Suzuki sprzedało w Niemczech w 2021 r. więcej samochodów niż kiedykolwiek wcześniej. I to na ogólnie słabym rynku. Podczas gdy niemiecki rynek motoryzacyjny spadł o 10,1 procent, Suzuki zwiększyło swoją sprzedaż o 22,1 procent do 27 366 rejestracji. To czwarty najwyższy procentowy wzrost wśród wszystkich marek samochodowych rynku. Wśród producentów, których oferta nie ogranicza się do pojazdów elektrycznych, Suzuki zajmuje nawet pierwsze miejsce.

Czytaj więcej

Suzuki najbardziej ekonomiczną marką

Dla Suzuki Niemcy to bardzo ważny rynek. Celem średnioterminowym jest udział w rynku na poziomie 1,5 proc. Vitara w grudniu 2021 roku uzyskała w Niemczech najwyższą sprzedaż wśród modeli hybrydowych (bez wtyczki). W przyszłość Japończycy mogą spoglądać spokojnie. W salonach właśnie pojawił się zupełnie nowy S-Cross, a za niedługo pojawi się również pełnowymiarowy hybrydowy napęd w modelu Vitara.

Nowy Suzuki S-Cross

Nowy Suzuki S-Cross

mat. prasowe