Icon of Porsche: Coś więcej niż zlot. To dedykowane targi motoryzacyjne

Dwa dni, pięć stref tematycznych na 3000 m2 w samym sercu Dubai Design District. Icons of Porsche to uczta nie tylko dla właścicieli i fanów Porsche. Były klasyki, premiery, goście, sztuka i kultura.

Publikacja: 29.11.2022 09:20

Icon of Porsche: Coś więcej niż zlot. To dedykowane targi motoryzacyjne

Foto: mat. prasowe

Festival Icons of Porsche zgromadził w dwa dni ponad 15-tys. publiczność. Rok wcześniej było ich o połowę mniej. To druga edycja tej imprezy zorganizowanej w Dubaju, która stała się już teraz ważnym wydarzeniem motoryzacyjnym na Bliskim Wschodzie. Bo skoro targi samochodowe umarły, ale fani danej marki chcą i lubią się zrzeszać to czemu nie organizować takich właśnie imprez. Poza tym jest to najlepszy sposób na pokazanie dużej publiczności swojego nowego produkt. Z pompą, rozmachem i odpowiednią oprawą,

Chwilę po premierze w Los Angeles Porsche 911 Dakar zostało pokazane w Dubaju

Chwilę po premierze w Los Angeles Porsche 911 Dakar zostało pokazane w Dubaju

mat. prasowe

Czytaj więcej

Porsche 911 Dakar: Kultowe Porsche w wersji terenowej. Powstanie tylko 2500 egz.

Na terenie o powierzchni 3000 m2 Porsche wystawiło przeróżne samochody. Mało tego, pozwolono wjechać również właścicielom swoimi autami. W tej części świata nikomu nie trzeba dwa razy powtarzać żeby pochwalił się tym co ma w garażu najlepsze. Dla lepszego efektu wystawę podzielono na grupy tematyczne. Ustawiła się więc imponująca ilość takich modeli jak GT3 RS czy 918 Spyder. Ponadto Porsche wykorzystało imprezę do zorganizowania regionalnej premiery 911 Dakar, 911 Sport Classic i 911 GT3 RS. Ściągnięto legendarnych kierowców wyścigowych, w tym sześciokrotnego zwycięzcę 24-h Le Mans Jackie Ickx, oraz Marka Webbera i Timo Bernharda (ten od bicia rekordów na Nurburgringu). Innymi słowy działo się!

Taki rząd 918 Spyder nawet w Dubaju robi wrażenie

Taki rząd 918 Spyder nawet w Dubaju robi wrażenie

mat. prasowe

Zrzeszać, zaciekawiać, przyciągać. Tak teraz firmy dbają o aktualnych i przyszłych klientów i kontakt z nimi. Bo taki kontakt jest ważny i sprawdza się szczególnie wśród marek ze sportowym DNA. To też coś więcej niż po prostu zlot, bo dzięki centrali są premiery i znamienici goście. I całość robi się na tyle ciekawa, że druga edycja Icon of Porsche przyciągnęła uwagę również za granicą. Wygląda na to, że w przyszłości dedykowane imprezy zastąpią klasyczne targi motoryzacyjne.

Timo Bernhard i Mark Webber przy nowym 911 GT3 RS

Timo Bernhard i Mark Webber przy nowym 911 GT3 RS

mat. prasowe

W Dubaju świętowano również 20 lecie modelu Cayenne

W Dubaju świętowano również 20 lecie modelu Cayenne

mat. prasowe

Na Icon of Porsche dojechały również starsze modele

Na Icon of Porsche dojechały również starsze modele

mat. prasowe

Czytaj więcej

Porsche pracuje nad elektrykiem o mocy 1000 KM

Festival Icons of Porsche zgromadził w dwa dni ponad 15-tys. publiczność. Rok wcześniej było ich o połowę mniej. To druga edycja tej imprezy zorganizowanej w Dubaju, która stała się już teraz ważnym wydarzeniem motoryzacyjnym na Bliskim Wschodzie. Bo skoro targi samochodowe umarły, ale fani danej marki chcą i lubią się zrzeszać to czemu nie organizować takich właśnie imprez. Poza tym jest to najlepszy sposób na pokazanie dużej publiczności swojego nowego produkt. Z pompą, rozmachem i odpowiednią oprawą,

Pozostało 81% artykułu
Po Drodze
Najwolniejsze Ferrari na świecie ma silnik V12 i moc 780 KM. Rozpędza się do 24 km/h
Po Drodze
Przez UE Dacia musi zmodenizować modele Sandero, Sandero Stepway, Jogger i Logan
Po Drodze
Z tymi modelami musimy się pożegnać. Maserati Levante: Koniec pierwszego SUV-a
Po Drodze
Najmniej awaryjne SUV-y według rankingu ADAC. Na szczycie trzy niemieckie marki
Po Drodze
Renault Scenic zdobył tytuł Car of the Year 2024