Elantra niedawno powróciła na polski rynek. Również w USA kompaktowy sedan jest bardzo popularny. Po zaprezentowanym już wariancie N Line z silnikiem benzynowym 1.6 turbo i mocy 204 KM przyszedł czas na prawdziwy model serii N. W tym wypadku pod maską pracuje dwulitrowe turbo o mocy 280 KM. To ten sam silnik, który oferowany jest w modelu i30 N. Funkcja overboost – aktywowana przyciskiem NGS na kierownicy – zapewnia przez 20 sekund dodatkowe 10 KM więcej. Sedan z systemem Launch Control przyspiesza do 100 km/h w czasie 5,3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. W pokonywaniu zakrętów pomaga elektroniczny dyferencjał i 19 calowe opony Michelin Pilot Sport 4S. Jako pierwszy model Hyundaia w historii, Elantra N posiada zintegrowaną półoś napędową (IDA), podobną do tej jaka jest stosowana w samochodach biorących udział w rajdach WRC.
CZYTAJ TAKŻE: Najmniejszy SUV Hyundaia wyceniony. Cena zaskakuje
We wnętrzu tylko kilka drobnych zmian. Hyundai uzupełnił system informacyjno-rozrywkowy o funkcje N. Dostępny jest również wyświetlacz ciśnienia i temperatury oleju, a także informacje o ciśnieniu doładowania, licznik okrążeń czy mapę toru, która rejestruje trasę na torze wyścigowym do późniejszego wglądu. W tym celu rejestrowane są prędkości, siły g i momentu obrotowego podczas okrążenia wraz z pomiarem czasu.