach na których mówiono o przyszłości motoryzacji pojawiło się 936 mówców, a co chyba najciekawsze , to 67 proc. zwiedzających miało mniej, niż 40 lat.
Od 1 lipca 2025 r. na Florydzie wchodzi w życie nowe prawo, które nakłada drastyczne kary na kierowców przekracz...
Po dziesięciu latach sporów sądowych, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad rozpoczyna projektowanie war...
16,3 kilometrowy fragment długo wyczekiwanej Obwodnicy Metropolitalnej Trójmiasta (OMT) został oficjalnie otwart...
Mercedes ogłosił przeniesienie produkcji modelu GLC do swojej fabryki w Tuscaloosa w stanie Alabama (USA). Decyz...
Tesla poinformowała o planowanej tygodniowej przerwie w produkcji modeli Cybertruck i Model Y w zakładzie zlokal...
Narastające napięcia między Izraelem a Iranem mają bezpośredni wpływ nie tylko na polski rynek paliw, lecz także...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas