Icon of Porsche: Coś więcej niż zlot. To dedykowane targi motoryzacyjne

Dwa dni, pięć stref tematycznych na 3000 m2 w samym sercu Dubai Design District. Icons of Porsche to uczta nie tylko dla właścicieli i fanów Porsche. Były klasyki, premiery, goście, sztuka i kultura.

Publikacja: 29.11.2022 09:20

Icon of Porsche: Coś więcej niż zlot. To dedykowane targi motoryzacyjne

Foto: mat. prasowe

Festival Icons of Porsche zgromadził w dwa dni ponad 15-tys. publiczność. Rok wcześniej było ich o połowę mniej. To druga edycja tej imprezy zorganizowanej w Dubaju, która stała się już teraz ważnym wydarzeniem motoryzacyjnym na Bliskim Wschodzie. Bo skoro targi samochodowe umarły, ale fani danej marki chcą i lubią się zrzeszać to czemu nie organizować takich właśnie imprez. Poza tym jest to najlepszy sposób na pokazanie dużej publiczności swojego nowego produkt. Z pompą, rozmachem i odpowiednią oprawą,

Chwilę po premierze w Los Angeles Porsche 911 Dakar zostało pokazane w Dubaju

Chwilę po premierze w Los Angeles Porsche 911 Dakar zostało pokazane w Dubaju

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Porsche 911 Dakar: Kultowe Porsche w wersji terenowej. Powstanie tylko 2500 egz.

Na terenie o powierzchni 3000 m2 Porsche wystawiło przeróżne samochody. Mało tego, pozwolono wjechać również właścicielom swoimi autami. W tej części świata nikomu nie trzeba dwa razy powtarzać żeby pochwalił się tym co ma w garażu najlepsze. Dla lepszego efektu wystawę podzielono na grupy tematyczne. Ustawiła się więc imponująca ilość takich modeli jak GT3 RS czy 918 Spyder. Ponadto Porsche wykorzystało imprezę do zorganizowania regionalnej premiery 911 Dakar, 911 Sport Classic i 911 GT3 RS. Ściągnięto legendarnych kierowców wyścigowych, w tym sześciokrotnego zwycięzcę 24-h Le Mans Jackie Ickx, oraz Marka Webbera i Timo Bernharda (ten od bicia rekordów na Nurburgringu). Innymi słowy działo się!

Taki rząd 918 Spyder nawet w Dubaju robi wrażenie

Taki rząd 918 Spyder nawet w Dubaju robi wrażenie

Foto: mat. prasowe

Zrzeszać, zaciekawiać, przyciągać. Tak teraz firmy dbają o aktualnych i przyszłych klientów i kontakt z nimi. Bo taki kontakt jest ważny i sprawdza się szczególnie wśród marek ze sportowym DNA. To też coś więcej niż po prostu zlot, bo dzięki centrali są premiery i znamienici goście. I całość robi się na tyle ciekawa, że druga edycja Icon of Porsche przyciągnęła uwagę również za granicą. Wygląda na to, że w przyszłości dedykowane imprezy zastąpią klasyczne targi motoryzacyjne.

Timo Bernhard i Mark Webber przy nowym 911 GT3 RS

Timo Bernhard i Mark Webber przy nowym 911 GT3 RS

Foto: mat. prasowe

W Dubaju świętowano również 20 lecie modelu Cayenne

W Dubaju świętowano również 20 lecie modelu Cayenne

Foto: mat. prasowe

Na Icon of Porsche dojechały również starsze modele

Na Icon of Porsche dojechały również starsze modele

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Porsche pracuje nad elektrykiem o mocy 1000 KM

Festival Icons of Porsche zgromadził w dwa dni ponad 15-tys. publiczność. Rok wcześniej było ich o połowę mniej. To druga edycja tej imprezy zorganizowanej w Dubaju, która stała się już teraz ważnym wydarzeniem motoryzacyjnym na Bliskim Wschodzie. Bo skoro targi samochodowe umarły, ale fani danej marki chcą i lubią się zrzeszać to czemu nie organizować takich właśnie imprez. Poza tym jest to najlepszy sposób na pokazanie dużej publiczności swojego nowego produkt. Z pompą, rozmachem i odpowiednią oprawą,

Pozostało 81% artykułu
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Po Drodze
Był jednym z najmocniejszych SUV-ów na rynku. Teraz żegna się wersją specjalną
Po Drodze
Miał zostać wycofany z oferty, a zostaje na kolejne lata. SUV Volvo po modernizacji
Po Drodze
Mercedes pokazał w Warszawie swoją wizję przyszłości
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Po Drodze
Garaż Taylor Swift robi wrażenie. Sprawdzamy, jakimi samochodami jeździ supergwiazda