– Suzuki jest partnerem Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki od 2013 roku. Wspieraliśmy tę dyscyplinę przez wiele lat, także w okresach, gdy jej popularność była mniejsza. Jako stabilny i wieloletni sponsor wierzyliśmy, że efekty przyjdą i teraz wspólnie cieszymy się z ogromnego sukcesu sportowego, jakim jest awans naszej męskiej reprezentacji do Mistrzostw Świata w Chinach – – tłumaczy Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland. Jak przyznał, marketing sportowy przekłada się na wzrost świadomości marki, ale równie ważne jest to, że Suzuki w ten sposób wnosi swój wkład w rozwój wielu dyscyplin w Polsce, w tym koszykówki.
Radosław Piesiewicz, prezes PZKosz i Polskiej Ligi Koszykówki i Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland ze limitowaną edycją koszulki przygotowanej z okazji Mistrzostw Świata w Pekinie / fot. Suzuki
Współpraca będzie się rozwijać, bo 12 czerwca 2019 roku Suzuki Motor Poland i PZKosz oraz PLK ogłosiły podpisanie nowej umowy sponsoringowej. Suzuki zostaje Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarzy i Koszykarek i Sponsorem Oficjalnym Energa Basket Ligi w ekstraklasie mężczyzn i kobiet. Turnieje finałowe Pucharu Polski Mężczyzn i Kobiet oraz mecz o Superpuchar Polski zostały objęte sponsoringiem tytularnym Suzuki.
CZYTAJ TAKŻE: Suzuki przez kolejny rok sponsorem Reprezentacji Polski w piłce ręcznej
– Awans to spełnienie marzeń, bo po raz ostatni polska kadra grała na Mistrzostwach Świata 52 lata temu. Jesteśmy z tego dumni. Obecnie trwają mecze finałowe obecnego sezonu, który był pełen zwrotów akcji i niespodzianek – bo taka jest nasza liga, ciekawa i nieobliczalna. Warto w nas inwestować, bo zapewniamy emocje przez cały sezon – podsumował Radosław Piesiewicz, prezes PZKosz i Polskiej Ligi Koszykówki.