50 milionów egzemplarzy: żaden samochód nie był w historii motoryzacji budowany tak często jak Toyota Corolla. A jej kariera trwa dalej. Aktualnie to dwunasta generacja japońskiego kompaktu. Toyota stara się zachować świeżość swojego bestsellera. W modelu na rok 2022 wprowadzono kilka zmian w europejskiej wersji Corolli. Dotyczy to aut dostarczonych do klientów od końca stycznia. Główny nacisk w zmianach położono na system informacyjno-rozrywkowy. Jego duża, opcjonalnie dostępna wersja ma teraz 2,4 razy szybszy procesor, co oznacza, że ​​system powinien szybciej reagować. Ekran ma 8-cali jest dotykowy i ma ulepszonego asystenta głosowego. Toyota wyposażyła także Corollę w nowy moduł teleinformatyczny, co oznacza, że ​​może być lepiej skomunikowana z internetem i smartfonami.

mat. prasowe

Podczas gdy telefony z Androidem nadal muszą być połączone kablem, to komórki z Apple Carplay będzie można w niedalekiej przyszłości podłączyć bezprzewodowo. Wszelkiego rodzaju aktualizacje oprogramowania będą również przeprowadzane bezprzewodowo. Systemu nawigacji otrzymał dostęp do informacji o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym. Wymagany jest do tego pakiet Toyota Smart Connect, na który czteroletnia subskrypcja jest już wliczona w cenę zakupu. Nie ma za to zmian w elementach blach nadwozia. Na rok modelowy 2022 Toyota wprowadza do oferty dwa nowe kolory: „Platinum White Pearl” i „Silver Metallic”. Za dodatkową opłatą dostępne są również nowe 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich z dziesięcioma ramionami i nabłyszczaną powierzchnią. Przedsprzedaż Corolli z rocznika 2022 rozpoczęła się w listopadzie tego roku, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów pod koniec stycznia przyszłego roku.

mat. prasowe

mat. prasowe