Karoq otrzymał m.in. powiększoną osłonę chłodnicy, nowy przedni zderzak, tylny spojler w tym samym kolorze co karoseria oraz węższe przednie i tylne światła. Wersja podstawowa będzie w przyszłości wyposażona w reflektory LED, a opcjonalnie będą dostępne pełne światła LED-Matrix. Od poziomu wyposażenia Ambition tylne światła LED mają dynamiczny kierunkowskaz. Karoq otrzymał również animowany efekt powitalny po otwarciu auta. Są też nowe wzory felg i nowe kolory nadwozia.
Skoda Karoq
Wewnątrz są takie nowinki jak opcjonalnie dostępny eko-pakiet, w którym wykorzystywane są materiały wegańskie i częściowo pochodzące z recyklingu. Dodatkową zmianą jest dostępny za dopłatą elektrycznie regulowany fotel pasażera, który ma również funkcję pamięci. W pełni cyfrowe przyrządy będą standardem we wszystkich liniach wyposażenia. Wyświetlacz ma przekątną ośmiu cali; Za dopłatą można zamówić system o przekątnej 10,25 cala. Po środku deski rozdzielczej znajduje się również ekran dotykowy, który w przypadku podstawowego radia Swing ma wielkość 6,5 cala. Alternatywnie, ekran informacyjno-rozrywkowy może mieć 8 lub maksymalnie w przypadku topowego systemu Columbus 9,2 cala. Dzięki systemowi Skoda Connect Karoq oferuje mobilne usługi online. Daje to użytkownikowi m.in. możliwość zdalnego dostępu za pośrednictwem aplikacji.
Skoda Karoq
Zadbano też o bezpieczeństwo pasażerów. Teraz we wnętrzu można mieć maksymalnie dziewięć poduszek powietrznych. Są też nowe czujniki, które umożliwiają wykrywanie uderzenia i automatyczne inicjowanie środków bezpieczeństwa, takich jak np. zamknięcie okien. Po zderzeniu automatyczne hamowanie zapobiega niekontrolowanemu przetoczeniu się auta. Każdy, kto zamawia system Travel Assist, otrzymuje tempomat, który wykorzystuje również dane nawigacyjne, aby dostosować prędkość do przebiegu drogi. Dzięki nowej kamerze systemy rozpoznawania znaków drogowych i ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu powinny działać dokładniej. Dostępny będzie również asystent manewrowania z przyczepą.