Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 13.12.2024 20:22 Publikacja: 05.09.2021 07:56
Foto: mat. prasowe
To w takiej właśnie atmosferze rozpoczną się w poniedziałek, 5 września targi samochodowe w Monachium IAA Mobility, pierwsza taka impreza od salonu we Frankfurcie nad Menem 2 lata temu. Wtedy także okazało się, że będzie to ostatnia taka impreza w tym mieście. Monachium było gotowe ją przejąć. - IAA cały czas muszą się rozwijać, a wydarzenia, jakie zaplanowaliśmy podczas monachijskiego salonu będą z pewnością początkiem nowej rewolucji - zapowiada Hildegard Müller, szefowa Verband Der Automobilindustrie (VDA), niemieckiego stowarzyszenia przemysłu motoryzacyjnego. Nowością będzie przede wszystkim to, że na najbliższy tydzień Monachium zmieni się w stolicę światowej motoryzacji. Premiery nowych modeli będą się odbywały nie tylko na terenach targowych, ale i w całym centrum miasta. Na specjalnie przygotowanej alei "Blue Lane" wydzielone zostaną specjalne odcinki do testowania pojazdów z napędem elektrycznym. Wiadomo już, że takie jazdy zorganizują Amazon Alexa Automotive, Audi, BMW, Dacia, Daimler, Porsche, Ford, Luminatec, Obist, Schaeffler i Wey.
Czy się to komuś podoba, czy nie, zmienia się nie tylko oblicze motoryzacji, ale kończy się też dotychczasowa formuła targów motoryzacyjnych. Żeby przetrwać, będą musiały wymyślić się na nowo.
Elon Musk zyskuje stanowisko w rządzie Donalda Trumpa, ale to nie wszystkie plusy pomocy przyszłemu które otrzymuje najbogatszy człowiek na świecie. Teraz dodatkowo akcje Tesli osiągnęły rekordową wartość.
Jeśli w garażu nie możecie zaparkować Rolls-Royce’a, to można sprezentować sobie dużo mniejszy egzemplarz, który da się zaparkować na biurku, albo jako prezent pod choinkę. Tanio nie jest, ale z drugiej strony nie kupicie za mniejsze pieniądze nowego Rolls-Royce'a. Oto miniaturowy Cameo.
Dostawca podzespołów motoryzacyjnych i rowerów elektrycznych ze Szwabii ogłosił upadłość. W 2011 roku firma zdobyła nagrodę Deutsche Gründerpreis - wyróżnienie dla wybitnych przedsiębiorców w Niemczech.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
W przyszłości kierowcy we Francji będą musieli zwracać uwagę na nowy niebieski znak drogowy z białym rombem. Wyjaśniamy co oznacza ten znak i ile będzie kosztować, jeśli go zignorujesz?
Niemcy po raz kolejny eksperymentują z przeniesionymi targami samochodowymi. Zamiast we Frankfurcie, w tym roku niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Motoryzacyjnego VDA po raz drugi zorganizowało je w Monachium.
To będzie przede wszystkim pokaz siły chińskiej motoryzacji i niemieckiej odpowiedzi na nadjeżdżające elektryki z Kraju Środka. W niedzielę, 3 września zamkniętymi pokazami najnowszych modeli wystartuje IAA Mobility europejski salon samochodowy, który przeniósł się z Frankfurtu do Monachium.
Tygodniowe targi motoryzacyjne w Monachium właśnie się zakończyły. Organizatorzy zrobili wszystko, żeby się udały. I już zapowiadają kolejną imprezę w takiej samej formule. Ma się odbyć od 5 do 10 września 2023.
Nie czekaj do nowego roku, by zadbać o siebie! Poznaj proste nawyki self-care, które wprowadzą równowagę, zdrowie i energię do Twojego życia.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) przedstawił do szerokich konsultacji społecznych projekt nowej odsłony programu priorytetowego „Czyste Powietrze”.
Konkurowanie na rynku jest naturalne i napędza rozwój. Jednak problem zaczyna się, gdy ktoś dla zbudowania swojej pozycji stosuje nieuczciwe praktyki. Wtedy państwa powinny reagować w celu ochrony firm czy nawet całych sektorów gospodarki.
Polski recyklat jest pożądany na rynku europejskim – mówi Paweł Lesiak, wiceprezes firmy Interzero.
Technologicznie nie nadążamy za innymi krajami, bo w Europie wcześniej nie nastąpiły odpowiednie inwestycje. Stąd konieczność pożyczenia i wydania dużych pieniędzy, które powinny przełożyć się na obniżkę kosztów produkcji produktów cleantech na naszym kontynencie - uważa Marcin Korolec, były minister środowiska, prezes Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych oraz Instytutu Zielonej Gospodarki.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas